haha, eigenlijk vandaag werken om half acht, maar hoorde gisteren dat ik toch vrij zou zijn... dus ik dacht lekker uit te slapen, was ik al om 8 uur wakker! Dan krijg je zoiets....
Ohjah, dat is altijd zo! vroeg wakker als je uit kan slapen.... Heb net eens zitten rekenen maar als ik inderdaad eergister/gister mijn ei heb gehad dan zou ik rond de 17e/18e mn NOD hebben, en dat komt dan wel weer overeen met mn laatste cyclus.... En 6 dagen duurt het tot de innesteling toch?
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 13 ongi.... 6 zwanger....3 negatieve test...0 twijfel
Bannercheck..... en natuurlijk de reminder vandaag: think pink.....be pink! (ik zie dat het wel gebeurt, maar het moeten er meer worden) @ Zwangere ladies onder ons: Yeahhhhhhh! Jullie snappen het
hoe staat het met de dames die nog zwart zijn eigenlijk.. ik ga nu even me zoon uit bed halen en dan we brood eten.
@ Yuntje, inderdaad. Na ongeveer 6 dagen is de reis van het eitje naar de baarmoeder beeindigd en gaat het een lekker plekje zoeken.
Ik ga toch maar voor alle zekerheid een zw.schaps test doen vanmiddag. Je hoort het wel vaker dat vrouwen zwanger zijn en toch menstrueren,al lijkt me het niet goed na 2 dagen zo'n bloedverlies
Ik ben er vandoor meiden, ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag! En ik hoop morgen weer een hoop roze te zien! think pink... be pink... die moet ik er nog even instampen
Ga ik net plassen, heb ik met afvegen sliertje roze bloed... heb ook ineen keer buikpijn, zal toch niet nu al ongi worden Zit nog 3 dagen voor NOD...
Net een test gedaan en zie wel een heeeeeeeeeeel vaaaag 2e lijntje,maar dat zou ook wel een indrogingslijntje kunnen zijn. Dus zou het van de vorige cyclus moeten zijn dan was ik al 5 weken zwanger en zou die lijn dik moeten zijn. Ik ga er dus gewoon vanuit dat dit de eisprong is