Nog steeds wat kramp rechts in onderbuik. Volgens mij is afgelopen donderdag de ei-sprong geweest omdat ik echt even een steek voelde rechts. Ook vanacht last van lage rugpijn. Meer last van hoofdpijn. Vrienden zeiden misschien ben je wel zwanger. Maar verder geen klachten nog. En mijn testdatum duurt nog wel even. (18e) Tja, we wachten maar af. Nu was ik altijd wel veel moe maar het ging de laatste tijd beter. Nu lijkt het wel weer dat ik iets moeier wordt. Het zal wel met de weerswissellingen te maken hebben daar ben ik wel wat gevoelig voor. Alle zwangeren FELI en alle rode duivels s6 de volgende ronde.
klussende meiden zet hem op! hier op de wachtbank alles prima! zo weer aan het werk tot 22.00! zwangere gefeliciteerd!
Hier alweer een teleurstelling! De zijn langsgekomen. Alweer op naar een volgende maand. Ik weet eigenlijk wel niet goed welke cyclus ik moet aanhouden! Heb nog nooit zo een korte cyclus gehad. Hopelijk zien we elkaar niet terug in mei en kleuren jullie met zijn allen roze! Groetjes
goedezondag allemaal meisjes hoe gaat het ermee? @aussie: ik heb nog geen ervaring met zwangerschapstesten maar hier op het forum is 'de regel': streepje is een streepje' dus ik heb goede hoop voor je zet hem anders even in je album dan kunnen 'de experts' er naar kijken! @goofychick: wat lief van je aanstaande hubby om te zeggen! en ik hoop zooooo dat hij gelijk heeft! heb je er zelf ook zo'n gevoel bij? goed geklust rondom ei? @jedidjah: hee hoe gaat ie? nog steeds overtijd? en wanneer ga je nou testen? het klinkt allemaal heel hoopgevend bij jou hoor! wij gaan vast klaar staan om te feliciteren! @karina: yeps was gister helemaal hyperdepiep en dat alleen 'maar' om een posi ovu test! maar ja als je er al 20 (!)gedaan hebt deze maand dan kan je gaan twijfelen he (ei weg? ei ergens anders heen gesprongen? dat zal je wel herkennen) vanmid gooi ik er nog een CB'tje tegenaan; ben benieuwd hoe lang die piek duurt. dan nog een klusje/smepje en dan ga ik ook de wachtbank op... boekjes mee... potje thee... lekkere hapjes... een warm kruikje misschien... beetje keuvelen met de rest van de wachtbankers! liefs klingel
Kristel: GEFELICITEERD! Voor degenen die op de wachtbank zitten: ik heb nog een hele stapel met Flairs in de aanbieding (3 jaargangen ofzo) Dus voorlopig hebben we wat te doen...
Het blijft spannend hier dames. In ieder geval gefeliciteerd voor de meiden met posi test. Vanmorgen lekker met de kleine gezwommen in het golfslagbad. En natuurlijk krioelt het daar van de zwangere buiken. Mmmm, kan bijna niet wachten tot het hier ook weer zover is. Wens jullie in ieder geval allemaal veel succes en dat er maar snel veel rose mag komen. Ik wacht nog even op een posi ovu test... Grt. Nola
hopsa, CB zegt weer '' dus mijn ei zal vandaag wel springen! én vruchtbaar slijm jawel! ik voel me weer helemaal 'normaal' ; ) voor zover mogelijk dan vriendje nog maar eens bespringen en dan nestel ik mij echt op de wachtbank.. @nola: succes met wachten! komt goed he! x
@Klingel Ik herken het maar al te goed ja! Ik heb een vraag dames... Over 3 maanden studeer ik af en dan kan ik gaan werken binnen het onderwijs. STEL.... Ik ben nu zwanger, tijdens de sollicitatieprocedure hoef ik dit niet te vermelden. Dat si wettelijk zo vastgelegd. Maar dan komt het... Als ik begin in het onderwijs dan is dat ongeveer in augustus/september, dan zou ik 4 à 5 maanden zwanger zijn (mocht ik nu zwanger zijn). Er valt dan niets meer te verbergen natuurlijk. Dan ga je je proefperiode in... Dan valt er natuurlijk al helemaal niets te verbergen natuurlijk als je 6 maanden zwanger bent... Wettelijk gezien mogen ze je niet ontslaan vanwege je zwangerschap in je proefperiode... Maar we weten natuurlijk allemaal dat werkgevers danw el iets anders gaan verzinnen... Nu is mijn vraag aan jullie: Zouden jullie het meteen vertellen (even uitgaande van mijn situatie) of in de proefperiode met het risico ontslagen te worden?
goedemiddag allemaal. ik kwam net het volgende op een verkoopsite tegen: 800 zwangerschapstesten + 120 gratis 360,00 euro hahaha, moest hier zo om lachen. 920 zwangerschaptesten?hahahah wat moet je ermee ! hahaha tot nu toe heb ik alleen aanbiedingen van 2 tot 15 stuks gezien.....maar.....920 stuks! begon me gelijk af te vragen of er echt mensen zijn die dit kopen. zouden jullie dit kopen? groetjes
@klingel: Bedankt voor jouw reactie! Ik vindt het zo spannend. Ik ben geneigd om weer te testen maar ik probeer me te beheersen tot morgen. Ik zit me ook steeds af te vragen of ik me anders voel en dat is volgens mij niet zo. Ik heb het wel wat warmer dan normaal (ben een koukleum) en ik voel in de verste verte geen ongi aankomen terwijl ik dat normaal heel erg heb. Ik ga er met de minuut meer van uit dat het "gewoon" zo is! Ik hoop het zo!
Hoi dames, Nog steeds vollop spanning hier. Voor de rode: balen maar vol goede moed naar volgende ronde. Voor de zwangeren jehhh super gefeliciteerd. voor de wachtende....................succes! Ik wacht nog steeds op ongi, af en toe een kramp in de onderbuik en af en toe een steek in de borsten meer niet. Met het solliciteren, ik zou in een eerste gesprek niets zeggen, maar voor mijn eigen gevoel zou ik dat in een tweede gesprek wel doen. Maar misschien is dat niet verstandig, maar ik denk voor een goede verstandhoudong wel zo verstandig.
@karina, werk zelf ook in t onderwijs en denk dat ik het tijdens sollicitatiegesprek niet zou zeggen maar de volgende ronde als ze aangeven graag verder met je willen zou ik t wel melden als je al zwanger bent...weet n school ook waar ze aan toe zijn! In principe is t onderwijs best een sociale omgeving hoor dus.. ik heb trouwens wel om dezelfde reden nog even gewacht met zwanger worden..maar dat is maar net waar je jezelf prettig bij voelt
Bedankt voor je reactie! We hebben ook besloten dat wanneer ik deze maand niet zwanger ben het eerst op een lager pitje te zetten. Tot in ieder geval ik een baan heb. We zijn zo bezig met het zwanger worden dat we helemaal geen rekening hebben gehouden met een proefperiode... Beetje naief... Maar dan gaat het je gewoon voor de wind, het afstuderen gaat prima, een baan in het vooruit zicht en ook misschien de zegening van een kindje... Dan ben je niet zo bezig met de wetjes en regeltjes... Het onderwijs is inderdaad een hele sociale omgeving. Dat ervaar ik gelukkig ook zo. En de school waar ik eventueel tercht zou komen is een hele grote school dus zouden ze voor mijn fte's misschien tijdelijk wel een oplossing kunnen verzinnen... Daar ben ik niet zo bang voor... Maar die eventuele aanstelling.....
@ Karina82: Ik ben niet echt aan het solliciteren. Ik was van plan een eigen organisatie op te zetten speciaal voor jongeren. Een soort jongerencentrum. Het zou gaaf zijn als er animo voor is en als het van de grond kan komen. Verder zijn er een heleboel mensen die theologie studeren. Het is idd niet bekend. Overigens heb ik de Flair uit kom maar naar wormer om hem op te halen. @ Iuno: ik slik ook netjes mijn folium. @ marjolein103: ik kwam er achter dat mijn eigen moeder hetzelfde had. Een open hoofdje en het kindje was helemaal misvormd. Het moet ook 'gehaald' worden. Mijn broertje daarna is geboren met autisme door hersenbloeding, maar heeft het overleefd en is nu een dwarse tiener . Je kan er van alles aan doen, maar het is niet altijd tegen te houden. Ondanks dat idd gewoon slikken... @ Naatje : NEEE... Baluh... Ik hoop op een goede volgende ronde @ Tom: gecondoleerd met het verlies. @ noppie: he heb je gewonnen met je tenniscomp. @ Kristel : gefeli, ik hoop dat ik morgen met je mee mag feesten. Tegen de rest: Ja ik ben nog niet ongi. Ik dacht het wel ff, maar het is alleen maar witte rommel Het gaat dus goed. Morgen gaat ik testen en ik verwacht eigenlijk een . Met al mijn klachten... Nou we merken het morgen wel... Ik ga nu ff naar de wc mijn blaas staat op springen, terwijl ik net een uur ben geweest Jedid-Jah
@JadidJah, Ik zou dan voor de zekerheid toch even je arts (of een gynaecoloog) bellen, want als dergelijke afwijkingen in de familie voorkomen, moet je volgens mij, net als ik, 5.0 foliumzuur slikken ipv 0,5. 10 keer zoveel dus! Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik zou voor de zekerheid toch maar eventjes bellen morgen! En spannend hoor, wanneer ga je testen? (al lijkt het me ondertussen wel duidelijk he hihi)
Ik heb het idd aan mijn arts gevraagd, maar die vind 0.5 genoeg. Mijn moeder heeft een hormonenafwijking die ik niet heb. Mijn moeder is zelf te vroeg geboren, maar gelukkig is dit niet overgedragen. Ik ga het nog wel ff vertellen aan de VK als het zo ver is, want ik wil nog genoeg vragen. Goed dat je het overigens wel zegt, want ik slikte al meer dan ik nodig had. Ik slik naar folium ook nog vitaal zwanger van de kruidvat. dus dan zit ik op het dubbele Ja ik ga morgen testen ... Spannend Jedid
@ jedidjah morgen testen.... zeker weten dat je het niet nu doet nu we allemaal helemaal kunnen meeleven en duimen? (doen we morgen ook natuurlijk maar eh.. tja iets met ongeduldigheid; een zwakte die JIJ niet bezit *hulde*)