Heeeeeeeeeeee, nieuwe zwangeren. Heel erg gefeliciteerd. Hopelijk mag de rest van de bus jullie snel gezeldschap gaan houden! JedidJah......Spannend morgen dus D-day. Misschien kan ik op mijn werk ff tussendoor kijken op het forum. Of als je heel hard juicht kan ik je horen!
haha waar in de zaanstreek woon je? ten zuiden of ten noorden. dan kan ik er rekening mee houden als ik juich...
Wil iemand mij uitleggen hoe het werkt, die NOD lijst? Ik ben sinds nov gestopt met de pil, en hoop elke maand zo dat het raak is. Aangezien je er nooit met iemand over praat hoe lang ze er over gedaan hebben om zwanger te worden heb ik me hier aangemeld. Hoop hier een beetje info te vinden en met mensen er over te kunnen praten. Alvast bedankt!
Goede avond allemaal! Ik heb nog geen tijd gehad alles van vandaag en gister terug te lezen maar dat ga ik morgen even doen. Ik heb wel gezien dat Leonie zwanger is. Vanharte gefeliciteerd meid! Verder wilde ik Jedidjah nog even succes wensen voor morgenvroeg. Ik kom morgen in mijn pauze op het werk even gluren of er al iets te vieren valt! Hopenlijk wordt je geduld beloond.
ik hoop het ook... De computer gaat snel aan morgenochtend... ooh ik kan het ook via mijn mobiel toen... terwijl ik nog zit te staren naar mijn test. Jedid-Jah
goedenavond allen, hoe plant ik mezelf op de nod lijst voor de roze bus? wil nl ook heel graag meegaan voor het roze mijn nod is de 30e. ben bang dat ik anders de gehele lijst zoek maak, ben niet zo'n computerkundige groetjes caro
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie & Claudia2510 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 132 passagiers voor de roze bus! 5 Zwanger, 24 Ongesteld , 4 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. Elena Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 7 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote] @ caro1978: je staat er op welkom in de club.
oke ik heb weinig te melden. Behalve dat ik nu naar de wc gaat voor een van de laatste keren voor DE TEST zoals hij al duidelijk wordt genoemd en dan gaat ik slapen. Ik heb morgen naast de test namelijk een tentamen hebreeuws (ja weer de vorige was een her) en ik moet naar pianoles en ik heb absoluut niet geoefend dus dat word leuk morgen Ik wens u alleen een goede nacht en tot morgen Bye Jedid-Jah
@karina: ik werk ook in het onderwijs, fulltime, maar nog zonder vaste aanstelling. Volgend jaar kan ik wel blijven, maar wat als ik nu zwanger blijk te zijn? Ik heb hetzelfde als jij, zeg je het dan gelijk, met het risico dat ze je gelijk minder uren geven? Of hou je het voor je en hoelang lukt dat dan? Moeilijk.. @iedereen: Wij hebben besloten minder 'enthousiast' bezig te zijn. Omdat we nu een huis hebben gekochten en over 8 weken de sleutel krijgen, komt het misschien wel beter uit als ik pas zwanger ben als we er al wonen (we moeten 3 maanden klussen in het huis). We blijven het nog wel proberen, maar doe bijvoorbeeld geen ovulatietesten meer. En mocht het dan toch lukken, dan moest het blijkbaar zo zijn. Maar er zit dus nu minder druk achter. Dan zul je net zien dat het dan ineens wel lukt
dit ga je toch niet menen ik wil net de test klaar leggen heb ik geen test meer in voorraad liggen dat word dus ophouden en om 8 uur bij de apotheek op de stoep liggen... Grom dan is mijn mannetje niet thuis voor de uitslag. oke ff kijken of er nog wat winkels vroeger open gaan. Jedid-Jah
Het gaat nog steeds goed hier zo te lezen Gefeliciteerd aan de ZWANGEREN! Aan de rest veel succes met wachten en voor degenen die de zijn tegengekomen veel succes in de volgende ronde. @jedidJah: je voert de spanning hier wel op zo, wordt nu ook wel heel nieuwsgierig....., maar ja, hoe zul je je zelf dan wel niet voelen Groetjes, Angela
Hallo allemaal, Wat leuk zo'n lijst met alle NOD van dames op een rij! Ik ben voor ronde 5 bezig deze maand..23 april is mijn NOD. Ik ben deze maand voor het eerst bezig met een ovulatietest. Hopelijk helpt het om "raak te schieten". Ik vind het wachten echt verschrikkelijk! Succes allemaal! Groetjes!
Vanochtend een goedkope kruidvat test gedaan (die 2 voor vijf euro). Niets te zien, ding dus maar in de lade van het nachtkastje gegooid. Even met het ventje koffie gedronken en daarna weer lekker mijn bedje in. Natuurlijk kon ik het niet laten en toch even dat ding uit de lade getrokken...en...en...en...een heel vaag tweede streepje. Mannetje net een sms gestuurd dat we misschien wel zwanger zijn. Nog geen reactie terug (hij had me al een keer gezegd dat niet via de sms te horen willen krijgen). Morgen nog maar eens een andere test er tegenaan gooien. Oh, oh, oh....wat is dit spannend zeg!