ook,ben helaas net weer ongesteld geworden,dus we gaan door naar ronde 9...begin nu wel een beetje emo te worden dat het zo lang duurt.Ben erg bang dat het niet gaat lukken om de spontane manier
Ja behoorlijk en natuurlijk heb ik nog een grote kans dat het spontaan komt,maar goed.... ik wil deze maand gaan themperaturen.....eens kijken hoe of wat
marleen en yvetje wat onwijs spannend zeg. ik ben erg benieuwd gek he maar leef gelijk helemaal mee. [-o< ik zit er over na te denken om na deze strip te stoppen , dan slik ik de pil op 24 mrt voor het laatst. de rede dat ik twijfel is eigenlijk omdat ik het onwijs eng vind en ik dat 21 april nog wel lekker ver weg vind hihi had iemand van jullie dit ook?
Stoppen met de pil vond ik wel heel speciaal. Net of er een nieuwe fase in mn leven was aangebroken. Heb m ook met een ritueel ingenomen, die laatste pil hihi. M'n mannetje was er toen ook bij.
het is zeker een stap in je leven maar ik heb wel het idee dat wij daar aan toe zijn we willen dit beide erg graag maar ik denk altijd weer door dat is mijn grote probleem. bedoel het op de mannier van kunnen we de school later betalen enz. en dat terwijl mijn biologische klokje steeds harder tikt dus de ene tijd denk ik we gaan er voor en het andere moment denk ik weer aan dt soort dingen. terwijl ik ergens ook wel weer denk maak je niet zo druk het komt wel goed.
Hallo allemaal, Ik kom me hier melden, vandaag echt ongie geworden na twee dagen dat het niet door wilde zetten. Aan de slag voor ronde twee. Mijn NOD is twee april. Succes allemaal Groetjes Pebbles
oh wij zagen vanmiddag vanuit de auto een ooievaar op haar nest zitten en ik heb even uit het raampje geroepen of ze ons een kindje wil komen brengen......... Zou het helpen? iemand hier ervaring mee?
Hoi hoi Ook ik kom me hier ff aanmelden. Moet morgen ongie worden>IK weet 100% zeker dat ik morgen mn nod heb dus mag mn eigen toch wel alvast aanmelden he? Ik ga nu de 6de ronde in. Ik ben meer altijd een lezertje en praat nooit mee in de nod forums en ik dacht laat ik dat deze maand is een keertje meekletsen mss dat ik jullie support wel kan gebruiken en jullie de mijne natuurlijk als dat nodig is IN ieder geval wens ik iedereen veel suc6 deze maand en wil graag veel zwangere. knuf chan
Nou uh het gaat echt niet goed met mij volgens mij zit ik hier te slapen achter de pc maar weet in iig geval zeker dat ik morgen ongie word heb last van buikpijn, hoofdpijn en de rest van de mik mak. Als ik nou een foutje maak laat ik het zo jullie weten iig dat komt dat ik half ligt te slapen achter de pc ik ga mn bed maar eens opzoeken en morgen lkkr wakker worden in de rode zee jippie. IK ga aankomende maand trouwens voor het eerst ovu- testen gebruiken ben benieuwd. truste
'Passagierslijst' 1 april: pat 7 & Dimmel 2 april: silla 3 april: vlinder78 28 april titus. ongie...negatieve test...zwanger...twijfel test
Ben nog niet ongi..Ben benieuwd..Had me zaterdag al vol overtuiging hier aangemeld,haha,beetje voorbarig!Ik hou jullie op de hoogte of ik erbij kom of niet...Groetjes!
Goedenavon dames! Wat is het druk aan het worden hier. Alle nieuwe dan ook van harte welkom. Titus: Jij bent toch nog niet zo oud? Ik voel me net een oud wiev als je nu al zegt dat je biologische klokje steeds harder gaat tikken. Hoe moet de mijne dan wel niet klinken? Yvetje: Spannend hoor, wanneer ga je ook al weer testen (sorry weet niet meer of je dit al gemeld hebt en ik heb geen zin om alles terug te gaan lezen). Hier wordt het ook nog spannend, voel wel vanalles maar nog niets te zien. Toch nog steeds er van overtuigd dat ik ongi ga worden dus ik blijf hier nog mooi in die roze boot rond dobberen. groetjes Hartje
Hahahaha zie net boven mijn plaatje dat ik een senior member ben....nu voel ik me toch heeeeeeeeeeeel oud worden. Weet ook niet wanneer je dat dan wordt, ben ik nou al zo oud? Of ben ik al zolang mee aan het kletsen hier? Geen idee. Wie het weet mag het zeggen!