....lekker......heb ik besloten om het deze maand maar eens van me af te zetten......heben overigens dankzij de gyn op het goede moment geklust.....is mijn bijna hubbie er mee bezig. Lief ik doe de gordel wel even om bij jullie..... ..........maar wel super lief.... Zwangeren gefeliciteerd en mede wachtbankgangers.....suc6! 8)
Hahaha nee ik test pas morgen. Het idee van ochtend plasje is wel heel erg aantrekkelijk. hahaha Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij heel erg verbaas over mijn geduld. Ik ben helemaal niet zo geduldig van nature er is dus hoop voor ongeduldige mensen
Hoi allen, JedidJah spannend zeg dat je morgen gaat testen! Je beschreef trouwens ook wat last te hebben van wat witte rommel daar heb ik ook nu ook wat last van...als het daar maar bij blijft he!
Idd Overigens had ik dit vorige zwangerschap ook dus dat geeft goede hoop, maar ik heb vaak het idee dat ik ongi wordt en dat is wat minder. Overigens mijn laptop is ook wat minder. Elk half uur houd hij er mee op. Ik denk dat de koeler het niet goed meer doet. ff kijken wat het internet zegt
@jedidjah; je laptop heeft verhoging; net als je eigen lap hihihiihih geduld hebben is ook een vorm van teleurstellingen voorkomen, heel goed van je. ik had allang 3 tests gedaan afgelopen week hihih duim voor je morgen!
Ik denk het ook... alleen die van mijn blijft hopelijk nog 8 maanden aanhouden en die van mijn laptop kan ik vervangen. Net als de snelheid en nog een aantal dingen. Dat is namelijk goedkoper dan een nieuwe laptop kopen.
....hier ook zo'n laptop die je soms wel eens bewijze van uit het raam wilt gooien,traag en soms loopt die vast hihi
@ natjes hier nog steeds niks nee... Morgen zit ik op 45 dagen yay...er kondigt zich ook nog geen ongi aan. nu begint de "no go period", nog maar even afwachten tot 50+ dagen, dan naar de HA en -hopelijk- wederom een echo om te kijken of het wel oke daar gaat. Succes met wachten, is niet leuk.
Gaat het gebeuren morgen? DE TEST Ik duim voor je, Jedid! ik hou jullie op de hoogte maar ik vrees dat het weinig spectaculair zal worden
is iedereen nu met mij aan het meeleven. en DE TEST is nu mijn test van morgen? lol iemand wees mij erop dat ik eigenlijk al weer zwanger ben tijdens mijn MK... daarmee ben ik dan 10 maanden voordat er een kind komt... Ik wist wel dat ik maf was
hahaha...maar je weet de spanning ook zo op te voeren DE TEST doelde inderdaad op jouw test morgen, dat zou wel heel mooi zijn als je gelijk weer in verwachting bent! @Leonie: GEFELICITEERD! en nog wel 3 dagen voor je NOD ook !
heb snel even bijgelezen en een aantal nieuwe zwangeren (sorry heb de namen niet kunnen onthouden), heel erg gefeliciteerd meiden. Jedid-jah, succes met testen morgen! Hier niets nieuws te vertellen, wachten is begonnen, maar niet echt geklust deze maand, maar ja, het kan zomaar..... Meiden die nog gaan testen, succes. Groetjes Victoria
@ leonie GESUPERFELIIIII en heel veel geluk en gezondheid en plezier @ victoria, ik schuif morgen bij je op het wachtbankje. ik neem thee&choco mee hoop dat je, ondanks weinig klussen, geluk mag hebben! klingel