jeetje dames wat een spanning hier allemaal! wil iemand mij op de wachtbank zetten? voor 15 april! dank liefs
Goedemorgen dames. Het is echt heerlijk weer vandaag zeg! Helaas moet ik zo naar de tandarts voor controle, maar heb ook pijn aan tandvlees rondom een kies waar ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad, . Ik ben helaas altijd bang voor de tandarts, dus duimen jullie een beetje voor me? Alle testers en wachters: heel veel succes vandaag!
@ lynn: digitale van CB geeft 'zwanger' of 'niet zwanger' trouwens, aan dat staafje kan je écht wel wat zien hoor al zeggen ze dat dat niet mag (zou ik ook zeggen als ik de verkoop van mijn produkt nog meer omhoog wou krijgen) net als bij de digitale ovulatietest van CB die een geeft of enkel een rondje: als je het staafje zelf bekijkt zie je op de dag dat ie een geeft ook 2 even dikke vette strepen. @ de testers: SUCCES! ik ga examineren maar als ik om 22u terug ben EIS ik MEER ROZE op de lijst! succes en liefs, klingel
hoi hoi Hier is ook nog steeds geen ongi te bespeuren en heb ook niet meer getest . Ik denk dat ik vandaag en test ga kopen en morgen of vrjdag ga testen, houd jullie op de hoogte. Groetjes Simone meer rozeeeeeeee
@Noppie: Ik zal voor je duimen hoor! én ik doe gezellig met je mee, hier ook een afspraak bij de tandarts... Succes meiden op de wachtbank....ik ben er vanavond weer. En natuurlijk hoop ook ik dan meer roze te zien! Ik blijf [-o<
Ik begin nu met een schimmelinfectie zoals ik het voel. Net info opgezocht en het kan geen kwaad mocht ik zwanger zijn. Maar wel vervelend. Als je zwanger bent dan kan het zelfs zo zijn dat je sneller een schimmeltje op pikt. Bij mij is het altijd een bepaalde periode dat ik het ineens weer heb. Ook de afscheiding is dikker dan normaal. We wachten maar af wanneer het weer over is. Liever nu geen medicatie ervoor nemen.
kom ik ook nog even hier kijken he dames op de wachtbank veel succes dames die over tijd zijn laat die testen maar positief worden he meer roze en alle andere dames veel geduld bij het wachten he ondertussen hier ook nog even wat hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg ik hoop dat ik er voldoende heb voor degene die ze kunnen gebruiken en delen he groetjes sylvia(tibo)
@Sylvia79: ik heb twee HCG-tjes gepakt van je grote stapel. Ik zou een tweeling namelijk wel helemaal the max vinden! Maar uiteraard zou ik met eentje ook al supermega dolgelukkig zijn
Nou hier in mijn buik is het "gerommel" vanochtend begonnen. Tot en met gisteravod heb ik geen steekje of krampje of niets gevoeld.
nog heel evn geduld wel leuk he dat je achter alles wat je voelt iets zoekt wat met een zwangerschap te maken kan hebben deed ik ook hoor
Goedemiddag, Nou...ik doe toch maar mee deze maand. We hadden verwacht geen kans te maken deze keer omdat ik in mijn vruchtbare periode weg was maar...zoals het er nu naar uit ziet maken we nog een klein kansje. Echter is mijn NOD niet 13 april maar de 15e..2 dagen later dus. Kan iemand dit voor mij wijzigen op de lijst? Ik voel verder niets ofzo hoor maar je weet maar nooit... En aangezien ik toch regelmatig even kom gluren hoe het met iedereen is kan ik net zo goed af en toe wat meekletsen niet? Anders zit ik ook maar zo remy op die wachtbank... Kus, Kweenie
jaaaaaaa idd. Vooral met de eerste rondes deed ik dat heel erg want dan heb je allemaal pijntjes en krampjes die onbekend zijn. Moet zeggen dat ik deze maand op een iets andere mannier er mee bezig ben. Denk dat ik mezelf onbewust aan het beschermen ben omdat ik er vorige ronde toch wel een paar traantjes om heb gelaten omdat het niet gelukt was... Ik ga zowiezo tot zondag wachten met evt testen. Volgens mij gaat een positieve test een geweldig onbeschrijflijk gevoel zijn
@ klinkel: gaat het goed met het blikje geduld? of was het ook al overtijd Verder gaat het hier goed. Geen ongi te zien Ik ga toch nog maar even een CB halen vrijdag... Nou ik ga weer verder werken
"jong" lol, ik kijk naar je woonplaats en ja hoor je komt uit Belgie. Ik heb een aantal vrienden wonen in Belgie en die zeggen dat ook altijd Ze komen wel echt verspreid door heel Belgie heen en sommige kan ik als ze onderling praten dus echt niet verstaan zeg. Maar het blijft een super leuk taaltje
Zojuist de CB testen maar eens even gehaald, gelijk maar twee....scheelt toch aanzienlijk Hopen dat deze wat meer positief nieuws brengt. Weet nog niet wanneer ik hem doe. Aussie wanneer heb jij hem uitgevoerd? Met ochtendurine of gewoon in de loop van de dag? Liefs, Miranda