heb ik ook ik laat niet anders dan protjes en ook last van het zuur meschien zijn dit wel de juiste tekens ik hoop je snel bij de december mama's tegen te komen he
@ JedidJah: pfff, jemig...Wat een onzekerheid, zeg. Ik ben benieuwd wat je zaterdag test. Anders alvast succes a.s. maandag, mocht je toch naar de HA gaan. Blijf voor je duimen, hoor. @ Klingel: Tja, da's weer even bijlezen, he. Had ik gisteren ook weer. Wil dan toch even reageren, maar moet even kijken hoe het ook alweer zet . Maareh 13 uur werken? Ow enne ook ik vraag me wel eens af 'Hoe heb ik het voor elkaar gekregen 10 jaar geleden?' (onze eerste) Tja, was daar toen niet zo, of eigenlijk niet, meebezig. Was gewoon plots perongeluk zwanger. Ik denk dan soms wel eens: 'Hoe kan het zo zijn dat als je er bewust meebezig bent, het vaak langer duurt, dan als je er niet meebezig bent en het zomaar zo is?' @ Natjes: Balen joh, weer die negatieve test. Heel veel succes. Hopen dat die buik anders gewoon maar dikker gaat worden (en niet van het snoepen door de stress ). Houd ons wel op de hoogte, he. Succes in iedergeval. Ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt. Groetjes, Maine
Heb me een hele tijd niet laten zien, na mijn miskraam in december, en kijk nu! Helemaal blij, 3 april positief getest! Nou als jullie het aantal zwangeren in de lijst willen opkrikken, dan mag je me erbij zetten! Alle dames succes deze maand!
Nou meiden, ik mag ook op rood...helaas, maar na al die negatieve testen die ik al had gedaan had ik het ook eigenlijk wel een beetje verwacht... Voor iedereen die nog aan het klussen of of op de wachtbank zitten, heel veel succes en hopelijk niet tot het mei-topic!
Aargh ik ben zo chaggie en niets wat daar aan kan veranderen. Kijk ik lkkr een aflevering scrubs is een van de hoofdrolspelers zwanger.... Ik baal zo... Ik wou dat ik die test niet had gedaan. ik ben zo bang dat het weer niets is... Ik weet het het is pas ronde drie maar ik ben het nu al zat.... Mijn geduld is bij deze zo op. Waarom kan ik nu niet gewoon ongi worden?
Ah meis, wat kl*te voor je! Ik snap dat je er ff helemaal doorheen zit! Ik had het ook de laatste keer en werd "spontaan" ongi na een goede vrijpartij! leek wel of alles ff goed "losgeklopt" werd! hihi. Misschien helpt het bij jou ook wel? Hou vol!
normaal helpt dat wel... met het gevolg dat we nu elke avond klussen zonder reden. Het komt niet... Ik heb ook geen ongi gevoel... Ik heb wel trek in choco, maar na twee happen ben ik al misselijk... alle gewone dingen heb ik nu al geprobeerd; niets wijst er op dat ik snel ongi wordt.
hoi dames Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren, en suc6 voor degene die moeten testen. Voor mij duurt het nog ff maar voel me wel vreemd maar kan natuurlijk ook weer schijn zijn
ik heb even en vraag jedid...ik zie dat je miskraam hebt gehad...is het dan niet zo dat je cyclus helemaal door de war is dan....ik ken ook mensen op het forum die na een miskraam nog steeds niet ongi zijn....maar goed mischien wis je dat al?
maakt niet uit... ik had het even nodig... Ik dacht mijn spong te hebben gehad en ook wat innestelingsbloed te hebben gezien... dus ik zat toen op mijn roze wolk... Helaas ik ben er nu af gestuiterd.
Zo meiden op de wachtbank, schuif maar een stukkie op, dan kom ik erbij zitten. 2 Spannende weken voor de boeg, met waarschijnlijk allerlei symptomen die ik me in mijn hoofd haal. Ik ben wat dat betreft namelijk echt een ramp. En dan te bedenken dat ik bij de zwangerschap van onze dochter juist helemaal geen symptomen had,haha... Ik breng een vt wonen en de consumentengids mee voor op de leestafel en als iemand thee lust: ik heb kamille in de aanbieding. Koffie kan trouwens ook... Leef met jullie allemaal mee. Grt. Nola
Hallo! Er is weer een hoop gebeurd zie ik! Gefeliciteerd voor alle zwangeren! (al zijn dat er toch veel te weinig deze maand) Alle wachters en negatief testers heel veel sterkte en succes! Is echt zooo spannend voor jullie, pfff. Ik ben om de dag aan het klussen nu, want zit rond m'n eisprong of heb hem misschien net gehad (ik doe (nog) geen ovulatietesten). Als ik uitga van m'n kortste cyclus dan heb ik hem gister gehad en anders komt ie pas over 4/5 dagen. Ben wel blij dat ik dan ook weer wat actiever mee mag doen in het NOD forum. groetjes en tot snel weer
jedid misschien moet je je cyclesbanner op 6 weken zetten (algemene richtlijn na MK) en als er dan nog niks is? Weet het is makkelijk gezegd zo... maar denk dat dat wel verstandig is..