NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    bedankt meiden

ja het gaat al wel wat beter
    doe ook lekker rustig aan
    ik hoop ook dat het snel weer raak is en dat het deze keer wel blijft zitten.
    maar eigenlijk wist ik helemaal niet dat ik zwanger was.
    de dokter zei het dus was ook nog eens een verrassing.
    ik voelde wel dingen waarja je voelt zoveel als je iets graag wilt

voor de andere meiden s6
    en voor de zwangere meiden gefeliciteerd

2. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    nog geen roze erbij?

pff we maken het ook deze maand wel weer spannend dame's, zoveel meiden overtijd maar wel negatief testen...

hier nog ruim een week spanning, wil ook proberen te wachten tot volgend weekend met testen (maar zou het zo graag dit weekend al weten, ivm trouwjurk kopen...)

maar goed we zitten nog op de wachtbank met een goed boek en lekker bakje thee!

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Meiden bedankt voor jullie succes-wensen.
    Ik merk toch wel op de forums dat er veel meiden zijn met een miskraam. Een half jaar geleden kende ik eigenlijk niemand die ooit een miskraam had gehad. Nu ik het zelf heb gehad, blijkt ineens mijn tante, mijn nicht, 2 collega's en wat kennissen ook een miskraam gehad te hebben. Het is toch iets wat de meesten niet aan de grote klok hangen. Maar het helpt mij wel om te weten dat ik niet de enige ben.

Het blijft inderdaad moeilijk 2 vlindertjes, maar we blijven positief! Zwanger worden lukt en wij zien het nu nog als dikke pech. We komen al in aanmerking voor chromosomenonderzoek, maar daar hebben we nog even geen zin in. We hebben net een nieuw huis en zijn nog volop aan het klussen. Dus genoeg afleiding.

Ik zag wel een aantal meiden met toch wel heeeeeeeel herkenbare symptomen hoor! Pfff, wat spannend! Ik hoop het heel hard. Ik heb nu nog HCG in mijn lijf, dus die zal ik wel even over dit forum uitstrooien oke!?! Dan ben ik het kwijt (kan er een eisprong komen) en krijgen jullie het, hahaha! Zou toch mooi zijn als dat echt zou kunnen he!

Ben benieuwd, hoop op veel zwangeren!

Dikke kus dootje

4. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Natjuh:
    ik schrik ervan! Ik kan me voorstellen dat je ff helemaal :( bent. Gaat het een beetje met het bloedverlies? Ik moest elke keer huilen als ik dan ging plassen en al dat bloed zag. Laat je tranen de vrije loop hoor meid het gaat niet in je koude kleren zitten. Ik wens je heel veel sterkte wijffie.

Birthe;
    hoe kom je hier nou allemaal aan ineens? Wat zal je geschrokken zijn en je vriend ook. Heel veel beterschap en maak je maar niet druk om de lijst ;)

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mag ik op de lijst voor de 21 ste

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    nou dootje, ook namens mij sterkte en succes,

groetjes Simone

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Natjuhs en Birthe: succes meiden

@ Rosanna04: wees welkom

Hier alles nog goed... Nergens last van, behalve de 'gewone' dingen...Nou ik gaat weer hard aan het werk

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Damn... de kreet 'april doet wat ie wil' gaat geloof ik wel heel erg op hier!

Een hoop spanningen (meiden die over tijd zijn) en een hoop verdriet (de meiden die hun kindje zijn verloren).

Voor de meiden met spanningen: heel veel succes!

Voor de meiden met het verdriet: heel veel sterkte.

En ik? Hier nog steeds bruinverlies, maar nog geen helder bloed. Loop zo ongeveer om het uur naar de wc..... De test van vanochtend weer bekeken, nu wel weer een heel vaag streepje, maar ver buiten de testtijd.

Ga er vanuit dat ik ongesteld word, maar mijn druimen draaien nog steeds voor een positieve test.

Heb samen met mijn mannetje besproken dat we vrijdag gaan testen als de ongesteldheid niet goed doorzet.

10. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    miranke wat een onzekerheid meid! succes met wachten en ik hoop dat de duivels niet doorzetten!

ik ga er lekker op uit met zoonlief, want het is zo'n lekker weer!

11. maysarah

maysarah Lid

27 mrt 2008
    36
    0
    0
    zuid-holland
    Ja, eindelijk vandaag getest en duidelijk positief :D

We zijn dus ook zo dankbaar voor onze tweede wonder:D

mag ik op roze..........

En voor iedereen die nog gaat testen veel succes allemaal

groetjes
    maysarah

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Wat een verhalen hier toch allemaal!
    Iedereen heel veel succes!

Aan de zwangeren GEFELICITEERD!

Heier is alles nog rustig, nog een paar daagjes wachten en dan zien of de :evil: :evil: komen.... Als die niet komen denk ik in de loop van de volgende week te gaan testen :D

Groetjes,

Angela

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Maysarah proficiat met je zwangerschap, hoop dat ik snel bj je mag aansluiten.

Groetjes Simone

14. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Maysarah, van harte gefeliciteerd met je zwnagerschap! Heeft dat dagje uitstel van de test toch geholpen :D

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Maysarah, van harte meid!

Geniet ervan en dat er nog maar vele mogen volgen deze maand. [-o<

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat een nare verhalen weer allemaal zeg! Doet me alleen maar weer beseffen dat wij dik twee jaar geleden enorm veel geluk hebben gehad en dat we nu een enorm gezonde prachtige dochter hebben rondlopen. Zo gewoon is het dus niet dat alles goed verloopt en gezond is.

Ik wens alle meiden die het nu erg zwaar hebben door de mk of op wat voor manier dan ook heel veel sterkte!

Voor alle zwangeren Gefeliciteerd! Hier nog maar weer verder op het wachtbankje, heb gelezen dat er thee is en boekjes liggen? hmmm gezellig, mag ik aanschuiven?

Weet niet precies wat er aan de hand is hier maar denk een soort van buikgriep ofzo, ben echt beroerd! Na alles wat ik eet, heb wel gewoon enorme trekmaar als ik dan wat heb gegeten ben ik zó beroerd! Gelukkig blijft alles er wel in want heb een bloehekel aan kotsen..... (misschien toch niet zo erg handig om op het wachtbankje te komen zitten, straks steek ik jullie nog aan...)

Nou dames die nog gaan testen, hier een [-o< dat het positief is!

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Gefeliciteerd Maysara!

groetjes
    noppie

18. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Maysarah: Van harte meid!

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Miranke,

En, ga jij morgen ook echt testen?

groetjes
    noppie

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ik zit hier net wat te lezen over die ovulatietesten van matcare. Wat is dat allemaal onwijs duur zeg en dan moet je ook nog praktisch je halve cyclus testen..... Ik weet niet of ik daar nu al wel aan wil beginnen. Heeft iemand hier trouwens ervaring met die zaadtest voor mannen ( ja hehe) van matcare?

groetjes
    noppie

Deel Deze Pagina