NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    jeetje dames wat een spanning hier allemaal!

wil iemand mij op de wachtbank zetten?
    voor 15 april!

dank

liefs

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik ben weg, moet aan het werk, heb een bevalling in Alkmaar hihi fijne dag nog doei doei!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jongens welke test van clearbleu geeft zwanger/nietzwanger? ik zie alleen digitale die + of - zeggen

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Goedemorgen dames. Het is echt heerlijk weer vandaag zeg! Helaas moet ik zo naar de tandarts voor controle, maar heb ook pijn aan tandvlees rondom een kies waar ik een wortelkanaalbehandeling heb gehad, :cry: . Ik ben helaas altijd bang voor de tandarts, dus duimen jullie een beetje voor me?

Alle testers en wachters: heel veel succes vandaag!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @ lynn: digitale van CB geeft 'zwanger' of 'niet zwanger'

trouwens, aan dat staafje kan je écht wel wat zien hoor al zeggen ze dat dat niet mag (zou ik ook zeggen als ik de verkoop van mijn produkt nog meer omhoog wou krijgen)

net als bij de digitale ovulatietest van CB die een :) geeft of enkel een rondje: als je het staafje zelf bekijkt zie je op de dag dat ie een :) geeft ook 2 even dikke vette strepen.

@ de testers: SUCCES!

ik ga examineren maar als ik om 22u terug ben EIS ik MEER ROZE :) :) :) op de lijst!

succes en liefs,

klingel

6. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    hoi hoi

Hier is ook nog steeds geen ongi te bespeuren en heb ook niet meer getest . Ik denk dat ik vandaag en test ga kopen en morgen of vrjdag ga testen, houd jullie op de hoogte.

Groetjes Simone

meer rozeeeeeeee

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @Noppie: Ik zal voor je duimen hoor! én ik doe gezellig met je mee, hier ook een afspraak bij de tandarts...
    Succes meiden op de wachtbank....ik ben er vanavond weer.

En natuurlijk hoop ook ik dan meer roze te zien!

Ik blijf [-o<

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik begin nu met een schimmelinfectie zoals ik het voel. Net info opgezocht en het kan geen kwaad mocht ik zwanger zijn. Maar wel vervelend. Als je zwanger bent dan kan het zelfs zo zijn dat je sneller een schimmeltje op pikt. Bij mij is het altijd een bepaalde periode dat ik het ineens weer heb. Ook de afscheiding is dikker dan normaal. We wachten maar af wanneer het weer over is. Liever nu geen medicatie ervoor nemen.

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    kom ik ook nog even hier kijken he

dames op de wachtbank veel succes
    dames die over tijd zijn laat die testen maar positief worden he meer roze :D
    en alle andere dames veel geduld bij het wachten he ;)

ondertussen hier ook nog even wat
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

ik hoop dat ik er voldoende heb voor degene die ze kunnen gebruiken en delen he :D

groetjes sylvia(tibo)

10. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    sneu voor je zeg! :(

11. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Sylvia79: ik heb twee HCG-tjes gepakt van je grote stapel. Ik zou een tweeling namelijk wel helemaal the max vinden! Maar uiteraard zou ik met eentje ook al supermega dolgelukkig zijn :D

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    lol ze zijn er om te nemen he :D

binnen een 3 tal dagen weet je meer lekker spannend he

13. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Nou hier in mijn buik is het "gerommel" vanochtend begonnen. Tot en met gisteravod heb ik geen steekje of krampje of niets gevoeld.

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    nog heel evn geduld wel leuk he dat je achter alles wat je voelt iets zoekt wat met een zwangerschap te maken kan hebben deed ik ook hoor :D

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemiddag,

Nou...ik doe toch maar mee deze maand. We hadden verwacht geen kans te maken deze keer omdat ik in mijn vruchtbare periode weg was maar...zoals het er nu naar uit ziet maken we nog een klein kansje.

Echter is mijn NOD niet 13 april maar de 15e..2 dagen later dus. Kan iemand dit voor mij wijzigen op de lijst?

Ik voel verder niets ofzo hoor maar je weet maar nooit...
    En aangezien ik toch regelmatig even kom gluren hoe het met iedereen is kan ik net zo goed af en toe wat meekletsen niet? Anders zit ik ook maar zo remy op die wachtbank...

Kus,

Kweenie

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    jaaaaaaa idd. Vooral met de eerste rondes deed ik dat heel erg want dan heb je allemaal pijntjes en krampjes die onbekend zijn. Moet zeggen dat ik deze maand op een iets andere mannier er mee bezig ben. Denk dat ik mezelf onbewust aan het beschermen ben omdat ik er vorige ronde toch wel een paar traantjes om heb gelaten omdat het niet gelukt was...

Ik ga zowiezo tot zondag wachten met evt testen.

Volgens mij gaat een positieve test een geweldig onbeschrijflijk gevoel zijn :D

17. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    het is mega je gaat meteen gaan zweven en dansen jong alle ikke toch

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klinkel: gaat het goed met het blikje geduld? of was het ook al overtijd ;)

Verder gaat het hier goed. Geen ongi te zien ;) Ik ga toch nog maar even een CB halen vrijdag...

Nou ik ga weer verder werken

19. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    "jong" lol, ik kijk naar je woonplaats en ja hoor je komt uit Belgie. Ik heb een aantal vrienden wonen in Belgie en die zeggen dat ook altijd :D

Ze komen wel echt verspreid door heel Belgie heen en sommige kan ik als ze onderling praten dus echt niet verstaan zeg. Maar het blijft een super leuk taaltje :D

20. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zojuist de CB testen maar eens even gehaald, gelijk maar twee....scheelt toch aanzienlijk ;)

Hopen dat deze wat meer positief nieuws brengt. Weet nog niet wanneer ik hem doe. Aussie wanneer heb jij hem uitgevoerd? Met ochtendurine of gewoon in de loop van de dag?

Liefs,
    Miranda

Deel Deze Pagina