NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Mupkuh: Mij ook MK gehad, vorige maand

@ 2dekleine: Dat is echt een streep.. Een streep is een streep

Bij mij gaat het goed. Nog geen ongi. De ZSSS beginnen wel sterker te worden. Ik keek gisteren naar mijn (.)(.) en ik zag dat mijn tepels donkerder waren, maar ik twijfelde. Ik heb even een expert gevraagd (mijn man) en hij was het er mee eens. Tevens heb ik al een tijd niet meer getempd, maar vanmorgen was ik 36.6. Dat kan maar twee dingen zeggen of ik ben ziek of ik ben zwanger. daarnaast moet ik nu continue naar de wc, heb nog geen ongi, veel witvloei.... aaaaaargh ik wil pas na het weekend testen, maar het wordt wel erg spannend. Ik ben gewoon weer net zo warm als voor mijn MK. Toen ik zwanger was... Zegt dit genoeg?

Nog ff iets geks: Ik ben in een week 4 kilo afgevallen. Het kan geen vocht zijn, want ik drink dik 2 liter op een dag. Kan dit ook een ZSSS zijn?

Spannend
    Jedid-Jah

2. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    Ik denk dat mijn ongi eraan komt, gisteren enorme vreetkick (chips) gehad, daarna hoofdpijn die maar niet weg wilde gaan. Heb nu beetje witte afscheiding.

Ik verwacht het eigenlijk ook niet deze ronde dat ik zwanger ben, want echt goed hebben we niet geklust en van mijn temp. kaartje word ik ook niet veel wijzer. Kan er geen eisprong in ontdekken.

Aan de andere kant: het is wel al weer heel lang geleden dat ik zo'n vreetkick en hoofdpijn heb gehad voordat ik ongi werd...

Nou ja, we wachten gewoon af, geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen.

@JedidJah: spannend! Ik hoop het zo voor je!

3. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Wat vind ik die wachtdagen toch moeilijk. Wil de hele tijd testen, maar heb het mezelf verboden. Tis nog veel te vroeg....*zucht*

4. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    lastig he dat niet testen. Ik weet dat ik voorheen een cyclus van 31 dagen, maar deze maand had ik een ei voor 26 dagen. Toch denk ik dat ik rond de 31 dagen zit, want ik schijn een vroege ei te hebben en een lange wachtronde. Daarom wacht ik met testen. Bij de vorige zwangerschap merkte ik pas een paar dagen voor NOD dat ik zwanger was. Ik heb alleen geen vergelijk met de temp. 7 april precies een maand na mijn MK. DUIM DUIM DUIM

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ 2dekleine: Gefeliciteerd! Nu is het toch echt wel zeker, ik bedoel ook deze test was het toch echt een streep en wat de anderen ook al zeiden: een streep is een streep!
    Geniet ervan hoop dat alles goed mag gaan!

Groetjes Nettie

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0

Ga nou testen! Ik wil het weten! ;)

7. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    JIJ WILT HET WETEN.... wat denk je van mij... ik wil het ook weten, maar toch wacht ik... Ik ben een geduldig mens... :p

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    heb respect voor jou geduld hoor! Ik ben nou al ongeduldig.....en moet nog 11 dagen wachten.... Allemaal symptomen zoals steken onder in mijn buik enz. En zou volgens de calculator vandaag de innesteldag hebben....dus ik denk dat ik ook behoorlijk voor de gek word gehouden door mijn eigen lichaam....
    Tja gewoon blijven wachten nu testen heeft helemaal geen zin...

Succes ook voor alle anderen die nog wachten!

9. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Jedidjah: ik vind het ook knap hoor dat je het zo lang kunt volhouden om niet te testen. Ik geloof dat ik er al een stuk of zes tegenaan gegooid zou hebben.... Ik ben een ongeduldig type.

Aan alle zwangeren: van harte gefeliciteerd!

10. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou een aantal dingen maakt het makkelijk:
    1. afspraak met hubbie
    2. vorige maand MK. Ik had 19de getest en die was nega, dus het is weer mogelijk om te testen,
    3. Minder pijn en dus zelfbescherming

Ondanks dat vind ik het heel erg moeilijk. Gelukkig werk ik nu 3 dagen en dat helpt wel afleiden. Vandaag moet ik voor een hertentamen leren, maar eerst een ochtend ontspannen ;)

11. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Spannend Jedid-Jah, ik ga voor je duimen. Ga je morgenochtend testen?

12. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nee maandag... haha iedereen test te vroeg en ik ben de enige gek die altijd 5 dagen wacht. Ik hou van zekerheid.. Oke ik niet maar mijn hubbie

Ik ben wel aan zwangerschapstickers aan het zoeken... Zegt dat wat over mijn zekerheid?

13. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

Jan 2, 2008
    267
    0
    0
    Hey,
    Ongelooflijk hoeveel geduld jij hebt! Ik zou het eerlijkgezegd niet kunnen!
    Knap! We duimen met z'n allen mee voor jou! :thumup:

Groetjes

14. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi meiden, wil iemand mij op rood zetten bij 5 april? Helaas :( Het is mijn eerste menstruatie na de curretage op 20 feb en tja ik weet in ieder geval weer dat mijn lichaam werkt. Ik ga mezelf vandaag even heel zielig vinden en morgen schijnt hopelijk het zonnetje weer!

Aan alle wachtenden, heel veel succes nog en hopelijk hebben jullie snel twee streepjes!

15. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    NOD lijst april 2008

1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover
    3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe
    4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80
    5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke
    6: Biebke & Didi1988
    7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34
    8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena
    12:
    13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007
    15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Karina82 & Goofychick
    16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty
    17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78
    18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24
    19: Dib
    20: Victoria
    21: Wannabemommie & Claudia2510
    22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & natasjaz
    23:
    24: Marina71 & Nola77
    25: Marieke74 & Mieke74
    26: Daantje25
    27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise
    28: Fampje & Verhip
    29: Dancevalley & Kimtjeuh
    30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe

128 passagiers voor de roze bus!
    4 Zwanger, 18 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1. Rosanna04
    2. Nessy

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Lichtje
    4. Elena

Testmarathon 6 april
    1. Vera77

Testmarathon 7 april
    1. Jedid-Jah

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel
    2. Marjolein103
    3. Wieffie

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83
    2. Mieke74

Testmarathon 28 april
    1. Fampje
    2. Verhip

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.

@ trees je staat erbij

16. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    setje me too. Ik heb gisterochtend beetje bloed gepspot bij het afvegen en sindsdien alleen maar bruine afscheiding. Ik verwacht dat mn ongi eraan zit te komen alleen voel ik me zo misselijk sinds 3 dagen en daardoor twijfel ik nu zo..

17. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    setje me too. Ik heb gisterochtend beetje bloed gepspot bij het afvegen en sindsdien alleen maar bruine afscheiding. Ik verwacht dat mn ongi eraan zit te komen alleen voel ik me zo misselijk sinds 3 dagen en daardoor twijfel ik nu zo..

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,031
    0
    0
    Gisteren aan het eind van de middag kreeg ik me een behoorlijke kramp rechts. Ik denk dat het de ei-sprong was want 's avonds toen ik thuis kwam had ik ineens meer afscheiding. Nog snel even geklust natuurlijk al wilde hij niet zo snel omhoog gaan staan. Dus moest man zichzelf even helpen, want mij lukte het niet :oops: . Helaas liep meteen het meeste eruit. :cry: Hopelijk is er toch nog wat blijven zitten en anders hoop ik dat die dagen ervoor geholpen hebben. We gaan nog wel even door met klussen want als het niet mijn ei was ...........................................

19. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Hallo allemaal,
    ik snap er niets van, ben nu gewoon ongesteld geworden. Terwijl woensdag echt op de digitale van clearblue te zien was "zwanger". Snap het echt niet. Heb geen buikpijn ofzo.
    Wat zou dit zijn?

Groetjes Rianne

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik zeg: nog een testje om het zeker te weten....Wel erg vervelend... Sterkte met je onzekerheid! Hier word geduimd voor je!
    Of kan het zijn dat je lichaam echt alle viezigheid uit je baarmoeder laat gaan omdat je nu zwanger bent....? Bedenk zomaar iets hoor weet niet of dat wel kan...

Share This Page