Moet ie wel thuis zijn Was vannacht pas om half 4 thuis(crisis op het werk) Gisteren vertrok hij pas om 10.00 uur,dus konden we even gebruik maken van de situatie
Hallo allemaal, @natalie, had wel leuk geweest zeg! Maargoed nu flink aan de klus he! Hier net weer een beetje roze afscheiding, verder niet veel te bekennen! Ben ook erg verkouden daan! Hoelang duurt een innesteling? Kus
@mpje bale he die verkoudheid. ook deze maand ben ik aan het tempen maar lekker door die verkoud komt ik er nog geen wijs uit. volgens mij duurt innesteling 6 dagen. zelf voel ik me nu niet echt anders en heb niks gemerkt van innesteling. maar we hopen gewoon dat het toch gelukt is
Ja inderdaad gewoon hopen! Zou je dan dus ook in die 6 dagen slijm/bloedverlies (rose)kunnen hebben? Dit heb ik zoals ik al eerder schreef de afgelopen 3 dagen. Misschien te laat!? Echt irritant ja die verkoudheid. Nee dat tempen is erg lastig nu lijkt mij! Kus
zo dames ik ben aan de poetst geslagen nu even pauze even wat eten.....en zo de slaapkamer doen en vanavond naar d eikea
Oeh Mpje! Je maakt het weer spannend! (zie je, ik hou jullie in de gaten, haha!) Ik snap er nu ook niks van, vanmorgen zo ontzettend veel bloed (sorry), en nu he-le-maal niks meer. : Wel krampjes. Naja...
Gelijk mannetje opgebeld en hem op de hoogte gesteld hahaha Vanavond aan de klus Stom is dat he? Je komt er per toeval achter dat je een eisprong hebt en metteen aktie ondernemen
Nathalie, dat is gewoon je kansen benutten, haha! Oeh, ik heb bijna weekend, heb lekker een middagje vrij genomen! Ff shoppen bij de Intratuin! (de bloemetjes buiten zetten, haha!)
Heerlijk even in de tuin aan de gang met dit weer! Ik zit weer binnen tot 5 uur! Vanavond maar even paar kilometer skeeleren! Heerlijk! Een lekker lang vrij weekend voor de boeg! Ookal moet mn vriend wel gewoon werken...
Hier wordt het ook weer spannend. Heb wel weer hoop puistjes maar dat had ik toen ik zwanger bleek te zijn ook.