NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @Noppie: Balen zeg dat je weer moet. Ik ben er gelukkig weer een half jaar vanaf, alleen wat tandsteen verwijderd en gepolijst. Verder alles in orde. Dochterlief wilde absoluut haar mond niet opendoen voor die"boze" meneer, maar goed ze is dan ook nog geen 2,5.

Hier verder weer wat beter heb minder last van moeheid en heb waarschijnlijk last gehad van een paar vage gripverschijnselen. Betwijfel het of ik zwanger ben... Maar we zullen het wel zien, denk dat ik het weekend ga testen...kan echt niet veel langer wachten denk ik....

@ meiden die de :evil: :evil: tegengekomen zijn: Heel veel succes in de volgende ronde en hoop voor jullie op beter nieuws in de mooie hummer
    @ de meiden in het roze: Gefeliciteerd....of had ik dat al gezegt... kan het bijna niet meer bijhouden zoveel word hier geplaatst. Even een middag niet gelezen en hoppa daar mag je 4 of 5 pagina's bij gaan lezen.... Wel gezellig tijdens het wahten moet ik zeggen.....

@ de meiden op de wachtbank, ik schuif weer gezellig aan, wat zijn we aan het lezen en wat voor thee is er vanavond?

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Miranke en Bahar: jammer dames succes volgende ronde

@ natjes: je maakt het wel spannend hoor. ik denk wat te zien, maar ik zou spoedig gaan testen.

whahaha ik ben in een soap verandert. ik heb een test liggen en misschien dat ik hem morgen ga gebruiken. ik weet het nog niet. ik heb last van mijn buik, maar ik weet niet wat het is. Ik heb wat kramp, maar als ik mijn broek los doen (die erg strak zit) heb ik nergens last van... ik ben de hele dag al misselijk geweest en ook nu voel ik me niet echt lkkr. ik weet niet hoe ik me voel... ik denk toch dat ik nog ff w8 met testen...ik voel me vaag. ik heb krampen of steken in mijn linkerkant, maar ik weet niet wat het is en het irr mij. overigens heb ik ook last als mijn blaas erg vol zit. ik plas echt elk uur... Nou ja als ik ga testen dan horen jullie het spoedig... ik ben morgen tot 11 uur thuis dus dat wordt lkkr internetten;)

3. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Even laten weten dat ik met iedereen meeleef.. Elke keer heel wat te lezen..Het lijkt zoiezo wel 1 grote soap haha..
    Even een positief berichtje over mijzelf.. zoals het nu staat komt mijn vriend op de juiste dagen thuis dus kunnen we eindelijk eens serieus gaan klussen...... ;)

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    grom ik wordt hier moe van. Het lijkt wel of mijn buik meer ruimte nodig heb en dat ik last van mijn darmen heb... vooral erg veel gas :oops:

5. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hoi!
    Mag ik nog mee in de bus, wilde even wachten tot ik weet wanneer m'n ei is geweest. M'n NOD is op 20 april!

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Welkom aan boord zon1980!

Voor de rest: Ga nu lekker mn bed in, weltrusten/klus ze allemaal (doorstrepen wat niet van toepassing is... :) ;) )

Tot morgen

7. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Om de meiden die al overtijd zijn maar negatief getest hebben wat extra hoop te geven:

Ik hoorde net van mijn schoonzusje dat haar vriendin al drie maanden zwanger was en toen pas met een zwangerschap test positief testte. Ze wist het al wel middels een bloedonderzoek dat ze zwanger was maar ze had zodanig weinig HCG dat het met een gewone test niet meetbaar was.

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou mijn laatste bericht voor ik mijn bed in duik... De kramp is al minder alleen nu heb ik enorm honger. Ik moet me echt inhouden om de koelkast niet te plunderen.

Wel trusten
    tot morgen

Jedid

ps ik weet nog steeds niet of ik ga testen morgen dus ook dat horen jullie morgen. gek ergens ben ik bang dat de test weer nega is. ooh lol nu ik dit tik krijg ik gelijk last van het zuur... Als het zo is hoop ik niet dat dit nog 8 maanden door gaat

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    vaaag

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai mensen,

ik zal de komende dagen de soap(s) niet kunnen volgen hier op het forum. FF een cursus doen.
    Veel succes allemaal en als ik vrijdagavond weer kom kijken wil ik heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel ROZE!

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik kan je niks beloven maar ik doe mijn best....;) waarschijnlijk wordt het overigens toch zaterdag... voor de zekerheid

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Aaah heb nu ook last van af en toe wat steekjes daarzo bij me lies in de buurt...en denk elke keer dat ik dat ongi geur ruik...oke me enigste hoop is het heeft nog niet ,maar dan ook heel zacht uitgerdrukt ,nog niet voortgezet dus heb nog hoop! :)
    Morgen waag ik misschien toch maar op een test ,aaaij als ik dat dan aan durf...in iedergeval dan in een van deze dagen!
    Want afwachten is zenuwslopend!...zoals vele van jullie weten!
    Groetjes en slaapse dames tot morgen! ;)

13. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Pookie,

Even off topic:
    Wat voor een cursus? (hoezo nieuwsgierig :oops: )
    Heel veel plezier en succes en natuurlijk tot vrijdagavond maar weer, he.

Groetjes,
    Maine

14. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    wat zijn die testmarathons eigenlijk?

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi there NODderella's,

WOW ik ben even :confused: 13 uur werken en er zijn al weer 10 pagina's bijgekwebbeld, en terecht!

nu toe moe voor persoonlijke reactie, maar kan wel zeggen:

@jedid: je geduld-blikje was nog niet op; kijk hier heb je een handje van dat geduldspul van je! en dan meteen een elle wonen en een mok met sleepyhead bedtime tea!

die tea is voor iedereen op het wachtbankje hoor. doe ik er meteenwat kleine miniroomboterstroopwafeltjes (mooi scrabble-woord!) bij!

@ de testers: oewieeeee spannend, duim duim duim!

@ over die testen: het lijkt me ook ZO heftig om opeens zwanger te zijn, *gil* ik zou helemaal hoteldebotel worden!

als ik die zwangere meiden zie of reeds moeders, denk ik steeds meer ; 'wow hoe hebben ze het voor elkaar gekregen ze zijn gewoon zwánger!' :confused: :D het blijft toch wel zo uniek dat je soms denkt dat het onbereikbaar is he.. zeker als je voor je 1e gaat dus echt nog niet weet hoe het écht voelt...

ow ik word er helemaal sentimenteel van: snel slapen en wel 100 uur want morgen ben ik vrij :p

liefs
    klingel

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

NOD lijst april 2008
    www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg

1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah
    2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & JedidJah & Mouse & Iggylover
    3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine
    4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80
    5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke
    6: Biebke & Didi1988
    7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 Indra
    8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86
    9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar[/color] & K3lly & Tom78 & Julita
    10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69
    11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena
    12:
    13: Pookie66 & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83
    14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01
    15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Klingel & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie
    16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni
    17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82
    18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje
    19: Dib
    20: Victoria
    21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne
    22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz
    23:
    24: Marina71 & Nola77
    25: Marieke74 & Mieke74
    26: Daantje25 & Lilith
    27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise
    28: Fampje & Verhip
    29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske
    30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978

133 passagiers voor de roze bus!
    8 Zwanger, 32 Ongesteld , 4 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

Testmarathon 1 april
    1. Rosanna04
    2. Nessy

Testmarathon 5 april
    1. Jent
    2. Mieke74
    3. Lichtje
    4. Elena

Testmarathon 6 april
    1. Vera77

Testmarathon 10 april
    1. Stoetel
    2. Marjolein103
    3. Wieffie
    4. Merel69

Testmarathon 12 april
    1. Jedid-Jah

Testmarathon 15 april
    1. Fairy Tale

Testmarathon 25 april
    1. Jessica83
    2. Mieke74

Testmarathon 28 april
    1. Fampje
    2. Verhip

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.
    [/quote]

Voel vanalles....maar duimen! :(

17. natjes

natjes Niet meer actief

goedenmorgen dames... toch maar weer cb test gedaan vanochtend. Het lijntje wat we gisteren leken te zien kon ik vanochtend niet ontdekken. NEGATIEVE test dus!
    Ga vanaf vandaag maar weer gewoon door met klussen, wie weet heb ik mijn ei gemist? al leek ik hem toch echt te voelen de 19e.
    Misschien sla ik een ronde over met ongi geen flauw idee. Mocht ik toch zwanger worden zie ik vanzelf een buik dikker worden ;)
    Meiden succes! Ik ga het nu maar laten rusten, misschien doordat ik er zo mee bezig ben ook vanalles tegenhoudt.

Ik kom ieder geval wel regelmatig checken wie er op roze komt!

xx natjes

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel; lkkr die thee. zal ik nu even wat schenken. ik heb heerlijke meloen thee ;) overigens heb ik ook weer een verdwaalt blikje gevonden

@ natjes; je maakt het wel ingewikkeld; maar je hoorde het verhaal net.

ik lag vanmorgen even wakker met de gedachte om te testen, maar eigenlijk durf ik het niet dus ik heb het niet gedaan. Wat ik wel heb is een record temp. ik heb een temp van 36.8. das voor mij hoog en nog nooit geregistreerd ;) hopen dat het een goed teken is.

ik ga me weer omdraaien en slapen
    Jedid

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oke ik net een stiekum testje van de kruitvat gedaan. Ik had er een hard hoofd in en de test was negatief. Na alle verhalen had ik dat ook een beetje verwacht. Ik test zaterdag. Als die nega is dan test ik maandag als die nega is ga ik diezelfde dag naar de HA voor een bloedtest of iets dergelijks.

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Ik heb voor de 3e ochtend achtereen 36,9 getempt. Begrijp er niets van, aangezien ik haast nog geen eisprong gehad kán hebben... Normaal heb ik 36,2/36,3.
    Misschien krijg ik wel iets onder de leden...

Heerlijke spastische darm erbij sinds gister, dus het is genieten hier...! :(

Deel Deze Pagina