@ Indira, leuk dat je even reageert. Nou het zit zo. Vanaf vorige week dinsdag had ik de gebruikelijke voortekenen van het ongi worden. Maar nu nog niets. Nu heb ik alleen nog gruwelijke pijn in de (.)(.) en veel last van afscheiding. Vandaag moest ik naar de dokter voor een blaasontsteking en hij heeft ook een zw test gedaan en was negatief. Aussie gefeliciteerd! Jij geeft mij weer wat hoop! *****Vreemd he! Ik ga mezelf er maar bij neerleggen dat ik gewoon ongi word...zelfbescherming maar is moeilijk want mijn hart zegt iets anders dan mijn geest! Komt jullie vast wel bekend voor! ****** Precies zoals ik me voel! Wanneer ga jij weer testen? Miranke, ik heb veel mindere ervaringen gehoord van de testen van 2 voor 5 euro. Ik heb er zelf nu 4 gedaan en niks. Bij de digitale van CB stond er een streep op de test strook en in het scherm "niet zwanger". Nu zijn de meningen verdeeld over of je daar op mag kijken ja of nee. Vandaag bij de dokters test nega getest. Liefs Luna.
Haai Noppie, heb jij wel ovulatietesten gedaan en temperaturen? Temperatuurcurve bij mij doet niets vanaf ongi en bij de ovulatietesten heb ik maar een paar vage streepjes gezien, welke misschien indroogstreepjes geweest zouden kunnen zijn. Vandaar dus mijn conclusie dat er wel eens geen eisprong zou kunnen zijn, en dankzij FF waar het zo fijn zwart op wit onder de grafiek staat. Misschien is het wel het ontpillen, ik zit al vanaf september zonder. Iets te vroeg gestopt, we gingen nog naar malariagebied en de GGD was erg duidelijk dat dat niet het moment was om zwanger te worden. Terecht natuurlijk maar op dat moment wel even een domper.
Hoi Pookie, Nee, ik heb nog geen fratsen uitgehaald Heb het zelf verzonnen, maar ook door het informatieverhaal dat ik las op het stukje bij de verloskundige: 'zwanger worden en stop met de pil' o.i.d. Als jij al vanaf september zonder ei zit zou ik het toch maar eens laten onderzoeken. Het schijnt dat je een soort kuur kan krijgen waardoor je toch weer eitjes gaat produceren. Het enige wat wij doen is dwangmatig meer klussen, maar na anderhalve week hebben we al geen zin meer Jouw cyclus ziet er trouwens wel een fractie regelmatiger uit dan die van mij. Bij mij zat er wel 8 dagen tussen. Ik dacht toen eigenlijk dat ik zwanger was. dat was ook een fikse domper....
Ik heb die ovulatietesten pas de laatste 2 1/2 maand gebruikt, wie weet was er daarvoor wel en eisprong. Of niet? Dat dwangmatige klussen kennen wij ook, door werk en prive afspraken moeten we bijna plannen! Heel lastig, bovendien is mijn hubbie een avondmens en ik een ochtendmens en heb ik redelijk strikte werktijden en kan hij aan komen waaien wanneer hij wilt ( en is hij dus ook weer laat thuis.....mannen).
Dootje24 je hoeft je niet bang te maken hoor. Het is alleen bloedprikken, misschien nog een keer baarmoedere bekijken dat wete ik niet en verder 1x terugkomen voor de uitslag, maar wat ik al zei de kans dat er wat uitkomt is klein en ja komt er wel wat uit dan kunnen jullie misschien wel geholpen worden en idd dan kom je in het circuit, maar ja dat geldt voor iedereen we moeten er wat voor over hebben he. Succes met een beslissing nemen. Ik hoop dat het weer snel raak is en goed gaat. xxx joyce
Hai Pookie, Eerlijk gezegd ben ik geen expert in eisprongen... Tot aan dit jaar ben ik 18 jaar bezig geweest met niet zwanger worden. je vraagt je af waarom, want als je dit forum leest is zwanger worden echt een hele prestatie en niet iets dat 'zomaar' gebeurd. Anyway: als het ons deze maand niet lukt ga ik misschien wel over op die ovu-testen. Qua tijd is het voor ons niet zo moeilijk om te plannen dat klussen. Het is meer dat we het uberhaupt maar een paar keer per maand deden en dus is om de dag voor ons echt een beetje 'tegen heug en meug' in, soms krijgen we er echt de slappe lach van, dat is dan ook weer killing voor de juiste 'mood'.
Hoi meiden, Er is weer flink getypt vandaag. Wat een verhalen weer allemaal. @ de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd. @ de meiden die over tijd zijn: duim, duim, duim. We hopen dat die onzekerheid snel een positieve wending heeft gekregen. Ik ga zo eens derest lezen. Groetjes, Maine
Weer snel alles doorgelezen. De meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd en weer een dame met een naam die begint met letter M, begint opvallend te worden. Voor de dames die ongi zijn geworden, wat rot om te horen. Birthe en Natjuh (hoop dat ik de namen goed heb onthouden) heel veel sterkte. Heftig wat er bij jullie is gebeurd. Voor de rest van de dames nog heel veel succes. Bij mij geen bijzonderheden, ik verwacht bij mezelf ook niets (geen gevoel dat ik zwanger ben), maar leef des te meer mee met jullie. En natuurlijk voor de dames die gaan testen, heel veel succes. Groetjes Victoria
Wat heerlijk al die gelukswensen meiden! Daar wordt ik heel blij van! Wat betreft de clearblue, daarmee bedoel ik de gewone niet de digitale.Ik heb inmiddels daarna nog een gedaan (predictor) En die gaf eigenlijk weer zo goed als niets aan zelfs het controle streepje kwam niet duidelijk naar voren?!?!?!? Voor de wachtende toi toi toi ! Dikke kus van een heeeeeel blije Aussie
Hoi Dames, =D> voor de zwangeren..... voor de mensen die overtijd zijn zoals ik.... Het zijn maar 2 dagen, ik word triest als ik mensen met 6 dagen zie die nog steeds negatief testen. Mijn moed om weer te gaan testen zakt met de minuut. Eigenlijk had ik zondag getest met predictor, maar in eerste instantie een heeeeel licht streepje. daarna kwam er een tweede streep erbij. Nu weet ik het nog steeds niet. Durf niet te gaan testen, ben bang dat het negatief is.
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar & K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena 12: 13: Pookie66 & Kweenie & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje 19: Dib 20: Victoria 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 132 passagiers voor de roze bus! 8 Zwanger, 28 Ongesteld , 6 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje 4. Elena Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 12 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.[/quote]
zo hé... dat was even flink bijwerken eerst alles lezen, toen nog een keer alles voor de NOD lijst aanpassen... Hoop dat ik niemand vergeten ben... Er is veel gebeurd hier vandaag las ik... Erg heftig zelfs voor sommigen: veel sterkte! @zwangeren: gefeliciteerd! Ga lekker genieten! @nega-testers: geen bloed geeft moed! @wachtenden: we nemen nog een kopje thee op ons bankje... @ongi - meiden: op naar de volgende ronde!
ff zegt niet alles, die heeft het al twee keer mooi verkeerd gehad met mijn eisprong.....waarvan ik een bewijs heb door een inwendige echo......
@natjuh en birthe; verschrikkelijk om jullie verhaal te lezen en het breng veel 'oud' zeer naar boven. succes @maysarah en aussi: haj meiden gefeli... jullie geven mij hoop @ klinkel: jij hebt echt een blikje geduld nodig ik kwam er achter dat ik nog een blikje had. genoeg om te wachten tot zaterdag dus tot die tijd kan ik geen positief og negatief nieuws geven. ik heb ook vaak dat al ik vroeger test dat ik dan kouder ben vaak en 0,3 graad. nu zorg ik dat ik rond dezelde tijd test. wat mij opvalt is dat er veel nega testen is dit al eerder voorgekomen? laten we hopen dat alle late dames positief worden en de rest ook natuurlijk: overigens hoef je niks te voelen om zwanger te zijn. Succes en tot morgen... Jedid
Ik hoop dat FF het fout heeft, maar als ik zelf naar mijn temperatuurkaart kijk zie ik ook niets wat kan duiden op een eisprong. En ik meet altijd direct na/tijdens wakker worden tussen 6 en 7 uur en in triplo! Dan ook nog eens al die niet positieve ovulatietesten ( wel een paar keer een klein ieniemienie streepje)................................ Ik ga in ieder geval dus nog 2 extra tempkaarten maken en ik ben vorige week begonnen met de ETOS pillen. Alleen vervelend dat ik nu echt niet meer weet wanneer mijn"NOD" is. Wel al sinds het weekend ontzettende choco verslaving!
Hier ook nog geen ongi te bespeuren. Mijn temp schiet wel omhoog: ben afgelopen dagen van 36,3 naar 36,9 gegaan. Kan dit zijn omdat mijn ongi eraan komt?
geen ideee ik weet alleen dat mijn temp alleen omhoog schiet naar 36.6 als ik zwanger ben. en aangezien ik nu 36.7 ben geeft het goede moed Ga je testen rond je NOD?