@Rian: sterkte meis, was je er net een beetje aan gewend en nu dit... @alle anderen: spannend....! Grt. Nola
ja ik denk het wel... Doe het rustig aan en wacht idd met testen. Als het er is dan is het er en zo niet dan komt het misschien volgende ronde wel. Je weet niet altijd wat het is. Soms raak je zwanger en wordt je droom na 3 heerlijke dagen stuk gemaakt (zoals bij mij). Ondanks die tegenslagen moet je niet de moed opgeven. Mijn tante heeft 8 miskramen gehad waarbij er een aantal kinderen dood zijn geboren, maar zij zijn doorgegaan en hebben nu twee kinderen. Ontspan en doe leuke dingen. Ik probeer dat ook. Ik wil heel graag zwanger zijn, maar ik ben als de dood dat het weer mis gaat, maar als het zo is dan blijf ik doorgaan, want ik weet dat ik zwanger kan worden. Succes Jedid
haha ja het zat vol schrijffouten, maar ben dyslectische en kan goed lezen met fouten over dat vlindertjesgevoel. Ik heb de heledag het gevoel dat ik verliefd ben. Haha ik kan mijn hubbie wel uren aanstaren.
Hallo dames Ik ben vandaag een test gaan kopen (voor de derde keer in die 20 maanden tijd). Nu ik hem in huis heb gehaald kan ik haast niet meer achten om te testen. Alhoewel het natuurlijk veel te vroeg is. Ik vind het weggegooid geld als ik nu al zou testen en het zou negatief zijn. De laatste twee dagen heb ik weer last van misselijkheid en kleine krampjes. Het is net of ze een uitstrijkje aan het nemen zijn, een heel erg raar gevoel dus. Zou ik nu testen of niet. Ik heb er alle belang bij om het resultaat zo vlug mogelijk te kennen. Ik laat jullie even reageren. Wat denk je? Testen of niet testen.
ey jedidjah ja idd zoon verliefdheidsgevoel! dat bedoel ik ! ja erg he van die spelfouten haha *schaam* typ veel te snel. je moed idd niet voor de nod teste stel hij is positief en je word toch ongesteld dan loop je met een gevoel rond het was er.... ik zal het niet doen veel te groote teleurstelling! wanneer ga jij testen jedidjah? gr. mij
ssv hallo een vriendin heeft wel 5 dagen voor haar nod getest. en ze was zwanger teste dus positief.. ze is gelijk naar de dokter gedaan daar een test gedaan en ja hoor ook positief.. maar de vrouw daar zei ook van je hebt heel erg geluk dat je nu al zo positief teste haar eisponr was waarschijnlijk ook veel eerder dan verwacht! (ik zou het toch niet doen ) gr. mij
Dames, Het feit dat ik zo vlug wil testen is, dat ik momenteel medicijnen slik die onmiddellijk gestopt moeten worden op het moment dat ik zwanger ben. Daardoor maak ik me een beetje zenuwachtig.
ssv ja kan natuurlijk altijd een testje er tegen aan gooien maar ik las dat je dat zo zonde vond van het geld maar als je het niet meer volhuod kan je het altijd doen! heeeel veeel suc6 !
dat is idd vervelend. Je kan het proberen, maar de kans is klein dat er een posi is. Anders vraag je een bloedtest bij de dokter. Daar kunnen ze kleine hoeveelheden HCG meten en zien of er een kans is.
Ik ga maandag testen. Nou ik ga ruimte maken voor mijn man. Hij heeft de studeerkamer nu nodig en ik ga het eten voorbereiden. Misschien tot vanavond
hey allemaal, Ik heb even een vraagje, slikken jullie multi vitamine om zwanger te worden, zo ja welke? Ik slik nu sinds december 2007 etos zwanger worden, maar heb ook dagravit mama&baby in huis, iemand ervaring met een van deze merken? Ik kijk weer uit naar de volgende poging kid, gisteren ongesteld geworden en echt een rotbui maar nu weer uitkijken naar de volgende poging, wordt immers pas de 3de...
Lieve allemaal, Een dagje niet gekeken en zoveel gebeurd... Pfff net klaar met bijlezen! @Rian, wat ontzettend balen voor je meid! Ik vind dat je het heel goed oppakt en positief bent! daar mag je trots op zijn! @Naatje, ik wist het natuurlijk al, maar wil je ook op deze manier nog even laten weten dat ik het super balen voor je vind...! Ik weet niet meer wie het vrioeg, maar slik alsjeblieft iets met foliumzuur erin! Dat is eigenlijk het allerbelangrijkste als je zwanger wilt worden! Ik kanpas over 5 dagen testen, maar ga zondag al een keer proberen, kan gewoon echt niet wachten! inderdaad de tijd op het wachtbankje is het ergste van de hele maand! Heb echt respect voor die meiden die zo lang kunnen wachten!
Rian en Naatje, sterkte! Hier nog in mijn klusdagen........vanavond feestje en laat naar bed, dus ik hoop dat het er nog van komt......
hoi, ja in de multi vitamine van etos zwanger worden en dagravit mama& baby zit allebei foliumzuur. Alleen zit er in de etos pillen, vitex agnus castus en groene thee (ofzo haha, en dat is goed voor de cyclus en vruchtbaarheid zeggen ze)..maar dat zit in die andere pillen niet.. Snappen jullie het nog :
Nou dat weet ik eigenlijk niet. Foliumzuur is het allerbelangrijkste en bijvoorbeeld ook ijzer... Maar de rest zit in beide vitamines, dus ik denk dat het niet veel uitmaakt. Maar ik ben geen expert... helaas haha
hoi meiden, ik mag op rood... ik ga verder naar de NOD mei pagina! Iedereen heel veel succes, en ik kom zo nu en dan nog wel even op de lijst gluren Liefs!
Nikkaijane schreef: Succes in de volgende ronde. @ Rian: Balen meid, veel sterkte gewenst! maybe schreef: Geen ervaring met eto zwanger worden, maar weet dat er onder het forum zwanger worden wel een topic over gaat misschien is het wat om daar te kijken naar de ervaringen?