hai, frederike: alvast een voorzichtige proficiat! Ik hoop dat je snel donkerder test, voor je eigen gevoel! Verders: marielle: ontpillen is het proces waarbij je lichaam moet wennen aan het niet nemen van de pil en waarbij de hersenen je hormonen weer moeten aansturen die voor een eisprong zorgen. DIt proces kan weken tot maanden duren (zelf wel langer) eer het helemaal normaal is. Tijdens het ontpillen kun je ongesteld worden zonder eisprong en ook allerlei zwangerschaps verschijnselen krijgen... Er staat veel info op deze site en op inet! Succes met ontpillen! En denk aan je foliumzuur! Aan iedereen: ik houd het graag spannend! Ben ook in twijfel of ik meteen ga testen als ik de testen in huis heb....Heb nl veel ongikrampjes in mn rug.... Volgens mij ga ik helemaal leeg bloeden... bleghhh.... groetjes, Taliaa
goedenavond, jeetje wat is er vandaag veel gekletst had even nodig om bij te lezen, heb niet alles onthouden om iedereen wat te zeggen. frederike veel succes en vrijdag een dikke vette 2de streep hoor! gerda en andere die ongie zijn geworden balen zeg succes volgende ronde! alle wachters zitten jullie nog goed op de wachtbank veel succes nog even met wachten en laat april nu maar roze worden er zijn er al aardig wat rood en we zijn net begonnen in april dus nu is het jullie buurt dat te veranderen!
nou ik voel me in ene vaag..... drukkende hoofdpijn, werd net ff duizelig en af en toe een licht vlaag van misselijkheid.... M'n buikje doet trouwens ook al een paar dagen raar....steekjes aan de rechterkant, dan weer boven mn schaambeen etc kan je zo reageren op een eisprong?
Sjonge wat een snelle reacties... is bijna niet bij te houden... ik ga morgen wel ff verder lezen en weer reageren... liefs moi
hee meiden, hier nog steeds geen te herkennen maar het rare is dat mijn afscheiding ook afneemt eerst was het mini beetje roze toen mini beetjes bruin (sorry voor detail) en nu lijkt het wel weg te gaan........ voel me ook helemaal niet ongi normaal best veel last van ook al van te voren........... bleh! ik wil duidelijkheid!
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy 92 Passagiers voor het ROZE cruiseship 9 ongi.... 3 zwanger....3 negatieve test...1 twijfel
Jullie hebben je best weer gedaan vandaag Ook van mij alvast een voorzichtige proficiat frederike80.....spannend vrijdag! Hier weinig te melden. Voel helemaal niks...ben alleen wel vreselijk moe de laatste dagen....maar daar hoef ik niet zwanger voor te zijn
Hey meiden, ik ben er weer even! En ik zie meteen goed nieuws! 4 (daar gaan we gewoon vanuit he, Frederike!) zwangeren, echt helemaal super! Ga er allemaal maar lekker van genieten, op de roze wolk! Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg! Heel veel succes in de volgende ronde, dikke knuff! En voor de meiden die op de wachtbank zitten of in onzekerheid zitten te wachten, heel veel succes en hopelijk wachten jullie niet voor niks en krijgen jullie (en ikzelf) gewoon allemaal een dikke positieve test! Laten we met zn allen zorgen voor een mooie roze lijst! Helaas hebben we t niet voor het zeggen, maar ik hoop t echt! Dikke knuff voor jullie allemaal
Zooo ik heb ff snel mn vent besprongen! whahhaha Hij heeft me daarna op mn kop gehouden omdat hij dat had gehoord van een vriend die dat ook had gedaan bij zijn vrouw en die was toen zwanger! Ik had na de sex wel een klein beetje licht bloedverlies... hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik nog nooit namelijk!
Okeej! Maar ik zou nu deze dagen mn eisprong pas hebben... denk dat ie vandaag gekomen is, gister ook sex gehad en toen had ik niks daarna vandaar... heb dit nog nooit gehad, en moet zeggen voel me de hele dag al anders dan anders... mja dat kan vanalles zijn! en het is nog veel te vroeg voor een innesteling natuurlijk... nou ja, we wachten maar weer af
Kan ook zijn dat je mischien iets te wild hebt gedaan met sexen. Toen met Max was het een kwart maandverbandje ongeveer,direct na de sex.