Hallo allemaal, begin het nu wel een beetje te bevatten hoor. Ben gisteren uit mijn werk even langs drogist gereden en heb een speen van I love daddy gekocht. Toen ik thuis was heb ik hem het gegeven. Zoals ik had verwacht zat ik idd te janken terwijl ik het gaf. Hij pakte het uit en zei "Echt waar?" "Dat is leuk!" Heel droog dus. Wat ik moeilijk vind is dat ik op het moment bij mijn ouders woon. Ook werk ik bij mijn ouders in het bedrijf. Weinig privacy op het moment, zal het ze toch eerder moeten vertellen omdat ik naar de donkter enzo moet. Weet nog niet wanneer. Ik kan toch wel 2 weekjes wachten met de dokter bellen? Nu ik weet dat ik zwanger ben voel ik natuurlijk vanalles, maar waar ik het vooral aan wist was dat ik tijdes de innesteling een paar druppels bloed ben verloren en mijn slijm (stom woord) had een andere geur. Zuurder ofzo. Verder iedereen succes! Denk dat ik eens bij de december moeders ga kijken. Groetjes!
Ik heb vanmorgen precies hetzelfde gehad, snap helemaal wat je bedoeld. Meestal duurt het een dag bij mij en dan krijg ik ook wel weer goede moed om voor de volgende ronde te gaan. Kop op he, en veel succes.
@ Saloua: ik kan me helemaal voorstellen dat je even down bent. Had ik gisteren ook (ben gisteren ongi geworden). M'n man heeft me weer redelijk kunnen opbeuren. En vandaag heb ik zoiets van 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'. @ Lichtje: Jij ook weer meer succes bij de volgende ronde gewenst, he. We gaan allemaal voor 'lichtjes' in de donkere saaie januari maand (klein beetje zweverig, maar zo voel ik me nu ook een beetje )
WE HEBBEN EEN EI! haha Heb net dik en vet positief getest... Heb mijn mannetje al gebeld dat ie zijn mannetjes op scherp moest gaan zetten...haha
Begin zo langzamerhand een beetje gek te worden. Al twee dagen wacht ik tot mijn ongi doorbreekt. Had gisteren ochtend een beetje lichroze bij het afvegen en een beetje bruinverlies, dus ik dacht eigenlijk dat ik vannacht of vanochtend ongesteld zou worden, maar nog steeds niet. Kan toch haast niet uitblijven? Wel had ik vanochtend weer 1x heel licht roze afvegen en soms een beetje bruinverlies. Eigenlijk nog hetzelfde als gisteren. Echt om gek van te worden. Geeft geen bloed dan nog steeds moed? Of geeft het valso hoop? @Lichtje, sorry, wat jammer! Wie weet zie je me vandaag nog in de mei groep verschijnen.
Zojuist telefoontje gekregen. Beste vriendin is bevallen van een zoontje. Ben helemaal hyper. Ik vind het zo geweldig! Nu wij allemaal nog zo'n kleine kruimel!
@Kim78, ik zou zeggen geen bloed geeft nog steeds hoop...je hoord wel vaker dat vrouwen een beetje bruin of lichtroze verlies hebben en toch zwanger blijken te zijn...ik duim voor je! @Karina82, Klusavond voor jullie, maak er wat moois van @saloua, ik kan me voorstellen dat je een beetje down bent..dikke knuf! @lichtje, ook voor een dikke knuf, heel veel succes de volgende ronde! Hier nog steeds geen bloed, dus ik wacht rustig af. Ik had gister een heel licht positieve sensidipstick, maar s'middag een negatieve kruidvat test...dus weet niet meer wat ik er van moet denken. Ik ga nu ook niet meer testen. Ik wacht wel af en eerst maar eens kijken of mijn ongi weg blijft en dan eind volgende week nog eens testen. Maar ben dus nog in de race...
@Naatje30: Oh dank je wel! Lief dat je duimt! En ik zie dat jij in dezelfde spannende dagen zit, dus natuurlijk gaan mijn gedachten ook naar jou uit!
Hmm ook ik ben vanmorgen ongesteld geworden, had al zo'n vermoeden...helaas ben inderdaad ook een beetje down al is het pas de 2de keer.. ...je hoopt er toch elke keer weer een beetje op...maar waarschijnlijk morgen weer vol goede moed naar de 3 de kid behandeling.. Mijn NOD zal zijn op 30 april, zou iemand mij op de lijst willen zetten?Alvast bedankt!
Hoi Kim, Ik hoop echt voor je dat het geen valse hoop is, hoor. Ik kan het me helemaal voorstellen. Had dat in het begin van de week ook en ben nu ongi . Zo gemeen kan je lichaam soms zijn, he. Nog even geduld. Zal ook voor je duimen. @ Elena: 't Zou een leuk cadeautje zijn, he. We zijn benieuwd. @ Miranke: Oefening baart ..... (vul zelf maar in) @ Karina: Veel klusplezier, maak er wat moois van Groetjes, Maine
Hi meiden, Mag ik me bij het APRIL NOD forum voegen? Wij hebben afgelopen weekend spontaan geklust en niet nagedacht over een eventuele eisprong. Normaal gebruiken we een voorbehoedsmiddel omtrent de eisprongdagen omdat ons zoontje nog jong is. Nu niet goed gerekend en het zou dus wel eens raak kunnen zijn. Ben al 1 keer eerder zwanger geweest en ik herken wat symptoompjes zoals veel afscheiding en steekjes.
nou vandaag wederom een positieve ovulatie test! dus ja ook vanavond gaan we er weer voor! vriendlief was er minder blij mee, want die moet sporten vanavond, maar goed het is voor een goed doel
haha ja he geloof het ook! maar goed geloof dat ik mijn NOD dan weer moet aanpassen... zou eigenlijk gister mijn ei hebben volgens de berekening van de gyn.. ach ja ik laat het gewoon zo en probeer te wachten met testen!