Ik ben net ongie geworden en ga jullie verlaten.Mijn nieuwe NOD is volgens FertilityFriend namelijk 2 mei maar als mijn ei eerder komt is mijn NOD ook eerder dus ben benieuwd wanneer ik mijn ei krijg en of mijn NOD nu daadwerkelijk 2 mei word. Voor iedereen....heel veel succes allemaal! Voor de zwangeren...van Harte Gefeliciteerd! Doei!~~~~~~~~~~
Gisteren (avond) een korte bloeding gehad, wat moet ik me daar nou bij voorstellen? Eest lichtgekleurd bloed en later "oud bloed". Vanmorgen was het ook maar zo weg... zou het? Innesteling? Wat moet ik me hier nou bij voorstellen? NOD is 7 april....
hoi dames, hier nog steeds geen ongi, wel wat bruinige afscheiding, maar het wil nog niet doorzetten. Toen ik het vanochtend zag had ik de hoo al opgegeven, maar hopelijk zeg het niet door! afwachten dus! Ik zie toch alweer 4 meiden in het rose! gefeliciteerd! voor alle andere meiden, hou moed! Liefs Nikki
Jullie zijn wel flink aan klets meiden. Ik kan jullie gewoon niet bijhouden. Maar zijn er hier nog meer meiden na een curretage/miskraam.
Nou meiden, het is allemaal wat met die afscheidingen! ha ha. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. Op de 3e van de maand al wat zwangeren. Ik hoop dat die hcg hype overslaat naar de rest van ons! Suc6 allemaal!
Maine en Lichtje bedankt voor jullie lieve woorden. Helaas voel ik me nog steeds down ben er zelfs misselijk van geworden en krijg geen hap door mn keel zo verdrietig ben ik.. Ik heb echt ene dip want dit is niets voor mij, normaal gesproken kan ik me eroverheen zetten maar nu niet. Voel me zoooooooo lonely en sad..
Hi Rosanna, Spannend, zeg. Wanneer ga je testen of heb je al getest? (sorry als ik ergens overheen gelezen heb ) Groetjes, Maine
Hoi dames ik wil alle zwanger ff feliciteren, geniet ervan. Zelf mag ik op rood en ga ik door naar mei, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Hey Beverly, Balen, he. Maar inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kansen. Succes in iedergeval. Je mag mee in die mooie roze hummer . Groetjes, Maine
Hier een beetje hyper 2dekleine, net samen met een vriendin hier thuis een test gedaan en er is toch echt een heel erg licht 2de streepje te zien! Zo super spannend, na het weekend nog maar een testje doen en hopen dat de ongi weg blijft Eens kijken wat jullie ervan denken, het is wel moeilijk op foto te zetten ook omdat de foto's hier zo klein moeten zijn... http://i110.photobucket.com/albums/n85/ ... G_1838.jpg
hoi allemaal, effe ander nieuws tussendoor, mn huis is verkocht! Ben effe blij. Binnen 3 dagen en bijna voor de vraagprijs! Jippie
Ja echt super spannend, het is de eerste echte ronde na de miskraam en het zou geweldig zijn als het gelijk weer raak zou mogen zijn, dan voel ik me echt ongelofelijk.
ik vang dit even kan het nu wel goed gebruiken voor de zwangere dames gefeliciteerd voor de dames op rood een dikke knuf