NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    @ Rian: Heel veel sterkte meid! Hopelijk is het snel weer raak voor je!

Hier nog steeds aan het wachten..... Nog een week tot NOD, maar ik wil dan toch nog een paar dagen langer wachten met testen (als de :evil: :evil: :evil: er tenminste dan nog niet zijn) Heb wel al een paar dagen iedere keer last van buikpijn/kramp...of dat iets tebetekenen heeft? Ik zal mezelf wel weer aan het gekmaken zijn :(

Iedereen veel succes en ik hoop dat we april met zijn allen heel ROZE gaan maken!!!!!

Groetjes,

Angela

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    das toch logisch dat je jaloers ben. He twee vrienden van mijn zijn zwanger de een deed er meer dan een jaar over en de andere meer dan 4 jaar en ik was jaloers. Het belangrijkste is niet jaloers te blijven.

En dat was de wijze les van vandaag ;)

3. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Haha, dank je "Tante" Jedidjah! :) sorry voor mijn geklaag... :(

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahahaha

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Och Rian, wat lees ik nu dan toh? Heel veel sterkte meis.....

Hier word ik met de minuut gekker van mijn lichaam.

- Tepels aan het vervellen :(
    - Gerommel in de buik
    - Vieze urine, witte vlokken er in (sorry voor het benoemen)

Ik weet bijna zeker dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. We hebben alleen op de dag van de positieve ovu test geklust (leuk hoor, al die feestjes.... en bedankt!) en daarna vijf dagen niet meer. Kan me dus totaal niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar goed, ik houd goede hoop......

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

bannercheck :D

7. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Ik heb zojuist even 2 zwangerschapstesten gehaald van trekpleister... ze zullen vast wel hun werk doen ;) , maar iemand die hier ervaring mee heeft misschien?

@ Rian wat rot voor je zeg... :(

@ Alle dames op de wacht bank... heel veel suc6 meiden!

Stomme is normaal ben ik ook zoooo ongeduldig dat ik al een week (of eerder hihi) de kriebels heb om te testen, maar dit keer ?

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik wil graag ook op de lijst :D
    23 april is mijn nod!

Groetjes Marijke

9. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @ Elena, ik heb ook 1x de test van de Trekpleister gebruikt. Was helaas negatief, maar volgens mij zijn het wel goede tests hoor. Succes. Wanneer ga testen?

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal
    ik ben 2 dagen overtijd. ik zou 3 april ongesteld moeten worden. gister dus maar nog niet... ik heb een cycles van 28 dagen en word het altijd precies op donderdag ochtend meestal als ik de 2 x naar het toilet ga maar dit keer dus niet. ik heb ook geen ongi krampen of iets wat erop lijkt. mijn temp. is wel hoger heb nu 37.2 tot 37.4 rectaal. wel heb ik rare kleine steekjes na ik heb er maar 3 gehad en mijn venusheuvel oftewel de plek onder mijn navel voelt hard aan.. ik w8 nog met testen.. gr mij

11. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo jadidja als ik het goed typ hihi
    ik zie dat jij 3 dagen overtijd bent heb je al symptonen? gr. mij

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    welkom in de club vol onzekerheid

13. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    haha ja idd ! vol onzeker heid ? voel jij al iets?
    ik niet echt een klein beetje niet echt shokkend ofzo..

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    wat wil je weten. Ik voel me nu goed.

Ik heb een verhoogde temp van bijna 0.6 graden. Ik ben regelmatig misselijk, ik heb het zuur, mijn buik rommelt, mijn borsten zijn 2 maten gegroeid, mijn tepels zijn donkerder en de ongi blijft uit. Ik begin te bedenken dat ik best wel eens zwanger kan wezen ;)

Maandag testen Woepie, vanwege de MK vorige maand weet ik mijn cyclus niet goed, maar ging uit van mijn ei. Mij HCG level was na 10 dagen laat genoeg dus ik kan maandag gewoon testen.

15. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke nou je voelt al best veel en er is ook al wat veranderd lees ik! dit heb ik gevoelt de afgelopen 1 1/2 week: gezwollen borsten, jeukende tepels, mijn temp. met 0.4 verhoogd, soms een beetje misselijk, harde bmm, 2 dagen overtijd, p.s. wat ik heb de laaste 3 dagen rare pijn in me rug :-S rechts onderin heel vaag!?!? heb jij dat toevallig ook? gr. mij ( wat vervelend van de mk! xx)

16. Ramona1980

31 mrt 2008
    6
    0
    0
    Hallo allemaal!

Nu na 15 dagen overtijd heb ik besloten om alsnog weer een test te gaan doen. Heb de Predictortest in huis gehaald en ben van plan om deze morgen uit te voeren.
    @ Karina ik wil je nog bedanken voor je antwoord!
    Momenteel is de rust bij mij weer wat terug gekeerd. Symptomen zijn wat afgenomen maar wil toch meer zekerheid dus eens kijken of dat morgen gaat lukken. ;)
    11 April gaat mijn stopweek weer beginnen dus anders afwachten wat dan gaat gebeuren.

Groetjessss

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik heb wel rugpijn, maar niet op dat plekje. Ik heb wel last van mijn heupen en meer van mijn spieren. dat kan ook van mijn spierreuma komen. Op dit moment heb ik (en waarschijnlijk een heleboel met mij) veel last overal van. Je gaat van alles voelen want je let er op. Ik probeer niet op de ZSS te letten, maar soms kan je ze niet onderdrukken.

Overigens heb ik ook een harde buik (mijn darmen reageren altijd erg snel op alles) en mijn broek kan al de hele dag niet dicht. Ik plas heel erg veel ;) Helaas dat zijn de symtomen die ik niet kan onderdrukken.

Wanneer ga jij testen want je bent ook al twee dagen overtijd

18. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik ga denk ik pas testen over 8 dagen ... dan ben ik er zeker van dag ik al 10 niet ongi ben als ik het vol huod natuurlijk. ik plas niet veel ik wil wel weten of ik ongie ben en daarom loop ik vaker naar de wc. ik heb idd ook een hard onderbuik! ik let er ook niet veel op ben er ook niet echt mee bezig van o nou voel ik dit en dat wel als her raar is en dat is het soms zoon raar gevoel zoon vlindertjes gevoel ook een soort misselijkheid bij mij dan vlindertjesgevoel snap je? xx mij

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    sorry voor de spel fouten ... ! typ veel te snel hahaha

20. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    haha ik las net mijn stukje tekst terug maar staat er wel een beetje raar he? snap je wat ik typ of niet haha sorry!

Deel Deze Pagina