Dus precies wat ik al zei... Jouw moeder zal waarschijnlijk heel erg vruchtbaar zijn en de combinatie met jouw vader en haar nieuwe man zal ook precies kloppen. Misschien ben jij ook wel heel erg vruchtbaar, maar is de combinatie met jouw vriend/man minder optimaal, wie weet... @ Marlieke & Marije Gefeliciteerd!!! Maarre... houden jullie nog wel een plaatsje voor me vrij, achterin de bus...?
Gefeliciteerd Marije en Marlieke10 ! \/ Dat is goed nieuws. Van mijn kant helaas slecht nieuws.Ik had een positieve test 2 dagen terug en gisteren maar vandaag zo goed als negatief. Ik heb met CB getest op dag 12 na ovulatie en met matcare ultra op dag 13 na ovulatie.Vandaag met kruidvat en die was zeg maar gerust negatief.Ik weet dat ik vroeg test maar dat moet ik ook omdat ik mijn medicatie zo snel mogelijk moet aanpassen.Maar goed...ik spot al een beetje dus denk dat mijn ongie eerdaags wel doorzet.Jammer maar op naar de volgende ronde.
Als je echt 's avonds pas ongi wordt (geloof na 18:00 ofzo), moet je dat 'officieel' 'dag 0' noemen en pas de volgende dag 'dag 1'... @ Nessy Je kunt idd niets doen dan nog een paar daagjes afwachten, vrees ik... Hoop dat je over 2-3 daagjes nog eens kunt testen en dan wèl weer (vet) positief!
Gefeliciteerd alle zwangeren. Ik ga morgen tussen de middag testje halen en dan smiddags testen. Er is verder nog geen teken, allen ben ik 21 maart wat bloed verloren.(innestelling misschien) Ik weet het echt niet, heb wel ongesteldheidsgevoel gehad en buikpijn zere borsten. Morgen weet ik meer........
gefeliciteerd meiden! super blij voor jullie... ik moet morgen ongi worden maar please laat het wegblijven ..... gister vond ik wel bruine zooi in mn broekje en vorige week 4 testen gedaan (mn vriend wil zo graag zwanger zijn) 2 positief en 2 negatief
Ik kom mij hier ook maar eens melden! We hebben er in september een super schattige dochter bij en dat is zo ongelooflijk fijn dat we snel een tweede kindje willen. Het is niet echt dat we er op rekenen dat ik snel zwanger zal zijn maar sinds twee weken zijn de condooms de deur uit en we zien wel... Bij Paulien was het meteen in de eerste maand raak, maar dat hebben we wel netjes aangpakt door om de twee dagen te klussen en het resultaat was er dus naar. Met zo een klein ukkie van een dik half jaar zijn we 's avonds net iets te moe om dat tempo weer op te pakken. DUs gewoon maar eens kijken wat het effect is voor een paar maanden en dan kan de frequentie weer opgedreven wanneer we het te lang vinden duren. Als het goed is is mijn NOD ergens rond 19 april! DUs ik lees graag met jullie mee!
heejj meiden! ik heb foto's van de testen in me album gezet.. je kan er niet om heen lijkt mij! het verbaaste me echt dat de sensitest al zo positief was 3 dagen voor NOD! ik hoop dat er snel meer zwangere bij komen! Liefs Marije
Gefeliciteerd Marije! Heb je al last van symptomen,dat je zo vroeg getest hebt? Of was de nieuwsgierigheid te groot! Groetjes
Ik heb die van mij ook in mijn album gezet.Jammer genoeg was de test een dag later lichter en vandaag negatief.Dus op naar de 4e ronde.
even mijn banner checken, want ik ben de tel kwijt! hahaha @ de zwangeren: gefeliciteerd! geniet ervan! @ meiden op de wachtbank: veel succes, jullie zijn niet alleen! @ meiden die ongesteld zijn geworden: balen! maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
was de andere test die je gedaan hebt ook van CB? want op de test in je album zie je toch echt een streepje?
nessy was die ene van clear bleu? ik heb van de week ook die testen gedaan 2stuks waren exact hetzelfde als die van jou met streepje en 2 waren niets te zien
Op dag 12(de test in album) dus een CB,dag 13 een matcare ultra en dag 14(vandaag) weer een CB....en zo goed als niks. Ik bedoel als ik bij het raam of in fel licht sta lijkt er misschien wat te wezen dus voor mij dus negatief.....Verder heb ik wat krampen en licht roze/rode spotting dus mijn ongie komt er echt aan. Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het innestelen. Dat is zo balen als je vroeg moet testen van je arts.Anders zou ik later testen en wist ik dit soort dingen dus niet.Is toch wel fijner dan.
Ja het is zeker balen maar gelukkig voel ik me niet zwanger. Ik denk dat het dan moeilijker was geweest.