@Derona: Klachtjes vallen deze ronde mee, alleen sinds ik vanmorgen opstond steekjes achter men schaambeen..... Maar verder eindelijk eens geen klachten die me het hoofd op hol brengen hihihihi
gelukkig dat je die klachtjes dan nu niet hebt die je hoofd op hol brengt mijn duimen draaien voor je meis
Klote zooi wis ik al mijn berichtjes in mijn mail box,inplaats dat ik ze in archief zet pfffffffffffff
Jah anders ik wel hahahaha de vorige rondes kon ik het niet laten 1 a 2 dagen voor NOD al te gaan testen. Maar ga nu echt naar mijn temp kijken en afwachten 8)
Goeiemorgen dames! Moet eigenlijk zo weg, maar kon het niet alten even hier langs te komen! Zoiets vaags vanochtend! Ga ik naar de wc heb ik 3 stolseltjes, dus ik huh? zie ik dat nou goed? ik afvegen, en ja hoor, heeeel licht roze afscheiding! Krijg nu ook krampjes... pfffff Wat kan dat nou weer zijn? zit pas op de helft van mijn cyclus! (ohja gister geen sex gehad ofzo)
oh okeej.... nou ja mijn vermoeden is dat ik gister/eergister mijn eisprong heb gehad..... maar heb nu ook krampjes boven mijn schaambeen.... voelt een beetje als ongi krampjes maar dan lichter nou ja even afwachten maar, maar dit heb ik echt nog noooooit gehad.... ik ga nu weg... zal als ik terug ben eens kijken wat de stand van zaken hier is! ben snel weer terug, hihihih Hoop dat er meerdere zijn die er misschien ervaring mee hebben?!
Yuntje, dat voel ik ook altijd als mijn eisprong eraan komt.... Sam! Gefeliciteerd meid! \/ Potverdorie, hier wordt je toch ook niet goed van? Gisteravond voor ik naar bed toe ging op de wc rozig slijm met afvegen. Sta ik vanochtend op na vannacht enorme krampen te hebben gehad, helemaal niks! Grrr, duidelijkheid please....
@Mausje: Misschien is het van het ontpillen, dan heb je de vreemdste klachten..... en helaas ook die onduidelijkheid......
Ja, ik denk ook dat het daar van komt (alleen dan van de spiraal, pil gebruik ik al jaaaaaren niet meer! )
Euh... ik geloof dat ik zwanger ben! Het is wel erg onwerkelijk en eigenlijk vertrouw ik die test niet, maar er staan toch echt twee strepen. Ik zal de test in mijn album zetten. Succes dames die nog wachten/klussen!