hai meiden, nou ik ben gestopt met de nuva ring.en werd op 18 dec ongi.en toen weer op 6-2 ongi.daarna niet meer.ik weet dat het lang kan duren voor dat je weer een regelmatige cyclus hebt.maar het is nu bijna 2 maanden verder en nog niks.wel pijnlijke (.)(.) en veel wakker een redbull gevoel.groetjes en 4 negatieve testen.
Nou ladies, Ik ga slapen. Morgen weer een dag. Hopen dat de ongi niet doorzet, maar we zullen zien. Succes voor degene die morgen(ochtend) gaan testen . Groetjes, Maine
Het wordt hier nu toch echt wel spannend. Zeer leuk dat er vanaf de eerste dag reeds roze op de lijst mag komen. Voor de dames die ongi geworden zijn: succes in de volgende ronde! Hier weet ik het zo niet meer: dacht vanalles te voelen, nu niets meer. Het is ook nog lang e? Groetjes
grappig, toen ben ik ook ongeveer gestopt met de pil. je kan eens kijken bij net getopt met de pil op deze site. daar heb ik wel eens gelezen dat je cyclus in het begin even van slag kan zijn en het dan soms een wat langere cyclus kan krijgen. ik hoop het natuurlijk niet voor je. groetjes
Hoihoi voel me gelukkig alweer wat beter. Morgen eerste bezichtiging in ons huis, staat nog maar 2 dagen te koop. Net hele boel eens flink opgeruimd, gedachten weer op iets anders. Hoop dat mn cyclus weer kort is deze maand (zie banner). Mannetje is morgen weer thuis, kunnen we gelijk aan de slag om te klussen, haha.
Hi, over 6 dagen NOD! Spannend! Heb wel heel wat klachten maar ja kan ook mezelf wat wijsmaken... Misselijk, niet eens aan eten kunnen denken, rammelende darmen, vet haar en vettig voorhoofd met puistjes...en een enorm intens gevoel dat het raak is! Hoop dat ik mezelf niks wijsmaak! Suc6 aan iedereen!
Hoi allemaal! Had vanmiddag een puntje bloed bij 't afvegen, het heeft gelukkig nog niet doorgezet. Nu is het weer helemaal weg......... PPffff dat wachten, verschrikkelijk. Ik ga naar bed, morgen weer een nieuwe dag. (zonder bloed hoop ik) Groetjes en succes allemaal!
@ goofy mag ik je vragen waarom je hebt laten checken of er een eitje klaar ligt bij de arts ?(eitje klaar ligt bij jou, niet bij de arts that is !) misschien had ik dat in een ander topic kunnen lezen maar dat heb ik dan gemist. wens je een voorspoedige eisprong en mezelf ook
Zet mij maar op rood want ik word ongesteld. Me cyclus is weer zoals tie altijd was. En ik mag dan op 30 april dus ik blijf lekker hier!
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Karina82 & Goofychick 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 18: Natjuh026 & Pearl29 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie 22: Jessica83 & Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR 117 passagiers voor de roze bus! 2 Zwanger, 4 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 7 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.
meiden ik word nerveus. Vanaf vandaag kan ik in principe ongesteld worden t/m zondag maar heb mijn banner op de langste cyclusdag gezet.. pff wat een spanning..
Hehe, ik had gisteren een 'choco-vreetbui', maar niet omdat ik er zo dol op ben, maar om de laatste paaschoco-troep eindelijk weg te hebben... nou, dat heb ik geweten hoor... Had gisteren al gelijk buikpijn, was wat misselijk geworden en had het zelfs onder de deken nog koud. Vannochtend 37.8 , nog steeds buikpijn en inmiddels k*tsmisselijk :-& . Zit hier zelfs te kokhalzen achter de pc (komt gelukkig niets uit ) en gloeien als een gloeilamp...niet normaal meer! Hoop echt dat het puur en alleen van de choco is, zeg! Dan ben ik er tenminste gauw weer vanaf... Ben dus wel ff klaar met chocolade hè - iig tot aan Sinterklaas!
Goede morgen allemaal, Voor iedereen die vandaag gaat testen heel veel suc6! Hier niet veel nieuws te melden, wat ongi krampjes en pijnlijke (.)(.). Ik was gister bij een vriendin op visitie en we waren aan het kletsen ook over mijn NOD. Ze zei ik wil niet vervelend zijn, maar je bent echt niet zwanger nu, zwangere vrouwen stalen iets speciaals uit en dat heb je niet. Weer een bevestiging dat mijn ongi er aan zit te komen. Maar heel gek zolang er geen bloed is hou je toch hoop [-o< Liefs Naatje
hoi dames, Zwangere dames gefeliciteerd en degene die gaan nog aan testen veel succes ik had dus gister ongesteld moeten worden, maar nog niet dus en mijn temp. was ook nog steeds hoog 37,0. En vandaag wel wat steken in de onderbuik en een beetje misselijk gevoel maar misschien komt dat gewoon door de zenuwen aangezien ik echt geen zwanger-gevoel heb.....we zien wel. alhoewel ik vandaag toch niet kan gaan testen, geen zwangerschaptest thuis en ook geen zin om die vandaag te halen, ja geduld genoeg om even te wachten grtjes maysarah
goeiemorgen allemaal. tuurlijk houden we hoop, zolang het niet rood is mag dat best, toch? Ik weet niet of iedereen het zo uitstraalt, als je slecht slaapt en boven de pot hangt iedere morgen denk ik dat je er eerder moe uitziet dan stralend. Hadden we toch dat klepje maa r waar Jedid het over had Hier nog geen ongi, geen kramp, geen positieve test (niet meer getest sinds gister hoor haha), geen pijnlijke (.)(.), helemaal niks. Ben ik nog wel vrouw? Succes allemaal, ik hoop dat er snel veel zwangeren bijkomen! Liefs, Rosanna
ik heb vrij weinig te melden. Nog geen ongi, maar mijnmax is zondag. Ik ga pas maandag testen. Let the games begin....