NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Ach :( Dat is ook niet leuk voor je dat je vriend wel moet werken.
    Ja de tuin moet hoognodig, er staat alleen een beetje gras en een verdwaald viooltje. Hebben in september dit huis gekocht en die mensen hiervoor deden niks aan de tuin. Maar zijn ook aan het verbouwen, dus heb nog niets aan de tuin gedaan :oops: :oops:
    Het huis is bijna klaar, aan de buitenkant zowiezo al, dus de aankleding mag nou ook wel, haha!

Meiden, ik ga afsluiten, ik kom vanavond nog wel even spieken.

Tot dan!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    graag wil ik advies wel gaan testen of afwachten omdat het toch niet kan.

zoals jullie misschien wel weten ben ik 24 mrt gestopt met de pil. met deze pil werd ik niet ongie nooit dus.
    nu ben ik tot op hede ook niet ongie geweesd, mijn vraag is kan ik zwanger zijn en zou ik moeten testen of is dit echt onmogenlijk en moet ik het gewoon afwachten? als aanvulling drie dagen voor het stoppen met de pil hebben we gevreeen :oops: en daarna pas weer 1 april. dit om even mijn kansen van wel zwanger te tonen.

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Titus ik zou nog niet testen. Je zit nu pas op dag 12 van je cyclus. En als je een cyclus van 28dagen hebt zou je pas over 2 dagen je eisprong hebben. Nou dan nog lutheale fase van 14 dagen... Dus ik zou nog een week of 3 wachten met testen.

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    funny me jij ziet het dus gewoon als op 25 mrt een nieuwe cyclus begonnen?

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja want vanaf dan ben je pilloos. Tijdens je pil kan je eigenlijk niet spreken van een cyclus heb ik geleerd. Nadeel, eerste cyclus na de pil is ook vaak langer dan 28 dagen omdat je lichaam nog moet ontpillen...

6. Even afwachten nog hoor Titus... geeft eerst je lichaam weer de tijd om te kijken wat het gaat doen.

groetjes Jelske

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    oke dankje wel dan tel ik gewoon zo dat mijn cyclus op 25 mrt is begonnen en maak ik een banner met de langste cyclus.en dan zie ik het wel.
    thanks.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    succes ermee! Hoop dat het zwanger worden wat vlotter gaat als bij mij...

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dank je wel hoop dat het voor jou ook niet lang meer zal duren.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We beginnen als ik ongesteld ben geworden weer met Clomid. En eventueel iui. Even kijken hoe t met mn werk uitkomt...

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb nu een cyclus van 38 dagen genomen als dat zo is dan heb ik mijn nod niet meer in april maar goed laten we het maar afwachten.
    het komt ook door die buikpijn klachten dat ik het gewoon niet meer weet, en het feit dat ik niet ongie ben geworden als ontrekkings bloeding bedoel ik. laat ik deze maand maar als oefen maand zien :)

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    sjonge ik vind het altijd zo erg als ik hoor hoe de een zo snel zwanger kan raken en de ander er zoveel moeite voor moet doen. wens je echt heel veel succes en ik maar klachen ppfffffffffffffffffff

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Klagen? Nee hoor dat deed je in mijn ogen niet. En anders daar zijn we voor hoor! Tja de een heeft gewoon geluk en de ander pech. Niets aan te doen!

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    bleh ik voel me dan altijd zo een zeur. :(

nou ben wel blij met mijnm bannertje dan heb ik enig hou vast.

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik zag weer een aantal zwangeren voorbij komen? Van harte gefeliciteerd, geniet ervan.

We zijn hier inmiddels op de dag van de allerlangste cyclus aangeland dus ik ben benieuwd.

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oehh spannend wanneer wil je gaan testen?

17. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Spannend! Voel je wat? Wanneer ga je testen?

Kus

18. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Mijn vriend moet werken, maar ik heb nog genoeg dingetjes die er gedaan moeten worden! Ook leuke dingetjes en maandag lekker met een vriendin de hort op! Heerlijk! Volgende feestweekend is mn vriend gelukkig wel vrij... :)

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik wacht tot volgende week vrijdag met testen mijn langste cyclus is 35 dagen en die is komende woensdag dus tot dan wacht ik!

xxx

20. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Funny Me, Ik wens jou heel veel succes met zwanger worden! Een vriendin van mij kreeg in november een baby via ivf en werd maar niet ongesteld.. Ze werd een beetje dizzy en zo en dacht dat ze nog wat ontwenningsverschijnselen had van de zwangerschap.. Maar ze blijkt zwanger te zijn! Geweldig wat een wonder! En maar denken dat het zonder extra hormonen niet lukt!

Deel Deze Pagina