Hallo allemaal, het begint hier ook alweer mooi druk te worden! Ik wil iedereen heel veel succes wensen, want het is niet niks wat ik hier allemaal lees... Ik moet vandaag, na een week ziek en een week vakantie, weer aan het werk, het voordeel hiervan is dat ik meer afleiding heb en minder vaak achter de computer kan kruipen! Tot een volgende keer! Groetjes
@ naatje30: gezien en gereageerd. Succes allemaal met de komende tijd. We gaan met z'n allen hard aan de slag. Het is duidelijk dat vorige maand een moeilijke maand was, maar we moeten verder gaan. Jedid-Jah
Hee Lichtje! Ik zag het i.d.d. ook al..... Ik weet niet zeker of het 4 of 5 april is, maar dat zie ik later wel...... Gezelli, hand in hand in de flower power bus?!
NOD lijst April 2008 1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful 2: Natjes & Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10 3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen 4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet 5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise 6: 7: Saloua & JedidJah & lautje1979 8: 9: stoetel & leonie1986 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: natjuh026 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 40 passagiers voor de roze bus! 0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon 1 april 5 april jent 10 april 15 april 20 april 25 april 30 april Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie @Enise, je staat op de lijst! Welkom in de bus! 40 passagiers al!!!!! Groetjes Naatje
Haha, raar he? Dan merk je opeens welke spieren je nooit gebruikt! Succes met wennen (straks wil je niet meer zonder )
@ JedidJah, ik las je berichtje over een mk aan iemand anders. Ik heb afgelopen donderdag een curretage gehad. Ik las dat je je weer helemaal zwanger voelt. Maar ik denk dat je jezelf even wat rust moet gunnen. Het is niet niks meid een MK ook al is het zo vroeg gebeurt. In je lichaam zit nog hcg denk ik en dat kan je het gevoel geven dat je zwanger bent. Bij mij begint het hcg nu langzaam weg te gaan. Iig de symptonen beginnen nu allemaal weg te gaan bij mij.
Het waait lekker hier in Noord-Holland...de wind giert om ons huis. En ze zeggen dat er storm komt....dat wordt dus lekker met een bak warme chocomel(met slagroom) een film kijken vanavond.
Haj, wat je zegt dat klopt absoluut en ik weet en denk dat die gevoelens door de HCG komt. Wat mij zorgen baart is dat ik vanaf gisteravond niet meer heb gevloeid. Wat ik ook weet is dat zowel mijn moeder (bij mij) en mijn tante hetzelfde hebben meegemaakt en daar was er sprake van een tweeling. De kans is dus groter. Ik ga zo de HA weer bellen kijken wat hij er van zegt. Ik houd in mijn hoofd dat het weg is en dat het te weiden is aan de HCG. Duim voor me, want ik ben wel in de war. Jedid-Jah
Ha een mede Noord-Hollander. Hier ook regen en donkere wolken. Idd vanavond choco en film. Gisteren weer wat films voor mijn verjaardag gekregen, dus dat wordt weer lkkr ontspannen. Nu ha bellen Jedid-Jah (=nerveus)
@Jedid-Jah....ik heb 3 miskramen gehad van een tweeling en bij 2 kwam het niet tegelijk.Verder ken ik iemand anders die zwanger was van een drieling en is bevallen van 1 want van de andere 2 kreeg ze een miskraam.Ik zou het zeker navragen aan de HA en eventueel vragen om een echo als je blijft twijfelen. Dat is zo gebeurd in Zaandam of bij een verloskundige.
P.S. Ik zeg het niet om je valse hoop te geven hoor maar omdat je zelf al twijfeld over hoe of wat....
Jaahhh, dat klinkt lekker die chocomel bij de film vanavond. Ben alleen helaas aan het proberen nu ik toch nog niet zwanger ben wat kilootjes te verliezen. Nou ben ik niet streng op dieet hoor, halverwege de cyclus eet ik ook wat meer voor het geval ik zwanger zou zijn, maar als mijn menstruatie zich weer aankondigt ga ik iedere keer weer proberen wat gewicht te verliezen de eerste 2 weken. Dan gebruik ik die tijd tenminste nog nuttig want ik heb zo'n 12 kilo overgewicht. Maar chocomel light zonder slagroom is een goed alternatief. Ik lees dat je nu de HA gaat bellen JedidJah, ik kan me voorstellen dat je nerveus bent. Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws. Groetjes Toetje
Oke mensen, kleine up date. De ha belde. aankomende donderdag moet ik een echo laten maken. aaaaaa.... weer onzekerheid.... Ik hou jullie op de hoogte. Jedid-Jah
Ik ga zeker voor je duimen meid. Ikzelf heb ook maar 2 dagen echt gevloeid, maar bij mij is het wel anders omdat ik een curretage heb gehad. Als ik jou was zou ik toch maar even voor de zekerheid de HA ofzo bellen. Misschien wel fijn als je toch even een echo krijgt ofzo.