Dootje24 heel veelsterkte gewenst. En ik hoop toch dat jullie het kunnen opbrengen om een chromosomenonderzoek te doen. Niet voor mij maar voor jullie zelf. het is een kwestie van bloedprikken en het duurt meestal 2 a 3 maanden voordat je daar de uitslag van krijgt en in de tussentijd mag je gewoon zwanger proberen te raken. Maar dan heb je over een paar maanden wel een idee of het een foutje is van de natuur of dat er iets mis is met 1 van jullie beide wat maar heel weinig voorkomt. Maar dan kun je nooit achteraf er spijt van krijgen dat je het niet gedaan hebt, ook al is die uitslag ook heel spannend, maar je krijgt er tegelijkertijd ook zekerheid voor terug, althans dat vind ik. Stel namelijk dat de volgende keer weer fout zou gaan dan sla jeje voor de kop als je het onderzoek nog niet hebt laten doen. Ik hoop voor jullie dat jullie het een plaatsje kunnen geven en over een tijdje wel een gezonde zwangerschap tegemoete kunnen gaan. heel veel sterkte. xxx Joyce
@Noppie: Nee, morgen ga ik niet testen. Heb gisteren en vanochtend al een test gedaan. Die van gisteren gaf na ongeveer 20 minuten een heel vaag streepje. Die van vanochtend gaf pas na ongeveer een uur een heel vaag streepje. Tevens verlies ik ook nog steeds oud bloed, verwacht dus dat de door gaan breken. Mocht het bij dat oude bloed blijven, dan test ik aankomende vrijdag nog een keer.
Hoi Maysara, van harte gefeliciteerd! Er staat eindelijk wil dat zeggen dat jij lang gewacht hebt met testen? Ik ben nu 3 dagen overtijd en net een negatieve test gehad. Had jij toevallig ook al eerder een test gedaan? In ieder geval van harte geniet ervan!
Hoi Joyce, Daar heb je een punt! Heb het zo inderdaad nog niet bekeken. Toch maar even opnieuw overleggen met vriendjelief! 24 april had ik een afspraak staan bij de verloskundige voor de echo, die hebben we nu laten staan om het samen met haar over die onderzoeken te hebben. We mochten ook al zelf bellen naar het ziekenhuis, maar we zijn stiekem een beetje 'bang' voor dat onderzoeken-circuit. Voorlopig maar even alles een plekje geven en dan de 24ste praten met de vk. Dan nemen we de beslissing. En ondertussen gaan we natuurlijk vrolijk verder! Thanx voor je berichtje! Dikke kus dootje
Yep ik zou ook een verwijzing gaan halen, sterker nog dat heb ik gedaan vanwege de extreme buikpijn die ik aldoor had en ben nu een stuk van mijn zorgen kwijt omdat alles op het oog goeed is....heerlijk!
Natjuh en Birthe, heel veel sterkte gewenst en beterschap. Maysarah: GEFELICIFLAPSTAART er is een hoop gebeurd vandaag!
Natjuh en Birthe: heel veel sterkte en beterschap toegewenst! Maysarah: GEFELICITEERD! Meid ga lekker genieten! Ik hoop dat wij allemaal snel hetzelfde mogen neertypen hier! @Luna: jij bent ook al een paar dagen overtijd. Jij hebt ook een negatieve test gehad toch? Heb jij verder klachten of voel jij je ongi aankomen? Ik voel op dit moment niks behalve de ZSS voel ik nog geen ongi opkomen, toch negatieve test dus was ik wel even van onder de indruk... Vreemd he! Ik ga mezelf er maar bij neerleggen dat ik gewoon ongi word...zelfbescherming maar is moeilijk want mijn hart zegt iets anders dan mijn geest! Komt jullie vast wel bekend voor! Maar als ik nu het forum langslees dan zijn er toch echt veel dames die overtijd zijn en nega testen? Zouden we nu allemaal onze cyclussen verkeerd hebben berekend?
Ik durf het bijna niet te geloven maar na 6 dagen overtijd heb ik eindelijk een "echte" postitieve test. Ik had zondag een heeeeel licht streepje gisteren helemaal geen streepje en nu net dus een hele duidelijke streep! Ik heb er in die paar dagen wel 10 tests doorheen gejaagd en wat mij betreft is Clear Blue het beste, want alleen daar heb ik nl eerst het lichte en nu het "echte"streepje gezien. Bij predictor en etos eigen merk helemaal niets! Dus meiden die ook overtijd zijn allemaal aan de Clear Blue Meiden met slecht nieuws: Ik wens jullie enorm veel sterkte ! Morgen heb ik gelijk maar een afspraak met de HA. Jippie, ik ben zwanger! xxx p.s. Aanstaande Papa is er beduusd van, heel schattig!
Maysarah & Aussie : GEFELICITEERD! Fantastisch nieuws voor jullie. Natjuh & Birthe: sterkte. Hier nog steeds buikpijn, rommelende darmen en veel witte afscheiding.... Nou, gelukkig is het gezellig op de wachtbank en zit ik daar nog ff fijn!
hi meisjes, jee wat is er veel gebeurd! @natjuh en birthe, boeh ik leef met jullie mee... wat verschrikkelijk.. veel sterkte en snel geluk voor jullie in de vorm van een nieuwe, gezonde zwangerschap! beterschap ook! @maysarah en aussi: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! @jedid: kom nou es door met die posi test! en hier heb je de psychologie en een kopje thee met een rijst-m&m's nu je nog naast me op het bankje zit! @ de nieuwe NODders: successsss en welkom! @ de rest: ben door het eisprong verhaal wel gaan denken; hoe weet je dat je GEEN ei hebt? je wordt dan soms toch wel ongie enzo? en heb je dan ook nooit een posi ovu test? gelukkig zijn er medicijnen die kunnen helpen he! @ mezelf: na 2 posi ovutesten (za en zo) en gister wat verhoging was temp vanmorgen (wel 3 uur eerder getempt) 0.2 graden lager. wat moet ik DAAAAAR nu weer van denken verder geloof ik, ondanks voorbeeldig klus/smep-patroon niet dat ik zwanger zal (kan) raken opeens. beetje een dip. .. blame het (te) harde werken... hoop dat de rest vrolijker is; ik ga even naar de theepot mopperen..
Aussie: GEFELICITEERD! Hier steken in buik en borsten en nog steeds oud bloed (paar streepjes in slipje) Het liefst doe ik de hele dag door een zwangerschapstest. Heb nu die goedkope van het kruidvat gebruikt (2 voor 5 euro), zijn er mensen die daar positieve ervaringen mee hebben. Van Aussie begrijp ik dat CB toch de beste resultaten geeft...misschien toch die eens halen.
Hoi, Kunnen jullie me van de nod-lijst halen? Deze maand even niets. Ik heb me ook voorgenomen om minder op de site te komen. Selma2oo7
@ Miranke: oh, nou spannend allemaal. Ik hoop dat het niet doorzet. Zelf word ik helemaal gek van dat gewacht. Ik heb waarschijnlijk nog geen eens eitjes aangezien het een aardige kans is dat ik nog aan het ontpillen ben....