als het een miskraam is, blijft he hcg nog wel even aanwezig in je urine, dus dat geeft je geen garantie op wel/ geen miskraam... wat moeilijk meid! sterkte!
de enige manier om het zeker te weten is een interne echo... die moet je aanvragen bij een dokter. Bloed testen en urine testen heeft idd geen zin. Succes. Ik weet hoe je je voelt...
Rian, wat balen he, bloed wil je idd niet zien...ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft...dikke knuf Hier nog niets bekend, ik heb vanmorgen al 3x de HA gebeld maar de uitslag is nog niet binnen. Zodra ze iets weten bellen ze mij en dan laat ik het jullie ook meteen weten.
Blijft spannend! Ik kan tot 14.00 nog kijken ( daarna sluiten ze op het werk de internet wat niet werk gerelateerd is weer af, grrrrr) en anders zie ik het vanavond wel
@ Rian: spannend meissie. Veel succes en hopenlijk is het toch allemaal in orde! @ Jedid-Jah: aaaaaaaaaaarg ik zou willen dat ik jouw geduld had! @2dekleine: super goed nieuws! Van harte meid!
oke mag ik iedereen er op wijzen dat ik erg veel zin heb om over te geven, het zuur mijn oren bijna uitkomt en mijn buik nu al niet meer in mijn broek past, wat een wonder is aangezien ik 6 kilo in 2 weken ben afgevallen zonder dat ik iets deed. Jedid-Jah ps ik heb mjin test gehaald nu de volgende maandag
Er is toch wel een vervangend huisarts te bereiken voor jou? Zou ik zelf persoonlijk waarschijnlijk wel achteraan gaan. Ik vind het erg rot voor je. Ik hoop dat het toch nog met een sisser afloopt. liefs noppie
Vervelend Rian, ik hoop dat je snel zekerheid hebt. April is inderdaad nog maar begonnen en er is al veel gebeurd hier. Zelf ga ik morgen testen, spannend. Groetjes Simone
Spannend hoor Simone...ik zal voor je duimen! Zelf wil ik gaan testen 5 dagen na mijn nod ,voor mijn gevoel heb ik dan een stuk zekerde gevoel , maar of ik het vol hou is ten tweede haha Mijn nader ond is 13 april...wat duren de dagen lang nu he! Groetjes
Helaas slecht nieuws, te wienig hcg voor een zwangerschap. weentje Waarschijnlijk is er wel iets gaande geweest, vandaar ook de licht positieve testen. Ik heb me voorgenomen me niet meer bezig te houden met zwanger worden en mijn leven aan de kant te zetten met wachten. We leven al vanaf augustus 2006 steeds van misschieen ben ik volgende maand wel zwanger. Ik durf geen nieuwe kleren te kopen, dan denk ik dat vind ik zonde als ik straks zwanger ben. Nee zo moet ik niet doorgaan, dit is geen doen meer. Ik ga ook me er proberen niet meer zo mee bezig te houden, al weet ik dat dit niet makkelijk zal zijn. Bedankt voor jullie medeleven en ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie snel allemaal Roze mogen worden! Liefs Naatje
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Karina82 & Goofychick 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie & Claudia2510 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh&jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe 128 passagiers voor de roze bus! 4 Zwanger, 18 Ongesteld , 3 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. Elena Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 7 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. ik zag dat ik uit de lijst was gehaald heb me er weer ingezet bleef in april namelijk sta nu weer op de 29ste
Toen ik mijn miskraam had voelde ik meteen dat het mis was.. Niet omdat ik zoveel pijn had hoor maar het gevoel van zwanger zijn was helemaal weg.. Voelde me ineens weer anders.. Ik ben ook amper zwanger geweest toen.
Hi ladies, mag ik er ook bij? Heb mijn NOD op 7 april...hoop het tot dan uit te houden! Ik ben nogal een ongeduldig typje... Maandag testen dan ben ik een dagje vrij, als ik in het weekend zou testen dan moet ik smiddags werken, lijkt me ook nietzo fijn! Aan de dames in het roze: Gefeliciteerd! Hopelijk mag ik snel bij jullie plaatsnemen in de bus! Houden jullie een plekje voor me vrij? Aan de dames in het rood: Balen! Op naar de volgende ronde! En aan de dames op het wachtbankje (zoals ikzelf) heel veel succes en hopelijk krijgen we geen onverwachts bezoek Veel liefs
dat klopt wel redelijk al hangt dit wel af van de persoon. Ik had vorige maand ook een MK, maar er is een grote kans dat ik nu jackpot heb. Nou ja we merken het wel. Om te kijken of het HCG uit mijn urine was heb ik na een paar weken een urinetest gedaan en ik was schoon. Ook dit is afhankelijk van de vrouw. Overigens succes met klussen ik duim voor een blijvend wondertje Jedid