Goeie avond! weinig nieuws aan hert front zo te lezen... nog steeds spannend voor de testers en degeen die weer ongi zijn geworden! balen en succes in de volgende ronde! Hier gaan mijn (.)(.) pijnlijk worden en heb af en toe ongi krampjes (?!) vaag, heel vaag dus! Het lijkt erop dat ik mijn baarmoeder een beetje voel, mja geen idee hoe dat voelt eigenlijk, hahahahah pijn in de onderrug ook nog lichtelijk aanwezig... Wat speelt zich daar binnen toch allemaal af? Vanavond maar lekker vroeg mn bedje in!
Hallo ichtus en alle andere natuurlijk!, Door je reacties krijg ik wel weer meer hoop, gelukkig! Na mijn operaties is een paar keer mijn cycles in de war geweest. Vanaf december is deze meestal 28 dagen! Ik hoop op een verlate eisprong! We hebben namelijk bij elke keer als ik dacht mijn ei te voelen geklust! Vandaag de hele dag last links onderin mijn buik(hier zit mijn eierstok, rechts is eruit vandaar dat ik dit weet) krampjes enzo. Een paar keer het idee gehad ongie te worden maar toch niet. Voel je bij een innesteling krampjes? meiden wat spannend voor ons allemaal!~!
hey dames, hoe gaat ie hier ?... ik ben vandaag de hele dag zo heerlijk in de war geweest he...hihi...er kwam niks uit mijn handen en halverwege een verhaal was ik alweer kwijt waar ik het over had...haha (zwangerschapsdementie ? ) vanmiddag nog een digitale clear blue test gedaan en daar kwam vrij snel zwanger te staan ! dus dames vangen ! ***strooi***strooi***strooi***
Hallo allemaal, Vanmiddag naar de huisarts geweest vanwege die buikkrampen onder bij mijn schaambeen en ik ben inderdaad zwanger..... Ik geloof het nog niet echt, maar het is toch echt zo. De test was overduidelijk! Ik wens iedereen heel veel geluk! Groetjes Sam