8 dagen is wel erg vroeg... maar sta er niet raar van te kijken als dat zou kunnen! Je lichaam is zo raar... ik vond het al raar om na 10 dagen een eisprong te hebben!
bannercheck..... ik ben erg benieuwd deze ronde, geen klachten nergens last van en ben veel te druk met andere dingen. Ben hier al lang niet meer geweest. We hebben alleen rond de hopelijk vruchtbare dagen geklust dus we zien het wel.
[="daantje86"]en bianca hoe voel je nu aangezien je nog maar 1 hoeft[/quote] Tja, vaag. Ik heb 2 weken terug last gehad van mijn borsten en tepels en nu af en toe een beetje een kloppend gevoel en strak gevoel (heb hier voorheen geen last van gehad met ongi). Ik heb meer last van mijn buik dan anders, behoorlijk chagi. Ik denk wel dat ik morgen en anders overmorgen ongi moet worden, want zo voelt het en het is ook wel errug snel. Ik ben 12 maart pas gestopt met de pil en dit zou dan mijn eerste ongi zijn.
Hoi dames! Wat hebben jullie weer lekker veel gekletst vandaag, bravo! @ daantje, beterschap! Hoop dat rust je wat beter laat voelen... @ Zico, balen meid! Begint je vriend te twijfelen? Hoop voor je dat hij het nog niet opgeeft, houd je ons op de hoogte? @ Mausje, als je twijfelt over je ovulatie, misschien nog eens een ovulatietestje doen? @ Marinka, welkom hier, geniet van deze bijzondere tijd... Hier weer rustig, af en toe wel wat steekjes in mn (.)(.) dus nog maar een weekje afwachten.... Groetjes Jelske
hey meiden ik kom me weer even laten zien... zometeen komt een vriend van ons hier eten en die moet tot 18.30 werken dus is pas rond 19.00 hier dus kan pas rond 18.45 gaan koken maar goed even volhouden dan maar...zullen we veel van jullie aan het eten zijn SMAKELIJK! Veel testers duim supergoed voor jullie... LIefs Dimmel
nieuwe mensen welkom. klussers veel klusplezier.. en ik zit nog steeds in afwachting..ik had gister nog steeds ongi krampjes...maar die zijn inmiddels ook verdwenen...dus OF ik wordt nu snel ongie...of ze blijven weg...
Ppfff... wat kletsen jullie erop los tijdens 'werktijd' ! Helaas lukt mij dat niet op mijn werk dus ik moet het echt van de avonduurtjes hebben. Geen zwangere erbij zag ik? Alleen maar mensen die vol spanning wachten op hun NOD. Ik hoop op veel roze namen \/ .
O nog even een vraagje aan jullie... Ik zie hier heel veel mensen die een aantal dagen 'over tijd' lopen zogezegd voordat ze ongi worden. Van wat voor NOD gaan jullie uit? Nemen jullie een gemiddelde of juist de langste cyclusduur? Ik had me vorige maand ingesteld op 29 maar had ook wel eens een cyclus van 31 gehad. Prompt had ik die maand en cyclus van 31. Juist omdat ik m'n banner had ingesteld op 29 zat ik me vroeg al gek te maken en testte ik te vroeg . Nu heb ik maar voor een zo weinig mogelijk stressvolle situatie gezorgd door een cycluslengte van 31 dagen te nemen .
ik heb voor mijn banner het gemiddelde genomen..mijn langste cyclus was 30dgn en normaal had ik altijd 28dgn. Heb mijn banner dus op 29dgn gezet. dat wil zeggen dat ik vandaag dus pas 1dag overtijd ben en ik daarom dus ook niet al te hard loop om te testen.....zaterdag is vroeg genoeg..
Ik pak ook steeds het gemiddelde en ga via ovulatietesten weet ik dan ongeveer hoe lang ik kan verwachten
weet het nu echt niet meer : Net bij het afvegen wat roze bloed. wat heeft dit in godsnaam toch te betekenen!
Dimmel ik heb hetzelfde! Ook allerlei krampjes, niet echt ongie krampjes! Dus wat het kan zijn geen idee!
Spannend Dimmel, maar helaas niks zinnigs te zeggen over welke kant het op kan gaan, succes! Ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat! groetjes Jelske
spannend meid ik duim voor je voor mij is het deze maand helaas over de zijn vandaag toch echt gekomen voordeel is wel dat het toch lijkt dat er aardig wat regelmaat in mijn cyclus komt. Mijn volgende NOD is nu nog wel in april ik hou 28-04 aan kan iemand dit voor mij in de lijst aanpassen?
@ Morgaantje, balen meid! Veel vroeger dan je had verwacht toch? Succes in de volgende ronde! Groetjes Jelske
ik had mijn banner staan op 30 dagen maar als je naar de vorige maand kijkt is het wel aardig gelijk. Ben wel echt blij dat ik nu een korte cyclus heb want dan heb je toch meer kans 24 april ga ik lekker 16 dagen naar cuba dus dat is wel de perfecte plek voor het maken van een kleintje toch