Dus ik heb nog steeds hoop? Mijn bloedtest was maandag ook negatief maar ben ondertussen nog steeds niet ongesteld en ben al 14dagen overtijd. Nu, ik hoop er wel niet meer op hoor, maar het kan blijkbaar dus nog altijd. Fientje
Tot hiertoe nog geen symptomen, wel wat misselijk maar heeft wat te maken met mn verkoudheid denk ik...
goede middag dames. @maranka welkom en succes met zwanger worden. ja geduld nou onder tusen heb ik het niet meer hoor, als het om me zelf gaat hihi geduld heb ik wel met andere maar met me zelf nee echt niet. ik kan gewoon boos op me lichaam worden zo van nou word nou gewoon ongie dan kan ik verder maar nee en onder tussen wel alle symptomen nog gewoon. wat is het overigens heerlijk weer net lekker 30 min in de zon gezeten heerlijk viel bijna in slaap
Hee Fientje! Het kan schijnbaar idd nog steeds, ja! Haha, grappig Linda en Bianca, in het zelfde bedrijf!
Ja das idd wel grappig ja. Bianca is ook een héle goede vriendin van me (ff slijmen hè), dus het zou ook errug leuk zijn als we strakjes saampjes zwanger zijn! En onze mannetjes kunnen het ook nog eens heel goed vinden samen, dus als die ons dan even beu zijn kunnen ze bij elkaar ff afreageren!
Het is inderdaag errug leuk. We weten nu wel heel snel van elkaar of dat het raak is of niet. En.... we kunnen heeerlijk zeuren samen zo nu en dan, maar ons ook lekker maken.
dames ga me zoon naar bed brengen en zelf even slapen als dat lukt en proberen wat op te knappen wnat dit is niks.
Het is echt een vage toestand hier! Vanmiddag krampen in mijn buik! Maar niet herkenbaar als ongie krampen. Net was rose achtig rekbaar slijm! Maar wat het zou zijn........?
Zou dat nog kunnen zo laat! Heb nu echt krampen. maar voelt echt anders als ongie krampen. Heel vreemd! misschien wordt ik dan toch ongie?
dat zegt niks seker. Ik heb hem wel eens op dag 11 is ook al redelijk vroeg. Maar het kan ook op dag 8 hoor. Wel een lekkere snelle cyclus toch dus zie het positief in..... hihi En dat maakt verder niks uit hoor of je hem nou vroeg of laat hebt...