het is mogelijk, maar dan is de test fout gegaan. overigens heb ik net een dubbele test gekocht van CD... geen digitale... Ik hoop dat ik me kan inhouden. Klingel heb je nog wat over in je blikje? Jedid-Jah
Natjes, Het gaat om de verticale streep en licht of niet een streep is een streep! Zodra je dus een kruis ziet wel of niet vaag is het raak, ik heb het dubbel gechekt op de site van CB! Zondag had ik dat ook heel vaag en gisteravond en vanochtend overduidelijk!
@miranda: Het zou niet uit mogen maken met de cb test ochtend of avond maar zelf had ik 's-avonds voor het eerst een duidelijk kruis terwijl die ochtend was het heeeeeeel licht! Wat hebben jullie allemaal veel geduld zeg, ik lees al "wachten tot vrijdag"e.d. ik heb vanaf mijn NOD elke ochtend en avond getest Ik kon het simpelweg niet laten! @natjes: ik ben zo nieuwsgierig.....
dames hier de foto. In echt is het iets duidelijker dan op de foto's... Vertel er wel gelijk bij dat ik dit direct te zien kreeg en dus geen indrooglijntje kan zijn..
kom maar op met jullie meningen... ik vind het maar vaag en reken nog steeds op mijn ongi... Als jullie trouwens de link openen kan je op de foto klikken voor een vergrootte versie... Was trouwens de cb maar heb um uit elkaar gesloopt.. haha
Nou meid, ik heb ze uitgebreid bestudeerd en wanneer ik de foto vergroot en maximaliseer op de imac zie ik inderdaad een heel dun verticaal streepje. Als je de test tegen het licht houdt, zie je hem dan "duidelijk"? Heeeeeel spannend natjes, ik zou het zo niet durven zeggen. Even wachten nog, je bent na al wachtprofessional geworden
heb hem weggegooid rosanne... haha, heb dat niet meer gedaan. Hij is mij te vaag, wil eerst meer bevestiging qua streepje.. Zit ondertussen wel weer met een opvlieger en rode konen. Zweet me de pan weer uit zeg! Maar goed we doen over paar dagen weer een poging, en anders weet ik het ook niet meer hoor!
over wachtprofessional...kan jij ook meepraten hoor meis Jij ondertussen al getest of wacht je gewoon af tot wat er komen gaat?
Oh natjes, wat spannend! Ik duim voor je! Hier ook wel weer een stunt. Ik plassen over de zwangerschapstest van kruidvat (nu wel de duurdere, kreeg hem van een vriendin die inmiddels zwanger is en hem dus niet meer nodig had) en bij het afvegen zie ik helderrood bloed. Ding dus gelijk maar weggegooid. Weet niet of ik nu blij of verdrietig ben. Heb wel van het zwanger-zijn-idee mogen proeven. Nu extra hard onze best doen bij de volgende ronde! Meiden over tijd: Ik ga [-o< voor jullie!
Oh ja, zou iemand mij op rood willen zetten? Dit lukt mijzelf nog niet. Ga nu proberen een plaatsje te bemachtigen in de hummer!
Hallo dames, Ik mag op rood, helaas. Ik ga door naar mei. Dames die nog moeten testen, heel veel succes!
Hee meiden, balen zeg voor jullie! En dat je dan ook net ongesteld wordt, terwijl je over die test aan het plassen bent.... Ik heb inmiddels ook al 2 keer getest..stiekem en beide keren hartstikke negatief! Zelfs geen streepje na een aantal uren op welke manier ik er ook naar kijk Vandaag is mijn NOD en er is nog niks te bespeuren, ik denk zelf dat het er wel aan zit te komen. Maar zoals we altijd zeggen geen bloed geeft moed en geen rood, geen nood! Blijf ik heel stiekem toch nog een heel klein beetje hopen!