Haj Nikki, Je mag even klagen hoor. Het is lastig als je zo'n een lange tijd moet wachten. Het is zo moeilijk; geduld kweken. Succes meid, met het klussen van deze periode. Moge het uit komen in een roze blijvende wolk. Jedid-Jah
Fijn dat ik me hier kan aansluiten. Het is toch fijn dat je toch met anderen kunt praten over je kinderwens want voor onze omgeving willen we, zoals velen hier denk ik, onze wens toch nog even stil houden. Maar soms moet je je er toch over kunnen uiten he Bedankt voor het toevoegen in de lijst Jedid-Jah Groetjes Toetje
Ben je niet gewoon nog zwanger en dat je rond je ongi gewoon nog ongi word? er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap gewoon hun ongi bloedingen houden en daardoor niet door hebben dat ze zwanger zijn? Heb je ook echt krampen enzo, want bloed hoeft niet altijd een miskraam te betekenen zeiden ze tegen mij bij de verloskundige.
2dekleine: Ik heb net met de vk gebeld en die bevestigde wel dat dit (en de vorige keer) een mk is... Heb ook al heel veel stolsels verloren en veel bloed. De avond voor het bloeden begon had ik veel krampen.. een soort kleine weeën om de zoveel minuten...
@ Naatje wat lees ik nou? Jeetje meid veel sterkte, laat je maar lekker verwennen! Alle andere meiden, welkom in april! Laten we het lekker roze kleuren. Ik ben weer terug van eventjes weggeweest. Mijn dochter werd zaterdag 4 jaar. Heel leuk gevierd en gisteren als klap op de vuurpijl naar de musical van Assepoester geweest in de Efteling. Echt een aanrader. Verder geloof ik dat ik in mn klusperiode kom ergens nu, dus dat wordt weer vroeg het mandje in Nou allemaal veel klusplezier en sterkte voor de dames die het moeilijk hebben. Liefs rosanna
@ Marlieke Ja dat klinkt idd als een miskraam, ikzelf heb er vorige maand ook 1 gehad, en dat ging ook een beetje zo. Sterkte meid!
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 38 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Jedid-Jah, goed zo! Alleen de volgende passagiers tellen hihi Groetjes Naatje
De vk zei dat de helft van alle zw in mk eindigt, maar dat de meeste vrouwen het dus niet merken omdat het dan op een hevige menstruatie lijkt en ze misschien nog niet getest hebben... Het klinkt dus erger dan het in de praktijk is, al die mk's. Nou ja, ik ben de ergste klap wel te boven nu hoor... We gaan gewoon weer fijn aan de klus zodra ik daar weer de puf voor heb hihi
Ik vind het ook fijn eindelijk iemand heb leren kennen die ook eerst ivf heeft gedaan en daarna een herstelopeartie. Ik merk dat er nog veelk onbegrip is over hernieuwde kinderwens. Mensen zeggen vaak, ben blij dat je er al twe hebt. Natuurlijk ben ik dat, maar dat makt mijn wens er niet minder om. Wat goed dat je jullie vlindertjes ook een plekje hebt gegeven in de vlindertuin. Dat het ik ook gegaan, het helpt echt erover te praten met lotgenoten. Liefs Naatje
Heb mezelf erbij gezet ^^ Sorry krijg het niet voor elkaar om het plaatje erbij te zetten.... wil iemand dit voor mij doen ? Alvast bedankt
Heel goed dat je vooruit kijkt! En ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden! Ik weet uit eigen ervaring dat ook een hele vroege miskraam veel pijn kan doen. Ik heb zelf in 1997 een miskraam met 4w 6d gehad, ik wist net 8 dagen dat ik zwanger was. Ik ben na deze miskraam snel weer zwanger geraakt van onze oudste dochter en heb er eigenlijk nooit meer over gepraat. Afgelopen oktober was ik zwanger van een 2ling en ben ik onze kindjes een week na elkaar verloren. Ook heel vroeg in de zwangerschap, maar heb er nog steeds erg veel moeite mee en het verdriet om mijn eerste miskraam 10 jaar geleden is ook weer omhoog gekomen. Nu praat ik er wel veel over en ik merk dat dit mij helpt om de toekomst positief tegemoet te zien. Groetjes Naatje
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 39 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @liftrasa, is aangepast! Welkom in de bus! Groetjes Naatje
Het zijn moeilijke dingen. Naatje aan jou een vraagje. Wist je dat het een tweeling was. Wanneer wist je dat je de ene kwijt was en wanneer wist je dat je de ander kwijt was. Ik heb afgelopen vrijdag avond een mk gehad, maar ik ben nu gestopt met vloeien. Ik heb wat bloedproppen gehad en het vruchtje gezien, maar nu voelt alles weer alsof ik zwanger ben. Kun je me wat meer info geven? Jedid-Jah
Nee hoor, snap wel dat het niet lukte. Je moet een aantal stukjes verwijderen in de tekst ([) en de van het plaatje moet een [img] zijn zoals onderaan staat bij de lijst De volgende keer zal het je lukken! Groetjes Naatje
Haha we waren gelijk bezig . Het staat er nu idd luid en duidelijk op. Bedankt voor de tip. Ik was idd vergeten de hoeveelheid mensen er bij te plakken. Jedid-Jah