NOD april 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door titus, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mpje... Balen! hoop dat het toch niet helemaal doorzet...

Hier nog steeds raar.... vanmiddag een beetje roze afscheiding en het leek ook wel een beetje gelig... :(
    verder nog steeds af en toe krampjes.... en een lichte misselijkheid... ook jeuk aan mn tepels maar denk dat dat door mn BH komt! hahahha

Al met al.... voel me anders dan anders!
    Ook voelt de huid van mn gezicht anders aan... ik heb nog nooit pukkeltjes gehad voor mn ongi enzo, maar nu is mn huid oneffen om het zo maar te noemen... snap er geen drol van zo midden in mn cyclus!

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Twee zwangere dames erbij! Van harte!
    De maand begint echt goed zeg... Nu maar hopen dat het zo doorgaat want ik zit met m'n NOD aan het einde van april. Bij de NOD van maart ging het aan het begin ook erg goed maar was aan het einde van de maand bijna geen roze meer te zien ;) .
    Ik ga deze maand eens beginnen om ovulatietesten te doen. Ik had vorige maand het idee dat ik een vroege eisprong had dus ik ga er morgen maar eens een doen om mee te beginnen. Ben benieuwd!

@ Yuntje: dat klinkt wel heel apart allemaal. Denk je zelf dat je zwanger bent? Je hoort dat wel vaker toch dat zwangere vrouwen zich ineens 'zo anders gaan voelen'.

Verder aan alle wachtende en klussende meiden veel succes toegewenst!

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    tja wat voel ik allemaal....pff ben in ieder geval niet echt ziek ofzo..heb last van krampjes, ben met vlagen weeeig en moe...maar ook als ik ongie moet worden ben ik dat wel eens...dus het is afwachten..als de ongie niet komt ga ik zaterdag testen ;)

4. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @ Jiska, ik heb echt geen flauw idee.... ik zit ook nog midden in mijn cyclus (precies op de helft vandaag)
    en mn laatste ongi, tja vond m wel raar en bleef wel in mn hoofd spoken dat ik moest gaan testen, maar heb dat niet gedaan uit eindelijk, was er verder ook niet mee bezig....

dus ik weet het niet! :(

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik ben een tijdje niet hier komen kijken,maar ik zie al wat roze namen staan,gefeliciteerd hoor!

alle ongi dames,echt balen en natuurlijk ontzettend veel succes in de volgende ronde hoor!

ik zit weer op de wachtbank ,mijn vruchtbare daagjes zijn weer voorbij.

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @funnyme thnx meid! maar ja kan beter even te lang wachten dan dat ik dalijk weer test dan is het weer negatief en word ik steeds kwader ofzo haha

7. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Nog steeds geen tekenen van iets Dimmel?

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dimmel ja daar heb je helemaal gelijk in. Kost je anders ook klauwen met geld!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    banner check :D

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @mpje wat balen meis :(

ik had de twee nieuwe zwangeren ook nog niet gefeliciteerd :oops:

[size=18]meiden gefeliciteerd en geniet er lekker van[/size]

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Voor alle zwangeren onder ons GEFELICITEERD!

Hier nog niks te bekennen. Heb wel de typische ongi klachten, maar voel me ook met vlagen misselijk. Zal de spanning wel zijn. Ik zit nu alweer op de langste cyclusdag ooit. (Hopelijk met een reden :) )

Succes voor iedereen die op de wachtbank zit..

Debby

12. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Tot nu toe zet het helaas door! Dus ik denk dat je me rood kan maken :cry:

13. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Dag dames... :) Ik wilde zwangeren onder ons feliciteren ! Voor diegen die onegsteld zijn geworden hoop ik dat het de volgende rond raak zal zijn !
    Zelf vandaag licht bruin/roze afscheiding (geen rood) nu las ik dat dit kan komen van de eisprong. Maar die dacht ik eerder deze week al gevoeld te hebben! Zie volgende:
    25/03/07 Eerste dag van je laatste menstruatie
    03/04/07 Een beetje vruchtbaar
    04/04/07 Vruchtbaar
    05/04/07 Erg vruchtbaar
    06/04/07 Eisprong
    11/04/07 Innesteldag
    Wat betekent het dan als je 3 april een beetje vruchtbaar bent ? Dat je dan al zwanger kunt worden ? Of kan dat pas vanaf je eisprong ? Of zetten ze die andere dagen en gewoon bij omdat het af kan wijken ?
    SORRY voor het lange verhaal. Ben ook nog maar een leek op dit gebied :oops:

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Knor, waarschijnlijk heeft dat te maken met de levensduur van het sperma.. Want ze zeggen dat spermacellen 72 uur lang kunnen leven en 3 april is dan 3 dagen voor je eisprong. 72 uur / 24 uur = 3 dagen :)

Tenminste, dat denk ik :D

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    'Passagierslijst'

01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80
    02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel
    03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje
    04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30
    05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel
    06 april: Jale & erannick
    07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje
    08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82
    09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69
    10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN
    11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78
    12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus
    13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar
    14 april: Juudje1975 & Wishes
    15 april: Brrr
    16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980
    17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili
    18 april: Jackie
    19 april: knor
    20 april: yuntje & Annabuik & Seker
    21 april: tijgertje 23
    22 april: la femme & Diddl & derona
    23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra
    24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke
    25 april: Jannes
    26 april: Nathalie1973 & esser
    27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje
    28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje
    29 april: Jiska
    30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins

119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip
    14 ongi.... 6 zwanger....4 negatieve test...0 twijfel

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @MPje, balen meid!

17. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    bannercheckie!

18. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mpje..... Balen!

ik denk dat die 3 dagen te maken hebben met inderdaad het sperma wat langer kan blijven leven, er zijn gevallen bekend van een week! en jah in die dagen ben je dus vruchtbaar(der dan andere dagen)..... Als je je eisprong eerder of later hebt dan verschuiven die dagen ervoor en erna automatisch mee!

Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ingi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling?
    Zou toch wel een hele leuke theorie zijn! hahaha

Hier gaan de borsten pijnlijk worden... beetje jammer, vond het wel lekker dat ik er even geen last van had na 6 weken onafgebroken zere borsten te hebben....

19. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mpje..... Balen!

ik denk dat die 3 dagen te maken hebben met inderdaad het sperma wat langer kan blijven leven, er zijn gevallen bekend van een week! en jah in die dagen ben je dus vruchtbaar(der dan andere dagen)..... Als je je eisprong eerder of later hebt dan verschuiven die dagen ervoor en erna automatisch mee!

Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ongi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling?

Hier gaan de borsten pijnlijk worden... beetje jammer, vond het wel lekker dat ik er even geen last van had na 6 weken onafgebroken zere borsten te hebben....

20. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mpje..... Balen!

Ik vroeg me zo eens af.... als je een innesteling heb kan je ongi krampen hebben omdat je baarmoeder groeit.... zou je na de eisprong dan ongi krampen voelen omdat de baarmoeder zich klaar maakt voor een innesteling?

Deel Deze Pagina