Yuntje volgens mij ben je al toe aan het weekend hihi 3 maal is scheepsrecht maar weet niet of het verwijderd kan worden meiden iedereen heel veel succes gr maria
Ja het kan wel verwijderd door een van de admins of modjes.... Maarre sterker nog, ik heb gewoon vakantie nu! hahahaha.....
je kan alleen voor of tijdens je eisprong zwanger raken...je ei sterft na een paar uur weer af en kan dan dus niet meer bevrucht worden...sperma blijft daarintegen een aantal dagen in leven vandaar dat je een aantal dagen voor je eisprong vruchtbaar bent...ik hoop dat het je zo duidelijk is enneuh dames het is nog veel te stil bij de decembermama's ...en er is nog ruimte zat in de boot
@ Yuntje, dat zijn wel heel veel klachten zeg! Zou je niet toch eens een testje doen ofzo? Je weet maar nooit.... Zijn er voor morgen nog testers onder ons? Groetjes Jelske
even banner checken... proficiat aan de zwangere meiden! Zalig gewoon voor jullie! Forum gaat hier behoorlijk snel als je maar één keer per dag kan checken Geniet van het paasweekend! Wij gaan een weekendje schilderen in ons nieuwe huis dus ben ik er de komende dagen niet. Dat beloofd om bijgelezen te raken Twins
Dit is mijn eerste ronde, dus weet nog niet zo goed hoelang mijn cyclus is, maar als ik maandag nog niet ongesteld ben dan kan ik mezelf er denk ik niet van weerhouden om toch maar even een testje te doen. Ben wel erg benieuwd dan, ondanks dat men zegt dat het de eerste ronde een echte uitzondering is om zwanger te kunnen raken.
'Passagierslijst' 01 april: Pat & Taliaa & Ayse & Marieke1610 & Chillin & Heleentje80 02 april: Silla & Pebbles & Loesjuh & kreeftje76 & Dimmel 03 april: Vlinder78 & Johana79 & Guusje44 & Suuzje & Mpje & Mausje 04 april: Illy & Hartje 1 & Lot23 & Sam28 & frederike80 & Gerda1975 & christa30 05 april: Pamela & Zico & Essiee & Deb26 & Taby & bianca1979 & Hummel 06 april: Jale & erannick 07 april: dani86? & FunnyMe & Rumah & Marloesje 08 april: Yvetje1982 & Lima & AnneLiesje & Jessica77 & daantje82 09 april: Busybusy & Ikkie & Hairdresser & Kaley & Anneliesje & Poohbear226 & Pooh69 10 april: Salapio & Linmar & lana & MissN 11 april: Morgaantje & Sunnycloud & bloem75 & sporty78 12 april: Dani86? & Maria & Daam & Diana81 & daantje86 & Ichtus 13 april: Vivian & Susan71 & Missy78 & flyke & Jelske1978 & NicenChar 14 april: Juudje1975 & Wishes 15 april: Brrr 16 april: Jennie72 & Nathalieke & Nelly & Linda1980 17 april: Monatoetje & Lindy & Marina99 & Veertje2 & Mili 18 april: Jackie 19 april: knor 20 april: yuntje & Annabuik & Seker 21 april: tijgertje 23 22 april: la femme & Diddl & derona 23 april: Wies31& inge1975 & danjo & Loesjuh & LadyZorra 24 april: Vicky & MamavanJordy & Kareltje & Suiske & Chelleke 25 april: Jannes 26 april: Nathalie1973 & esser 27 april: Berna & Marieke1610 &frumpje 28 april: Titus & meisje1988 & Parel & silla & Sjaantje2 & zico & Morgaantje 29 april: Jiska 30 april: Busybusy & Chillin & Illy & maranka & marieke21 & Twins 119 Passagiers voor het ROZE cruiseschip 14 ongi.... 7 zwanger....4 negatieve test...0 twijfel
Vandaag maar heerlijk een ochtendje werken en dan vanmiddag lekker vrij. Hairdresse gefeliciteerd! Dit gaat waanzinnig goed zo in april!
Hairdresser, gefeliciteerd. vannacht totaal niet geslapen misselijk dan weer buikpijn dan weer misselijk wat kan dit zijn ontpillen zo erg dat ik niet kan slapen? pfffffffff dat beloofd dan wat ben vandaag heerlijk vrij en ga naar de baby kamer bij mijn zus kijken ze weet niet dat we gestopt zijn met de pil en dat wil ik eigenlijk ook zo wel laten. dus dat word een beetje inhouden.
@Hairdresser, gefeliciteerd meid! Gaat inderdaad lekker zo in April! Nou meis, lekker gaan genieten.. Klim maar bovenop die mooie roze wolk!
Pfffffffff wachten duurt idd lang! Hier nog tot maandag wachten. Hairdresser gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!
Ik officieel wachten tot morgen, maar had express mijn banner een dagje verder gezet.... In de hoop dat ik het dan wel zou volhouden hihihihi NOT hihihi