Potverdorie, ik kreeg me net toch een paar krampen! Oh, dat was echt niet leuk. Ga ik naar de wc, toch een druppie rozig met afvegen. Zal dan de nu er aan komen? Hoop ik maar, dan kan ik ook door.
Nou idd! Ik schrok me eerst ook wezenloos, maar omdat ik de dag erna toch naar de dokter moest, heb ik maar meteen gevraagd wat dat nou weer was.
Nou idd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ach en het was toch pas de eerste ronde, er zijn zoveel meer meiden die al heeeeel erg lang bezig zijn dat ik eigenlijk niet durf te klagen, hoor!
Jaaaa maar ook dan is het niet fijn! Zou toch geweldig zijn als het de eerste ronde raak was geweest?
jullie zeggen toch altijd een streep is een streep ?.....euh nou euh volgens mij heb ik hier een heel licht 2e streepje het lukt me niet om de test op de foto te krijgen... is nog te vaag maar ik zie m echt...mijn vriend komt zo thuis en als hij m ook ziet dat staat ie er dus echt...................................
Hoi allemaal, Kan ik er nog bij op de passagierslijst. Sinds 9 maart gestopt met pil en zou op 9 april NOD moeten hebben. Maar ik weet natuurlijk niet hoe lang mijn cyclus precies zal zijn. Ik zal proberen regelmatig te komen lezen hier! Cecile
Allemaal erg bedankt met het mee leven ik vind jullie zo lief Ik heb tegen niemand verteld noch ik ik ben bang dat weer verkeerd gaat. Daarom is het zo fijn hier om over te praten. Ik hoop dat er meer rose komt allemaal succes. liefs Ayse