Ik ben er nog! Ik moet af en toe ook nog ff werken, haha! Anders zit ik hier alleen maar te forummen op het werk.
Als er in de tussentijd nog niets is gekomen, maandag weer. En nu ga ik wel mezelf en de drukte van aankomend weekend voor zijn, ik ga a.s. vrijdag meteen een test halen, als ik toch moet boodschappen doen. Dat geintje van afgelopen weekend overkomt me niet nog een keer, dat beloof ik mezelf hier nu plechtig, haha! Jij moet ook nog een week, hè?
Nou en of. Geduld is een schoen zaak, zeggen ze. En dat is iets wat ik niet heb. Man, ik erger me al kapot als ik in een file sta. Gelukkig rijd ik motor en kan ik er daarmee vaak tussendoor, haha
geduld heb ik ook niet hoor. het liefst test ik vandaag dan morgen. whahah maar dat is alleen niet handig
Zo'n week duurt nu echt lang ja. Ik merk sinds ik echt druk op het forum zit dat de tijd wel wat langzamer gaat, maar het is ook wel weer errug gezellie op het forum.
@bianca ik ben het met je eens. het is erg gezellig hier. bij me zooontje hadden we zo iets van het komt wanneer het komt. maar nu ga je over op letten en elke maadn duurt te lang
hoi allemaal, Ik zou mij hier ook graag bij jullie willen voegen. Ik zit in ronde 1 en heb net mijn pil-ongi gehad. Als ik even mag uitgaan van een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD op 30 april zijn. Ik ga er overigens niet vanuit hoor dta mijn cyclus direct weer mooi zal ziijn, dat is dus maar afwachten. Maar goed. het lijkt e in ieder geval erg gezellig om vanaf nu met jullie mee te kunnen kletsen. Dus meiden die zwanger willen worden, succes!ik hoop op een vruchtbare maand. Meiden die al zwanger zijn geworden deze maand. Gefeliciteerd! groetjes Maranka
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka 93 Passagiers voor het ROZE cruiseship 11 ongi.... 4 zwanger....3 negatieve test...1 twijfel
Nee, haha, dat is inderdaad niet handig om nu al te testen Daantje. En inderdaad, het is hier harstikke gezellig. Betrap mezelf er al op dat ik eerst naar het forum ga, als ik de computer aanzet, alvorens ik andere dingen ga doen. Heb nu zelfs een laptop met draadloos internet, die naast mn bed ligt, zodat (als ik er nog puf voor heb) ik 's avonds toch nog ff kan lezen wat er die avond is gezegd.
Ja hahaha zo erg is het bij mij ook nog niet... Moet toegeven dat ik veel te vaak hier ben terwijl ik eigenlijk hard moet werken, maar 's avonds ben ik er sowieso niet zoveel. En er ligt al helemaal geen laptop langs mn bed hahaha (hoewel pas geleden kon ik iets langer op mn bed blijven liggen en toen heb ik de laptop gehaald en ben ik ook naar dit forum gegaan... )
En jij moet ook gewoon aan het werk Even voor de andere: Bianca en ik werken in hetzelfde bedrijf... Ik op de begane grond en zij op de 3e etage...
Hello girls Ik begin weer aan de wachtperiode en die kan zeer lang duren. .. Welkom Maranka! Groetjes