NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

hoi Naatje,

Wat vreemd dat jij dat zeurderige gevoel ook hebt zeg! Hoop voor ons dat het een positieve voorbode is! Moet zeggen dat ik er voor deze maand een erg goed gevoel bij heb dus wie weet! Weet je wat erg is, heb al zitten uitrekenen dat ik dan 4 december uitgerekend zou zijn... hahaha

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    als het dus lukt dan is het dus een sinterklaas kindje! :) Nou ik denk dat je heel erg happy bent als het zo ver is. Succes.

Ik wacht rustig af tot de gyn morgen. Ik ben blij als ik maart kan afsluiten.

3. natjes

natjes Niet meer actief

oh ja had ik niet eens bij stil gestaan bij sinterklaas... naja weet je ik ga het klussen daarvoor niet staken! Krijgt het kind extra cadeaus in december... ook leuk toch?

4. Niet meer actief

hihi ik ben net zo erg...ik heb dat ook al uitgerekend, voor mij is het 9 december. Ik hoop dat het een goed voorbode is :) Voorlopig moeten we nog even aan de klus, anders komt er zeker geen beebje ;)

Groetjes Naatje

5. Niet meer actief

Nee ik ga ook echt niet staken...op 5 december 2006 is op pakjesavond mijn petekindje geboren. Ik was bij de bevalling, het was een super sinterklaascadeau!

Groetjes Naatje

6. natjes

natjes Niet meer actief

kan me voorstellen dat je geen betere sinterklaasavond kan hebben! Weet je wat ik alleen zo raar vind, ze berekenen hoe lang je zwanger bent aan de hand van je eerste dag van laatste menstratie. Dat is 27 februari geweest. Aangezien ik lange cyclus heb, krijg ik mijn ei op 16/17 maart. Dat zou dus betekenen mocht het deze maand raak ik, dat ik bijna 3 weken 'cadeau' krijg. Das toch vreemd of niet dan!

7. Niet meer actief

Nee je krijgt maar 2 weken cadeau, bij een cyclus van 35 dagen gaat de eerste week verloren, bij de test op je NOD ben je altijd 4 weken.

Ik heb het voor jou ook nog eens uit gerekend bij een cylcus van 34 dagen, dan heb je dezelfde datum als mij :)

27 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    15 Maart 2008 Een beetje vruchtbaar
    16 Maart 2008 Vruchtbaar
    17 Maart 2008 Erg vruchtbaar
    18 Maart 2008 Eisprong
    23 Maart 2008 Innesteldag
    1 April 2008 Vanaf hier kun je testen
    9 December 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum

Groetjes Naatje

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    he meiden dat lijkt me zo speciaal he...als het vroeg donker wordt buiten en de kaarsjes aan, kerstboomlichtjes aan en dan een beebje erbij, ik zou het erg leuk vinden om in december uitgerekend te zijn.
    Ik zit nu in mn vruchtbare dagen en ik heb een vent in huis die niet te genieten is :( bah, ben gister maar in mn eentje om 21 uur naar bed gegaan. Hebben jullie dit ook wel eens? Ik kan me er niet overheen zetten dan want dan ben ik gewoon pissig en mannetje heeft dan ook zoiets van " ja daaag je wilt nu alleen omdat je mn kikkervisjes wilt" .
    Ik hoop dat de stemming vanavond beter is anders kan ik december vergeten. En dan wordt het 2 maanden veilig :( want 4 kinderverjaardagen in 1 maand wordt echt teveel (zijn 2 zoons en onze dochter pfff ;))
    Ik wens de dames die morgen voor een echo gaan veel sterkte, ik hoop op een wonder.
    Groetjes,
    Rosanna

9. natjes

natjes Niet meer actief

zo he naatje,

Zo ver als jij bent met berekeningen was ik nog niet hoor! Wel erg leuk dat we gelijk lopen. Nu maar hopen dat het voor ons beide raak is! Ga jij vanaf vandaag elke dag klussen tot 2 dagen na eisprong of doe jij om de dag? Zit een beetje te twijfelen... haha lol. Tis geen moeten hoor dat ik je het vraag, ben alleen zo bang dat ik net iets misloop als ik 1 dag oversla! hihi

Rosanna:

Balen dat je man er zo over denkt! Kan hem ergens ook wel voorstellen, het moet natuurlijk wel leuk blijven. Proberen om vanavond gezellig avondje ervan te maken! Mooi setje aan, lekkere massage en dan knallen ;) !

10. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi hoi....alles goed hier? :)

Vandaag op CD6...Bleh!...te vroeg om actief iets te doen.
    Mijn ovulatie is op z'n vroegst op CD11 en op z'n laatst op CD18.
    Hopelijk vroeg deze maand.

Ja....ik hoop deze maand ook zwanger te raken.Lijkt me inderdaad
    erg speciaal om in December uitgerekend te zijn.Ik ben altijd uitgerekend
    geweest in april/mei/juni vraag me niet waarom....heb geen idee hoe
    dat zo heeft uitgepakt. :D

11. Niet meer actief

Wij klussen ook elke dag :oops: ;) . Wil het ook niet missen! Nu maar hopen voor ons dat het raak zal zijn. Durf jij het aan om samen voor de testmarathon te gaan op 1 april?

Groetjes Naatje

12. Niet meer actief

Wat natjes al schreef, Probeer het vanavond gezellig te maken...laat je fantasie de vrije loop ;)
    Succes!

Groetjes Naatje

13. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    gehehe letterlijk "knallen" ;)
    Ik ga even mn magie erop los laten dan komt het vast wel goed.

@Nessy
    Volgens mij omdat het dan lekker weer is buiten en lente als je in verwachting raakt, in de winter zou je denken lekker vroeg samen onder de wol maar dan gebeurt er toch minder denk ik.
    Ik hoop voor je dat het deze maand ook raak is, volgende week het dak eraf hehe.
    Vreselijk he dat wachten...veel succes!
    Groetjes,
    Rosanna

14. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Hey baby whipped cream or chocolate sauce ;) hahaa dan wil ik wel horen dat hij "Both" zegt :p

15. Niet meer actief

Ik hoop dat er heel veel December baby's zullen komen, een voor ons allemaal!

Groetjes Naatje

16. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    Ga je een banane split maken? ;)
    Fruitsalade op je lijf,slagroom,stroop is leuk maar sticky....hahaha! :confused:

@naatje30.....ik hoop ook dat er een hele hoop december babies
    zullen komen.Word een babyboom.... :D

17. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Nessy, gister heeft de arts tegen mn mannetje gezegd dattie meer fruit moet eten whahaha. Ik zie mezelf al liggen als bananasplit :D
    Wel de slagroom en de saus weg want de dokter zei ook dattie een beetje te zwaar is haha.
    Hmm als ik naakt ben en bedekt met bananen weet ik niet of dat opwindend werkt, waarschijnlijk laat ie me ophalen voor het gesticht haha.

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Duitsland
    HAhahaha....misschien minder banaan maar aardbeitjes nemen?
    Wij hebben een chocolade fontein en dat kan ook wel erotisch zijn.
    Dippen en elkaar voeren.... :D

19. natjes

natjes Niet meer actief

naatje zet me dan maar op 1 april (stond nog op 2 april) dan gaan we samen de testmarathon doen! Ik heb vast 4 testen in huis gehaald.. haha je kan niet voorbereidt genoeg zijn he! Heb 2 ultra testen van matcare en 2 testen van kruidvat. Had me voorgenomen dan voor nod te testen met matcare..en hopen dat ie positief is. Zo niet ga ik met de andere 3 in de aanval!

20. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Nessy
    Het komt vast goed vanavond, ik zal een biefstukje voor m bakken dan is het meestal alweer goed ;) mannen zijn zo eenvoudig -gniffel-

Natjes;
    He ik doe ook mee op 1 april, kan ik die testen bij jou met korting krijgen ;) je richt je op grootverbruik, ik heb vorige maand 2 kruidvat, 2 apotheek en 4 clearblue erdoorheen gedraaid, nou werd dat ook een vmk dus was logisch dat het hormoon maar niet steeg en ik vage streepjes bleef houden.

Zullen dan deze maand ook weer eens vergelijkend warenonderzoek doen onder de testen?
    Ik vind Predictor een pruttest, met stip op 1.

Deel Deze Pagina