Mpje... Balen! hoop dat het toch niet helemaal doorzet... Hier nog steeds raar.... vanmiddag een beetje roze afscheiding en het leek ook wel een beetje gelig... verder nog steeds af en toe krampjes.... en een lichte misselijkheid... ook jeuk aan mn tepels maar denk dat dat door mn BH komt! hahahha Al met al.... voel me anders dan anders! Ook voelt de huid van mn gezicht anders aan... ik heb nog nooit pukkeltjes gehad voor mn ongi enzo, maar nu is mn huid oneffen om het zo maar te noemen... snap er geen drol van zo midden in mn cyclus!
Twee zwangere dames erbij! Van harte! De maand begint echt goed zeg... Nu maar hopen dat het zo doorgaat want ik zit met m'n NOD aan het einde van april. Bij de NOD van maart ging het aan het begin ook erg goed maar was aan het einde van de maand bijna geen roze meer te zien . Ik ga deze maand eens beginnen om ovulatietesten te doen. Ik had vorige maand het idee dat ik een vroege eisprong had dus ik ga er morgen maar eens een doen om mee te beginnen. Ben benieuwd! @ Yuntje: dat klinkt wel heel apart allemaal. Denk je zelf dat je zwanger bent? Je hoort dat wel vaker toch dat zwangere vrouwen zich ineens 'zo anders gaan voelen'. Verder aan alle wachtende en klussende meiden veel succes toegewenst!
tja wat voel ik allemaal....pff ben in ieder geval niet echt ziek ofzo..heb last van krampjes, ben met vlagen weeeig en moe...maar ook als ik ongie moet worden ben ik dat wel eens...dus het is afwachten..als de ongie niet komt ga ik zaterdag testen
@ Jiska, ik heb echt geen flauw idee.... ik zit ook nog midden in mijn cyclus (precies op de helft vandaag) en mn laatste ongi, tja vond m wel raar en bleef wel in mn hoofd spoken dat ik moest gaan testen, maar heb dat niet gedaan uit eindelijk, was er verder ook niet mee bezig.... dus ik weet het niet!
ik ben een tijdje niet hier komen kijken,maar ik zie al wat roze namen staan,gefeliciteerd hoor! alle ongi dames,echt balen en natuurlijk ontzettend veel succes in de volgende ronde hoor! ik zit weer op de wachtbank ,mijn vruchtbare daagjes zijn weer voorbij.
@funnyme thnx meid! maar ja kan beter even te lang wachten dan dat ik dalijk weer test dan is het weer negatief en word ik steeds kwader ofzo haha
@mpje wat balen meis ik had de twee nieuwe zwangeren ook nog niet gefeliciteerd [size=18]meiden gefeliciteerd en geniet er lekker van[/size]
Voor alle zwangeren onder ons GEFELICITEERD! Hier nog niks te bekennen. Heb wel de typische ongi klachten, maar voel me ook met vlagen misselijk. Zal de spanning wel zijn. Ik zit nu alweer op de langste cyclusdag ooit. (Hopelijk met een reden ) Succes voor iedereen die op de wachtbank zit.. Debby
Dag dames... Ik wilde zwangeren onder ons feliciteren ! Voor diegen die onegsteld zijn geworden hoop ik dat het de volgende rond raak zal zijn ! Zelf vandaag licht bruin/roze afscheiding (geen rood) nu las ik dat dit kan komen van de eisprong. Maar die dacht ik eerder deze week al gevoeld te hebben! Zie volgende: 25/03/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 03/04/07 Een beetje vruchtbaar 04/04/07 Vruchtbaar 05/04/07 Erg vruchtbaar 06/04/07 Eisprong 11/04/07 Innesteldag Wat betekent het dan als je 3 april een beetje vruchtbaar bent ? Dat je dan al zwanger kunt worden ? Of kan dat pas vanaf je eisprong ? Of zetten ze die andere dagen en gewoon bij omdat het af kan wijken ? SORRY voor het lange verhaal. Ben ook nog maar een leek op dit gebied
@Knor, waarschijnlijk heeft dat te maken met de levensduur van het sperma.. Want ze zeggen dat spermacellen 72 uur lang kunnen leven en 3 april is dan 3 dagen voor je eisprong. 72 uur / 24 uur = 3 dagen Tenminste, dat denk ik
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 14 ongi.... 6 zwanger....4 negatieve test...0 twijfel
Mpje..... Balen! ik denk dat die 3 dagen te maken hebben met inderdaad het sperma wat langer kan blijven leven, er zijn gevallen bekend van een week! en jah in die dagen ben je dus vruchtbaar(der dan andere dagen)..... Als je je eisprong eerder of later hebt dan verschuiven die dagen ervoor en erna automatisch mee! Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ingi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling? Zou toch wel een hele leuke theorie zijn! hahaha Hier gaan de borsten pijnlijk worden... beetje jammer, vond het wel lekker dat ik er even geen last van had na 6 weken onafgebroken zere borsten te hebben....
Mpje..... Balen! ik denk dat die 3 dagen te maken hebben met inderdaad het sperma wat langer kan blijven leven, er zijn gevallen bekend van een week! en jah in die dagen ben je dus vruchtbaar(der dan andere dagen)..... Als je je eisprong eerder of later hebt dan verschuiven die dagen ervoor en erna automatisch mee! Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ongi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling? Zou toch wel een hele leuke theorie zijn! hahaha Hier gaan de borsten pijnlijk worden... beetje jammer, vond het wel lekker dat ik er even geen last van had na 6 weken onafgebroken zere borsten te hebben....
Mpje..... Balen! ik denk dat die 3 dagen te maken hebben met inderdaad het sperma wat langer kan blijven leven, er zijn gevallen bekend van een week! en jah in die dagen ben je dus vruchtbaar(der dan andere dagen)..... Als je je eisprong eerder of later hebt dan verschuiven die dagen ervoor en erna automatisch mee! Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ongi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling? Zou toch wel een hele leuke theorie zijn! hahaha Hier gaan de borsten pijnlijk worden... beetje jammer, vond het wel lekker dat ik er even geen last van had na 6 weken onafgebroken zere borsten te hebben....