NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal!
    ik ben vandaag 4 dagen overtijd ik heb wel meer berichtjes op babyboom forum achter gelaten maar nu veranderd alles even in een klap.... gister (dus toen 3 dagen overtijd) ik had een verjaardag van iemand dus was de hele dag oppad ik dacht mooi een afleiding omdat het wel spannend was natuurlijk omdat ik 3 dagen overtijd was en dit dus dat 3 zou worden (wat heel biezonder is voor ij omdat ik al heeel erg lang niet overtijd was altijd precie soptijd kom de klok er op zetten)kreeg ik dus s'middgs rond ongeveer 13.00 uur buikkrampen ik had er echt last van heel raar ook een beetje pijnlijk niet extreem maar deed dus wel pijn), ik ging maar naar de wc want ik wouw (op dat feestje) ff alleen zijn, ik moet plassen en toen ik afveegden zat er heeel lciht heel water en ik denk 1 druppel bruin (denk bloed of afscheiding , maar dan wel hele waterige afscheiding) op mijn wc papiertje! ik dacht wat is dit nou? is voor mij volkomen onbekent.. ik heb toen gelijk nog een wcpapiertje gepakt en toen over mijn slpipje (sorry ) gevreven om te kijken of er daar meer bruin bloed/ afscheiding op zat hij was namelijk zwart.. maar nee helemaal niks! dus ik ga later op de middag weer naar de wc dit keer weer eerst gevreven op slipje weer helemaal niks in me slip kwa bruin/ oudbloed/ afscheiding ! maar toen ik afvegden zat er op mijn wc papiertje dit keer rozig / rose bloed (net waterverf ) ! ik dacht ooh nee! ik weet dus echt niet wat dit nou is ? ben super onzeker! en durf n nog echt niet te testen! later in de avond ben ik weer naar wc gegaan (nog steeds last van krampen maar dan minder en dan meer en soms niet ) en toen zat er wat meer rozig / rose afscheidng/ bloed op het wc papietje 2 keer afvegen zeg maar en daarna bruin afscheiding... en dan helemaal niks.. ?!?!?!?!?! mijn vraag is nu WAT IS DIT OOOH...! sorry vor de mega lange uitleg maar wouw het zo precies mogelijk uitleggen omdat ik me geen raad weet! nog iemand die dit heeft meegeaakt? of weet wat het is? graag uw antwoord/advies! gr. mij!

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hoi Madeliefje,

ik zou toch even een test doen, je bent nu al 4 dagen overtijd.
    Rose afscheiding kan komen van innesteling, de innesteling is gedurende meerdere weken "bezig", ik heb met 6 weken zwangerschap een flinke innestelingsbloeding gehad, dus dat hoeft niet alleen maar 5-12 dagen na je eisprong te zijn. Zeker omdat jij zegt dat je de klok erop gelijk kan zetten...doe een testje en je hebt duidelijkheid. Misschien ben je er zo druk mee dat je onbewust je menstruatie ophoudt (ik spreek uit ervaring hoor ;) zodra ik een negatieve test zag viel alles van me af en was ik binnen een uur ongesteld, helaas deze ronde niet :()
    Succes meid en als je het niet vertrouwt kan je morgen natuurlijk even de HA bellen voor advies.

GRoetjes,
    Rosanna

3. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Kristel86,

GEFELICITEERD! :D

4. natjes

natjes Niet meer actief

bannercheck

5. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hey natjes,
    ik had gehoopt dat je al rose zou zijn!
    Zolang het niet rood is is de kans op rose nog niet verkeken ;)
    Zet hem op meid!

6. natjes

natjes Niet meer actief

ik heb gisteren 2 etos testen gekocht, deze wil ik volgend weekend doen mocht ik niet ongesteld zijn.

Heb ook niet het gevoel dat in ongi moet worden. Heb heel ander gvoel in m'n onderbuik...

Maar goed we zien het wel, ben inmiddels wel beetje uitgerust van mijn nachtelijke avontuur gisteren, was toen al vanaf half 3 wakker door misselijk ! Vanacht gelukkig hele nacht nu geslapen al wat ik wel om 7 uur wakker!

7. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

Jan 22, 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    pfff daar ben je lekker mee :(
    Succes de komende week! Ik duim voor je!

8. natjes

natjes Niet meer actief

hoe is het met jou dan? Jij ook nog steeds overtijd?

9. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Ik dacht gisteren de :evil: :evil: krijgen, maar tot nu toe niets meer. Eigenlijk zelfde verhaal als Madeliefjuh.

Bah, wat kan een lichaam toch vervelend doen. Maakt me zo onzeker.

10. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

Jan 2, 2008
    267
    0
    0
    Kristel gefeliciteerd!

Hier nog niets te bespeuren, ...

alle wachtende: duimen voor een roze maand!

Groetjes

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Succes voor de wachtende meiden!

12. SSV

SSV Lid

May 17, 2007
    92
    0
    0
    In de eerste plaats even een berichtje om mijn banner even te checken...

Aan alle zwangeren een hele goeie zwangerschap toegewenst.

Aan alle wachtenden... Ja, dat wachtbankje duurt toch eindeloos lang hé. Het begint serieus op mijn zenuwen te werken.

Aangezien ik er alle baat bij heb om het vroeg genoeg te weten, ga ik de huisarts bloed laten prikken want ik blijf misselijk en heb nog steeds krampjes.

Ik ga vandaag voor de rest genieten van mijn laatste vakantiedag. Momenteel nog mooi weer dus ja...

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep volgens mij kunnen dieren dat iid aanvoelen.

14. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat het raak is!!!! Voor ons is het even rust nu.... :D .......maar mijn aanstaande zei vanmorgen iets heel leuks.....lief: toen wij het gisteren hebben gedaan.....klinkt raar maar ik denk dat het echt raak is......heeft ie nog nooit gezegd.....lief he!!!!

15. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Madeliefjuh,

Ik had vorige maand ook zoiets, en ook 3 dagen overtijd. Het kan zijn dat je er teveel mee bezig bent zodat je je lichaam niet echt toelaat om ongi te worden.
    Ik was ergens opgelucht toen ik dat roze papiertje zag, ik dacht dan maar dat we er opnieuw konden aan beginnen.
    Terleurgesteld maar wel blij dat ik ongesteld was en zeker wist dat de cyclus nog steeds goed draait...
    Ik ken er namelijk veel die gewoon niet ongesteld worden... lijkt me ook wel erg, weten dat je gewoon niet zwanger geraakt.. Kzou zeggen, probeer er niet teveel mee bezig te zijn.. (en kweet dat da zeker niet gemakkelijk is!) Wens je veel succes!

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Helaas ik mag op rood.
    Ik ga door naar mei... bah en april is pas net begonnen! (ik stond op 7-4)

17. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

Mar 28, 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Moest trouwens nog banner aanpassen, testers voor vandaag succes!

18. SSV

SSV Lid

May 17, 2007
    92
    0
    0
    Hallo allemaal
    Ik ga sebiet eens genieten van mijn laatste vakantiedag.
    De symptomen blijven dezelfde. Heb vrijdag al een negatieve test achter de rug maar was waarschijnlijk nog veel te vroeg om te testen.
    Morgen moet ik bij de huisarts zijn om mijn ptt of INR te controleren. Ik vraag hem meteen ook om even wat meer bloed te prikken om te controleren op eventuele zwangerschap. Hopelijk wil hij dit doen...
    We hebben er alle baat bij om het zo snel mogelijk te weten omwille van de medicatie.

aan alle zwangeren heel erg veel plezier gewenst
    aan alle testers ik duim voor een positieve test
    aan allen op de wachtbank nog veel geduld
    aan alle ongi's op naar de volgende rond en hopelijk een betere.

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

Jan 15, 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hoi Meiden,

Ik ben 4 dagen overtijd en heb al 3 dagen op rij een test gedaan. Vanochtend gaf de test een heeeeeeeeeeeel licht streepje aan. Volgens de bijsluiter tellen ook lichte streepjes, zou het ?
    Mijn man ziet gelukkig ook het streepje (anders zou ik nog denken dat ik het gewoon wil zien hahaha)
    Duimen jullie voor me?
    Ik vindt het zo vreselijk spannend...........
    xx Aussie

20. NOD lijst april 2008

1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover
    3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe
    4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80
    5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke
    6: Biebke & Didi1988
    7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra
    8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena
    12:
    13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007
    15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia
    16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty
    17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82
    18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24
    19: Dib
    20: Victoria
    21: Wannabemommie & Claudia2510
    22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz
    23:
    24: Marina71 & Nola77
    25: Marieke74 & Mieke74
    26: Daantje25
    27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise
    28: Fampje & Verhip
    29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske
    30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe

131 passagiers voor de roze bus!
    5 Zwanger, 24 Ongesteld , 4 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1. Rosanna04
    2. Nessy

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Lichtje
    4. Elena

Testmarathon 6 april
    1. Vera77

Testmarathon 7 april
    1. Jedid-Jah

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel
    2. Marjolein103
    3. Wieffie
    4. Merel69

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83
    2. Mieke74

Testmarathon 28 april
    1. Fampje
    2. Verhip

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.

Share This Page