Ik heb dinsdag getest en dat was negatief.. Mijn vorige cyclus was ook helemaal in de war en heeft erg lang geduurd mede door het ontpillen.. Hoopte deze cyclus op een kortere of op een laat bevrucht eitje! haha! Had gedacht dat het ontpillen nu wel voorbij zou zijn... We gaan gewoon vrolijk verder met klussen..
Ik voel me wel wat anders dan anders, maar wil mezaelf niet voor de gek houden want mn vorige cyclus had ik ook allerlei symptomen, mn borsten waren erg opgezwollen en zo, maar dat was allemaal door het ontpillen... Ik heb er toen ook heel wat testjes doorheen gejaagd haha! Dus nu wacht ik rustig no 2 weekjes... Tis wel vervelend hoor omdat je niet weet wanneer je ei is geweest of gaat komen.. We blijven rustig maar soms ist wel frustrerend.. En jij? Ben jij regelmatig ongesteld anders?
Anneke bedankt voor je lieve woorden! Wow dat is nog eens speciaal. Gefeliciteerd voor je vriendin. Hoe ver is ze nu? Mpje ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dit ook en toen werd ik na een paar dagen ongesteld.
Mpje ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dit ook en toen werd ik na een paar dagen ongesteld.[/quote] Hoi, Ik hou hier ook zeker rekening mee! Eerder eigenlijk dan met het andere! @ Anneke, mijn cycles ligt meestal rond de 28 dagen!
Dimmel, ik merkte dat ik net wat ander slijm heb. T leek wel beetje doorzichtig. Ook beetje draderig. Nooit gehad, vaag. Verder erg moe maar dat kan wel heb er net 8 dagen werk opzitten. Ach ik zie t wel. Verwacht gewoon ongesteld te worden. Al zijn mn borsten wel wat gevoeliger. Mpje, oke! Ik bedoelde het ook niet lullig hoor! Echt niet!
Mpje, oke! Ik bedoelde het ook niet lullig hoor! Echt niet![/quote] Dat weet ik wel! Zo had ik het ook helemaal niet opgevat!
Zo, er zijn weer een paar zwangere erbij gekomen zie ik! GEFELICITEERD! Voor de meiden die ongi zijn geworden: balen, ik hoop dat jullie ook niet lang meer hoeven te wachten! Nou, ik ben sinds gisteren ziek: koorts en overgeven. Denk dat ik een goede griep te pakken heb. Ik ben van plan om morgenochtend een test te gaan doen.....