NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    al hoewel liever heb ik op 28 april een mooie test handen!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    je kan het lezen bij tempkaartjes, we hebben er ondertussen over gepraat maar ben er nog heel voorzichtig mee.

3. @ Morgaantje, ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt hoor, lekker genieten van ja vakantie maar... wel prettig inderdaad dat je cyclus een beetje korter wordt... dan ga je er iets sneller doorheen!

groetjes Jelske

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    Hai meiden,

vandaag testen van de site binnengekregen... Getest en idd negatief...
    Zelfs met de meeste verbeelding geen streepje..
    Mja, nu moet ik maar wachten tot de duivels eindelijk komen en doorzetten........
    Grtjs, Taliaa, heeft een intensieve dag gehad op t werk, en nu een neg test, bahbahbah

5. @ Taliaa, balen meid, ik hoop voor je dat de duiveltjes nu snel komen en je door kunt naar de volgende ronde!

@ Zico, heb even je verhaal gelezen.... mannen.... sommigen hebben echt geen idee hoe een vrouw in elkaar zit. Groot gelijk dat je je nog even beschermt tegen nog zo'n uitspraken. Laat je niet gek maken hoor!

groetjes Jelske

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jelske hoe is het met jou? merk je al iets anders dan andere maanden?

7. Rumah

Rumah Lid

8 mrt 2007
    24
    0
    0
    Poeh, wat een dag! De dag NOD, niet getest nog, dat ga ik morgen doen... Ben benieuwd. Naast een behoorlijke vermoeidheid (ach kan ook voorjaarsmoeheid zijn) en wat prikkende borsten (alsof ik een toeschietreflex heb) en 's avonds een opgezette buik (die ik ook krijg als ik ongesteld moet worden) heb ik geen symptomen. Ik houd me nog steeds voor dat ik nog steeds ongesteld kan worden (wat natuurlijk ook zo kan zijn...).

Morgen testdag. Ochtendurine in de aanslag en vanavond al beginnen met duimen.... ;)

Succes ladies!

8. damn vandaag zijn de :evil: :evil: gekomen op naar mei. :(

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Gefeliciteerd voor de zwangeren :D
    En voor diegene die ongesteld zijn geworden duim ik dat het de volgende ronde wel raak is. ;)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sjonge wat viel er weer veel te lezen...

Voor de dames die ongi zijn geworden... Balen maar houd moed! mei schijnt een super vruchtbare maand te zijn dus....

Voor de dames in spanning...sja.. we wachten in spanning mee...zit niet veel anders op...

Hier verder niets te melden.. dochter lief is ineens ziek geworden.. ligt met hoge koorts in bed.. zo zielig zo'n kleintje (1,5 jr) zo kreunend en rillend van de kou...nu slaapt ze gelukkig lekker en hoop dat het morgen weer wat beter gaat.... Zelf echt stront verkouden, maar dat gaat wel weer over...

ARGHHH... wat duren de dagen lang....

Op mijn werk kan ik niet meekletsen want forums zijn geblocked... :evil:

Maar thuis natuurlijk wel...maar zo snel als hier kan ik niet meetypen... vanaf vanmiddag alweer 4 pagina's erbij.. sjonge...

@mpje... zou je niet gewoon een hele late eisprong hebben gehad? dan zou je nu de innesteling kunnen hebben en daardoor dat roze bloed verlies kunnen verklaren... ik zeg ook maar wat...zou kunnen toch?

Ik kom straks nog ff weer... rustig aan typen he....

laterzzzzz

11. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Banner check.

En Frederike Gefeliciteerd!

12. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    Spannend.. over een paar dagen moet ik ongesteld worden..
    Ik heb nog geen tekenen van een zwangerschap.. wel buikpijn dus ik vrees geen goed bericht deze maand..

Jammer hoor!

13. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ichtus,

Zou kunnen inderdaad! Geen idee. Ik hoop het zo..........

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik hoop met je mee... tis duidelijk dat je het (net als de rest trouwens) erg graag wilt...mooi vind ik dat wanneer mensen zo graag een kindje op de wereld willen zetten om er voor te zorgen.

Soms hoor je mensen wel eens zeggen:"waarom zou ik in deze slechte wereld nog een kind op de wereld zetten?!" Mijn antwoord:"Ik zet kinderen op deze wereld in de hoop dat ik hierdoor mijn steentje aan de wereld kan bijdragen en dat mijn kindjes met al hun gaven en talenten al is het enkel een brede glimlach, deze slechte wereld een stukje mooier kunnen maken"...

Meiden... Laten we met z'n allen deze wereld mooier gaan maken.....

Liefs mij

15. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hoi Meiden,

Ik ben nog maar weinig geweest de laatste weken maar zo'n dag voor mijn NOD begin ik m toch wel een beetje te knijpen.

Elke maand hou ik me weer voor om het allemaal maar op z'n beloop te laten gaan en elke maand gaat het redelijk...... tot een dag of wat voor mijn NOD.

Ik vraag me bij elk pijntje af of het nu een ongi pijntje is of misschien toch wat anders. Ik ga nergens vanuit want ik heb absoluut geen symptomen die op een zwangerschap zouden duiden..
    Maar het zou toch zo leuk zijn :)

In mijn omgeving lijkt iedereen wel zwanger te raken op het moment ,de 1 na de ander komt met het nieuws..

Groetjes Debby

16. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    ichtus, dat is een mooi streven: kindjes krijgen om de wereld mooier te maken!
    debby, ik herken dat wel hoor: elke maand weer voornemen om het op zn beloop te laten maar dat blijkt toch lastig..

Veel succes meiden!

PS: ik vind het tof om met zoveel anderen de spanning te delen. In mn omgeving kan dat niet omdat natuurlijk maar weinig mensen weten dat we een kindje willen.. :)

17. Nee, valt op zich wel mee, alleen wat steken in mn (.)(.) af en toe, dat had ik eerdere maanden niet. Verder niks noppes nada, maar ja, mn moeder heeft bij alle drie de zwangerschappen ook nooit ergens last van gehad.
    Nog een weekje en dan weten we weer meer. Ik weet in ieder geval wanneer ik n positieve ovulatietest heb gehad.

Groetjes Jelske

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @mpje... hoop het voor je....ik heb zelf ook late eisprong.. vandaar dat ik ook zo laat pas positief testte (1e week 2 overtijd, 2e week 3 overtijd) dus dan zouden die neg.test wel kloppen nu... is je hcg nog te laag..spannend hoor...

[-o<

19. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ja, ik vind het ook erg fijn dat je hier toch je verhaal kwijt kan als je het nodig hebt.
    Alleen mijn ouders weten dat we gestopt met de pil zijn.

Gr, Debby

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenavond dames....wij hebben een drukke enoverende dag achter de rug hebben vandaag 4 woningen bekeken en 2 vallen er zowiezo af omdat het niet onze smaak is! 2 blijven er over een is helemaal kaal en kunnen we inrichten zoals we willen en de ander is al het een en ander aan gebeurd. ook nog 2 gesprekken gehad qua hypotheekadviseurs 1 was erg bot en grof en gaf ons een maximum van 76000 en de ander was een jonge knul en zeer open en uitgebreid over alles en die zei 92000 dat is al de 2e die dat zei........dus nu kijken welke we definitief willen en dan kunnen we alles gaan regelen!

heb hier wel al de hele dag hoofdpijn! en af en toe een raar gevoel in mijn onderbuik en steekjes in mijn zij bij de buik.......voor de rest is er niet veel.....maar denk wel dat ik gewoon ongi word!

ook vandaag naar de huisarts geweest omdat we vanaf augutus al zijn aan het proberen en ik overgewicht heb hoe groot de kans was dat het tegen kon zitten en volgens mijn huisarts was het niet van belang omdat ik gewoon normaal ongesteld werd dus ik had net zoveel kans als ieder ander alleen dat de stress van de laatste tijd evt een rol kon spelen!

als ik eind dit jaar niet zwanger ben moet ik terug komen en dan kom ik in aanmerking voor een maagverkleining/maagabnd omdat ik heel erg met mijn gewicht zit (al vanaf 2004 en al veel gedaan en uitgeprobeerd heb en dit niks heeft mogen baten!) dus ben eens benieuwd

hier nog wat gebeurd ofzo?

xxx

Deel Deze Pagina