Spannend Frederike, hoop voor je dat ie donkerder wordt, misschien overmorgen ofzo nog eens testen in de ochtend? Welkom Cecile, succes en geniet van deze tijd! Groetjes Jelske
Meiden ik ga naar huis. Misschien dat ik vanavond nog ff online ben, anders morgenochtend zowiezo. Tot dan!
hallo, missn gefeliciteerd. frederike spannend duimen draaien over uren. ik heb nog steeds buikkrampjes met zo nu en dan steken, ook heb ik steken in mijn lies mijn lijf is volgens mij gia bezig. ik had als afscheiding klontjes slijm zeg maar. van mij mag ik wel ongie worden hoor dan kan ik ook zo een mooie banner maken en weet ik een beetje waar ik aan toe ben.
wow frederike ze zeggen wel eens een streep is een streep... ik hoop in ieder geval dat het een dikke gaat worden Ik heb nog steeds last van spotting.... ben nu aan het zoeken of je dan toch nog zwanger kan zijn maar kan helaas nergens het antwoord vinden weten jullie het mss?
Volgens mij zegt dat nog niet zoveel hoor, en kan het nog alle kanten op. Ik ga voor je duimen! Groetjes!
thanxx meid vorige maand had ik er alleen ook last van en toen zetten het wel door maar we hebben deze maand zo super ons best gedaan hihihi zolang ik niet ongie ben is er nog hoop Hoe gaat het met jou?
@ jelske leuk trouwens wij zitten in de zelfde ronde en zijn ook zo rond dezelfde tijd hier gekomen..
@ Morgaantje, inderdaad, en in deze cyclus lopen we ook nog aardig gelijk. Hier in afwachting van mn NOD. Heb op dag 20 een positieve ovulatietest gehad en die avond en de avond ervoor geknutseld, dus de kans is er... is wel spannend hoor! Groetjes Jelske
frederike spannend ! hopen op meer duidelijkheid...ik vind het eigenlijk al! hier weet ik nog niets, we wachten rustig verder af! Succes allemaal!
Hey Meiden, hier ook weer een bannercheck.. Afgelopen weken flink geklust en nu last van liespijn en soms wat krampjes in de onderrug.Hopelijk is dit een teken van de innesteling en kan ik vrijdag de 13de een positieve test verwachten... wordt weer spannend.....
hello ladies, nou mijn vriendje ziet m ook staan hoor...dus volgens mij is het echt zo...ben nog steeds beetje voorzichtig...vrijdag nog een keer testen voor de zekerheid ! wel snel hoor dit is pas de 2e ronde
meiden ga jullie verlaten,vanmorgen ongi geworden. duim duim dat er heel veel zwanger mogen worden deze maand!
Balen Gerda, veel succes in de volgende ronde! Frederike gefeliciteerd dan meid! Geniet ervan! groetjes Jelske
@Frederike80.... Spannend! en alvast een voorzichtige felicitatie! @Gerda1975... Balen! Succes in de volgende ronde