Jammer Naatje! IK hoop van harte dat het je toch gauw wel lukt om zwanger te geraken! Heel veel succes in ieder geval! knuffel Erica
Vervelend naatje. Het is idd misschien wel goed om je gedachten ergens anders op te focussen. Toch blijf ik voor je duimen en bidden. Jedid
Toch een miskraam, heb net getest en stond "niet zwanger". Heb zitten janken, wist niet dat het me zoveel deed zeg. Naja we gaan weer gewoon verder. Zie het niet echt als miskraam, als ik niet getest had, had ik niet geweten dat ik wel zwanger geweest ben! Had ik gedacht dat het gewoon ongesteldheid was. Ga eens uitrekenen wanneer mijn nod in mei is.. pfffff. eind weg zeg, mei! Verder iedereen meer geluk dan ik. Succes! en bedankt voor alle woorden! Groetjes Rian
Tjonge, heel veel sterkte!..dikke knuffel...ik begrijp je helemaal! Ik heb hier net ook een flink potje zitten janken Heel veel succes voor je volgende ronde!
Ik zit vandaag echt geen bal uit te voeren op mijn werk. Gisteravond na het werk nog naar de koopavond en uiteten met mijn vader, was veel te laat... Er is vandaag ook weinig te doen op mijn werk, behalve saaie nadenk-dingen en daar kan ik me maar niet toe zetten. omdat het gister zo laat was en we allebei kapot waren hebben we een klusronde overgeslagen.... Nou ja, vanavond dan maar weer een rondje wagen.... meer mensen die zich wat zitten te vervelen op hun werk.... ? groetjes noppie
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Karina82 & Goofychick & Daan0210 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie & Claudia2510 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh&jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe 130passagiers voor de roze bus! 4 Zwanger, 18 Ongesteld , 4Negatieve test , 0Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. Elena Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 7 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. @Daan0201 & Indra Ik heb jullie op de lijst gezet. Welkom in de bus! Ik heb mezelf op groen gezet
@ Rian: Ik kan het me enigszins voorstellen hoe je je voelt. Je bent er gewoon meebezig. Toch denk ik, ook voor mezelf hoor, dat de natuur precies weet hoe of wat. Maar voor jezelf blijft het rot. Succes in de volgende ronde. @ Naatje: Misschien goed om je even op iets anders te focussen. Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in je leven. Toch wens ik je heel veel succes om zwanger te worden. Liefs, Maine
ik verveel me thuis mag dat ook ? ik heb nergens zin in dus ik was goed aan het strijken [I hate that job] en scrubs aan het kijken. Nu ga ik heel hard staren naar mijn hebreeuwsboek
Hihihi. Succes met het hebreeuws! Ik mag over een half uur naar huis gelukkig. Pffff, wat moet ik nog lang wachten met die idioot lange onvoorspelbare cyclus..... Ik heb zin in het echte voorjaar, kunnen we tenminste weer lekker veel naar buiten. Dit is echt niks zo dat weer.
@ Rian: wat vervelend zeg. Sterkte ermee. Hier geen nieuws te melden. Ik moet nog veel te lang wachten....grrrr..
Ja maar waarom heb ik zo weinig geduld? Bah, ik word echt gek van mezelf. Ik las vandaag op hyves dat een kennisje van me zwanger is en was echt even jaloers... Maar ik ben natuurlijk ook heel blij voor haar.