Joehoe de eerste zwangeren van april zie ik alweer. Gefeliciteerd meiden! Ik sta op 3 april ofzo maar dat ga ik echt niet halen aangezien ik nog steeds geen ei heb gehad. Dus tja, misschien beter om me van de lijst te halen.
Ah moppie! Die kerels kunnen ook nix hebben soms he. Mijn vriend is ook niet te genieten hoor als ie acuut wordt wakker gemaakt van het een of ander. Denk je dat ie serieus is? Liefs en knuffel
Thnx meiden! komt goed Trouwens wel grappig met de bevalling van mn dochtertje hadden we ook mot en waren we niet on speaking terms, toen heb ik heel kalm na 5 uur weeen om de 5 minuten en net doen alsof er niks aan de hand was, gevraagd of hij misschien zijn koppigheid overboord kon zetten en de vk wilde bellen omdat ik al 5 uur bezig was...hahaha. Dat werkte wel hoor
nee hij is niet serieus, hij is gewoon een bange poeperd Hij heeft een eigen zaak dus er komt ook meer op mij terecht qua kids en huishouden en daar kies ik ook voor...maar nu we echt bezig zijn voor een tweede krijgt hij soms cold feet geloof ik, en ook het vroeg wakker gemaakt worden is niet echt 1 van zijn favorieten haha.
Ha ha, wat een stunt! Soms is het jammer dat we kerels nodig hebben... helemaal als je kinderen wilt, maar soms wil ik me wel om laten scholen! Zou zoveel makkelijker zijn soms! ha ha
@ Rosanna04: succes met jouw vent... Ha wij kunnen we ook wat van hoor. Bij ons is er wel eens een bord stuk gegaan. Dat is al weer een hele tijd terug hoor, maar het is gebeurd. Hier is verder nog geen nieuws te melden. Behalve dat ik kotsmisselijk ben en last heb van heel veel slijm. Zonder kleur wel te verstaan. Opmerkelijk is dat mijn misselijkheid vroeger is dan normaal. Hoe het dan ook zij als ik niet zwanger ben dan moet ik nodig naar de dokter, want dit is niet leuk meer. En die gore smaak in mijn mond en dan die geuren niet te benoemen. Ik zat vanmorgen in een tram achter iemand die nu niet echt fris rook. Om er van de k#tsen... Sorry voor die persoon, want veel dingen stinken. Ik weet nu ook niet of ik honger heb of dat ik misselijk ben.
Ik kon me niet inhouden en heb net bij Matcare een ultra gevoelige zwangerschapstest besteld, als het goed is issie dan morgen binnen en dan kan ik daarna testen
Ik heb net ff gekeken bij NOD mei... Ja ook die is weer begonnen. Met een stretch hummer. Toch hoop ik dat ik in de bus mag. Jedid-Jah
Goedesmorgesns allemaal! Ladies, ik voel me echt niet lekker. Al vanaf zaterdag heel veel last van mijn maag/darmen, geen trek en af en toe onwijze kramp. Gister de hele dag het gevoel alsof er een bal in mijn maag zat. Wat zou dit nou zijn? Ben vorige week op advies van mijn 'kruidendokter'aan de St. Janskruid gegaan, vanwege mijn somberheid. Nu zei de apotheek dat het erg onwaarschijnlijk is dat ik daarvan die maag/darmklachten heb. Het is ook een natuurlijk product... Anyway: ik weet niet echt goed of het nu misselijkheid is of niet. Heb ik buikgriep, last van bijwerkingen of misschien toch...? Wat denken jullie?
Ahhhhhhhhhhh, sterkte! En volgende maand beter. Wel weer zonde van zo'n test. Alleen daarom zou je geduld gaan trainen!