Rian, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe reageerde je man? Mijn NOD duurt nog even: 17 april. Na de miskraam in december 2007 hoop ik echt dat het nu, na 4x ongi weer raak is. Groetjes Natascha
hai meiden, ik denk dat iedereen zich wel eens gek zit temaken met dingen wat ie voelt.echt jammer dat je het niet gelijk kan zien he! nou succes allemaal en klus ze voor degene die gaan klussen gr jo
Rian gefeliciteerd! Veel plezier met het vertellen van je man. Hoe ga je het vertellen? Hier nog lang wachten tot de test, maar ik zit met de rest van jullie ook nu al in spanning. Succes voor de dames die morgen gaan testen.
ja ik zag het ook al! gewoon je ventje mee het bed in sleuren moe of niet! ik heb mijn ventje gister met rust moeten laten, dus vanavond moet hij weer en dat vind hij toch erg
Rian: Jippieeeeeeeeeee roze!!!!!!!!!!!! Voor de rode volgende ronde goed klussen! Voor de wachtende onderons wachten.........wachten.........wachten........ Ik wil ROZE Zien
dames, ik ben vandaag de duivels tegengekomen, dus ik mag in het rood. Dacht het gisteren al te voelen en vandaag is het doorgebroken. Ga zometeen ovulatietesten bestellen, en dan maar smeppen volgende maand! Jammerdebammer....
Hier zit ik dan. Te wachten op mijn ongi... ik heb nog NOOIT zo graag NIET ongesteld willen worden als nu! Ik ben pas in mijn 1e poging dus dat ik zwanger ben lijkt mij nog niet echt, lijkt me eigenlijk te snel. Of toch niet?! En kan het dus wel? Ik ken genoeg meiden waarbij het de eerste keer al raak was. Je maakt je zelf zowat gek, vliegt 20 keer per dag naar het toilet, voelt de hele week al een vreemd borrelend gevoel in je onderbuik en mijn tepels doen echt pijn bij elke aanraking. Maar dat laatste had ik ook met mijn ongi dus dat is niet echt vreemd. Maar die vage buikpijn heb ik nooit. Meestal is mijn ongi buikpijn echt heel extreem 1/2 dagen en dit duurt nu al vanaf maandag? Dat bedoel ik nou met je maakt je zelf gek.... je voelt vanalles. En ondertussen nog steeds maar afwachten op mijn NOD die ongeveer deze zaterdag is! Ongeveer omdat ik mijn cyclus (nog) niet regelmatig is.. of zal ik nou al eerder testen? Neeee toch maar niet... toch maar afwachten. PFFFF wordt er nu al moe van Groetjes Mo