Hier een 9 april dame! En ik voel ook nog helemaal niets. Maar dat wil nog niks zeggen natuurlijk. Ik ga 10 april testen ( zie testmarathon) Dan is mijn moeder jarig! Het zou een mooi kadootje voor haar zijn. Ook al vertel ik het pas een paar weken later. Ach, een verlaat kadootje! Wanneer wil jij gaan testen?
grappig, ik las het net pas! Ik voel ook nog niks maar dat kan ook haast niet... Mijn moeder is de 8ste jarig! Is ook wat stoetel!
Hallo dames, Ik ben in januari gestopt met de pil, maar dit is onze eerste 'echte' ronde! Dacht, ga hier ook maars meekletsen Ik moet zondag 13 april ongi worden volgens 28 dagen cyclus. Heb tot nu toe 33 en 29 dagen gehad, dus ga ook niet direct de 13e testen als ik niet ongi wordt maar paar daagjes daarna (als ik tegen die tijd zou kunnen wachten). Vind het nu allemaal heel spannend nu het 'echt' is
Wij hadden dat briljante idee ook om een regenjas te gebruiken, de eerste paar maanden. Nou, als we ze 2x gebruikt hebben is het veel! Mijn vriend moest namelijk ook nog ff wennen aan het idee en ik zou dan ondertussen wel vast stoppen met de pil... Ja, ja! Nou, in de praktijk liep het natuurlijk ff heel anders, maar (helaas) kan hij nog steeds wennen aan het idee, want madame is nog steeds niet zwanger. :x
ja ik hou ook mn hart vast maar ik ga niet voor 2 maandjes aan de pil.. ik zal hem geheelonthouding voorstellen haha... ik las net over randjesfietsen in een topic, ben er zo melig van geworden :bloos:
Marlieke gefeliciteerd, ik hoop voor je dat driemaal scheepsrecht is! Gister ovutest: positief! En geklust, dus we hebben er alles voor gedaan. Vandaag slaan we denk ik maar even over, viel al niet mee om gister te 'moeten'... Er was een vraag van SSV over de ovutesten: ik heb die van matcare en dan de cassettes. Even goed lezen hoe het moet, maar geeft wel duidelijkheid. En je kan de urine goed doseren. Schijnt ook een van de beste te zijn... heb ik ergens gelezen op internet. Ik was er bijna stellig van overtuigd dat ik geen ei zou hebben... maar kan nu volmondig zeggen dat dat dus wel is. Scheelt weer gepieker. Allemaal suc6 in april!
@Marlieke10 gefeliciteerd meid ik hoop voor je dat het nu goed blijf zitten geniet er in elk geval van voor de 2 meiden die al ongi zijn geworden succes in jullie volgede klus ronden hier vandaag de nod maar nog niks gisteren getest was negatief dus verwacht vandaag nog wel wat we zullen het wel zien
nou ik zit hier nog even 30 min mijn plas op te houden en ik moet zo nodig! maar goed over 30 min even ovulatie test doen! gister nog even goed ons best gedaan! het was maar goed ook want ons zoontje was vanochtend vroeger wakker dan anders, dus ja dan klus je niet he! maar goed we zullen zien! morgen klussen we weer, dus dat is binnen 48 uur, dus neem aan dat er dan wel 1 zaadje blijft leven om mijn ei te bevruchten! althans als de berekening van de gyn klopt!
@marlieke GEFELIIIIIIIIII! en heel veel geluk en gezondheid en plezier in je zwangerschap en voor de rest van de meiden: zet m op!!!! maak april roze en snel een beetje!!!! [-o< jammer dat er al weer 2 meiden zijn .... succes volgende maand! hier een bijna posi ovu test vanmorgen; morgen zal mijn eitje er wel zijn . mijn NOD verschuift naar de 17e (is er een expert die het aan kan passen? of zou dat ongeluk brengen hihihih ) nog even paar daagjes SMEPpen en dan kruip ik op het wachtbankje. fijne dag allemaal! klingel.
@Marlieke10: Yes, de eerste zwangere! Gefeliciteerd! Ik hoop ook voor jou dat het goed gaat deze keer. Voor de meiden in het rood: hopelijk volgende maand een ander kleurtje! Voor mij ook vandaag mijn NOD gebaseerd op mijn kortste cyclus (eerste maand na pil niet meegerekend). Dus ik verwacht mijn ongesteldheid tussen vandaag en vrijdag. Ik heb sinds zondag krampen in mijn buik. Normaal komen de krampen vlak voor ik ongesteld word. Dus ik loop al 2 dagen de hele dag heen en weer naar de wc. Ik wil pas zaterdag of zondag testen als het dan nog nodig is...
ow grom wie heeft er nog meer de digitale ovulatie test van CB gebruikt? heb gelukkig in een potje geplast, maar als ik het teststaafje in de houder duw komt er meteen een) te staan, zonder dat ik mijn test in de urine heb gehouden...
hey ibb, dit heb ik ook wel eens gehad. meestal gewoon even paar minuten wachten en dan komt het goed.. en en en, posi of nega?!
@Marlieke10: GEFELICITEERD! Wat super, geniet ervan! Ik heb vrijdag mijn NOD, maar voel nog niks, behalve dat ik het gevoel heb dat ik een paar kilo aan ben gekomen in een week...... en een beetje chaggie omdat ik het zo spannend vind... ik duim voor iedereen die vandaag gaat testen! groetjes!