Rian gefeliciteerd meid. Ik voel me vandaag zo lusteloos , heb nauwelijks gegeten en heb zo'n vol gevoel. Normaal gesproken heb ik altijd enorme trek zo voor mijn ongesteldheid.. gek he..
Och, och, och... wat ben ik toch stom (lees: dom)! Heb zojuist een zwangerschapstest gedaan. Natuurlijk is die negatief! Duh, had ik allang kunnen weten. Heb pas op dag 16 mijn ei gehad en zit nu op dag 22 (banner klopt dus niet). Voor de tijd zat ik nog...nee, Miran, het heeft geen zin om te testen. Wacht hier nou mee, minimaal tot het weekend. Maar nee, heb het niet volgehouden en heb er toch een test aan gewaagd. Pffff, geduld is echt een schone zaak!
ja dames ik kom jullie nog allemaal heel veel succes wensen want ik doe deze ronde niet meer mee want ik ben zwanger
@Moontjen: Succes met wachten, ik doe met je mee, maar moet wachten tot de 16de voor ik kan testen... Is nu al echt super irritant en idd ik voel precies net zo, veel vage klachtjes die ook te maken kunnen hebben met je eisprong of net voor je menstruatie....iig veel sterkte dus! @ Tibo, van harte gefeliciteerd, geniet ervan, hoop dat je over een maand of 8 een gezond kindje op de wereld mag zetten! @ de rest: veel plezier met klussen en/of succes met afwachten en nieuwe rondes
Leuk om te lezen dat het hier nog steeds goed gaat! Alweer een paar zwangeren erbij! GEFELICITEERD MEIDEN Aan degenen die op rood mochten: succes in de volgende ronde Aan de wachtenden: Hopelijk gaan we allemaal op roze! Groetjes, Angela
En maar wachten....................op een ei. Ik ben al sinds september van de pil af, dan zou je toch mogen denken dat het daarbinnen weer een beetje normaal werkt
helaas ik ben nu 11 maanden bezig en nu begint een beetje ergens op te lijken...maar goed wij gaan aan de klus
Ik heb zon last van steken in mijn liezen en in mijn vagina (sorry) Zou het een innesteling kunnen zijn iemand ervaring mee?
Hallo, heb weer een hoop gemist zie ik.. er komen elke dag ook zoveel pagina's bij! Alle zwangeren:gefeliciteerd! Ben blij dat ik ook weer mag klussen, al duurt het nog even voor de eisprong..
Wij zijn al flink aan de klus. al 2 dagen. eerder ging niet door of onenigheid met elkaar of om andere redenen. Als alles klopt zou ik rond 5 april mijn ei-sprong moeten hebben. Heb al een paar dagen last van rug. Dus wie weet. Ben nu wel erg moe heb vannacht onrustig geslapen. Lag erg te woelen en werd er licht wakker van. Dus nu maar naar bed toe. Alle zwangeren gefeliciteerd. Groetjes Pearl29
@ tibo: gefeliciteerd bij mij nog geen ongi, maar ik had de wekker verkeerd gezet en dus een uur te vroeg wakker. Argh
tom 78 ik had ook van die steken net met een grote naald dat ze prikken en hier een hele boel hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg en nu nog vangen he maar wel delen he
Ik had gezegd dat ik niet meer op de site zou komen, maar ik wil ze deze toch wel alvast opvangen! haha..
Tiboooooooo! JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gefeliciteerd! Super! @ allemaal Goedemorgen, jullie hebben lekker gekletst gister! We hebben gister maar voor de verandering geklust in de keuken haha, ik denk dat ik mijn ei kwijt ben (of ik heb er geen deze maand) dus maar vrolijk doorklussen dan. Geen kramp, geen vreetbuien (afgezien van de kleine dagelijkse ) dus ik verwacht ook vrij weinig meer. Volgende week maar weer een testje, ik ben er niet meer heel gestresst over nu dus een week moet lukken als dat nog nodig mocht zijn. Liefs Rosanna