Hallo allemaal, Ik heb net een testje gedaan, helaas negatief! ik heb met matcare ultra getest, dus denk niet dat ik zwanger ben. meiden die nog moeten testen, heel veel succes! liefs bahar
hoi allemaal! ik kan het nog steeds niet geloven! Zou iemand mij nog wel even in het roze kunnen zetten? Hoe gaat het bij jullie allemaal? liefs Leonie
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & Birthe 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Selma2007 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie & Claudia2510 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 132 passagiers voor de roze bus! 6 Zwanger, 24 Ongesteld , 5 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. Elena Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 12 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.
he balen jedidjah! hier alles prima lekker uitgeslapen tot 8.45! zo om boodschappen en dan nog wat schoonmaken en dan vanmiddag lekker met zoontje er op uit trekken als het weer zo blijft! liefs
Ik heb helemaal geen klachten nog behalve de rug en wat buikkrampen. Maar verder dus nog niks. Wanneer voelden jullie de verschijnselen? Vorige cyclus had ik ook een week lang rug + buikkrampen dus is niets nieuws.
Hier breken de spannende dagen aan. Had vanaf vorig jaar augustus steeds een cyclus van 28 dagen. Vorige maand opeens 32 dagen. Heb daarom maar het gemiddelde genomen en sta nu ingesteld op 30 dagen. Dus vanaf morgen t/m zondag kunnen elke dag de komen, heb namelijk niet het gevoel dat ik zwanger ben, ben er ook helemaal niet zoveel mee bezig als vorige maand (wat toen waarschijnlijk de reden was voor mijn late menstruatie) Ben dus gewoon benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Edit: hou deze maand voor het eerst ook mijn temp bij, daar wordt het niet veel duidelijker van bij mij, haha!
ja ik ben ook benieuwd wat het bij mij doet. Er is nog geen verandering en ik zou nu of snel een posi test in mijn handen hebben of een goede ongi... Een beetje duidelijkheid zou leuk zijn.
Jedidjah, ik denk dat het weinig zin heeft om morgen weer te testen, aangezien je HCG om de paar dagen stijgt. Ik zou er zelf woensdag nog een tegenaan gooien als je nog niet ongi bent... 8-[ Ben je erg teleurgesteld?
jedijah het kan hel goed zijn dat je nu na mk en veel langere cyclus heb ik zou nog even een week wachten en anders wel ff bellen heb je alwel een echo gehad om te kijken of alles goed schoon is van binnen?
Yep echo gehad en ik was perfect schoon en mijn HCG was weg op de 13de... Ik test aankomende donderdag denk ik
hebben ze toen ook na je eitjes gekeken? want als ze dat hebben gedaan konden ze je als goed is vertellen wanneer er een eisprong zat aan te komen
nee het was drie dagen na de MK. maar ook de leiders zagen er goed uit Alles zag er goed uit... Ik kreeg zelfs complimenten over hoe het er uit zag. Ach ik laat het rusten... het kan twee dingen zijn. Of het HCG is nog niet hoog genoeg of ik moet snel ongi worden zo niet dan gaat ik naar de Gyn. Ik ga er nu van uit dat ik gezond ben.
Hallo allemaal, Ik weet niet of ik op het goede forum zit. Maar ben nu twee dagen overtijd. Vindt het best spannend. Wacht nog ff met een test. Als ik het vrijdag nog niet ben dan doe ik een test. zijn nu al ongeveer 8 maanden aan het klussen! Dus hoop dat het zo is! Groetjes Iris
Hoi dames, Mijn NOD is 21 april, dacht kijk ff wanneer mijn vruchtbare periode was en nu bleek dat gisteren en vandaag, nu hebben we gisteren ook nog geklust dus ben benieuwd