even checken waar mijn banner nu op staat. Eigenlijk weet ik dat wel, maar als de NOD in de buurt komt, wordt het toch wel weer even spannend...... En nu maar hopen dat ik het dan nog een paar daagjes vol hou om niet te gaan testen. Iedereen hier veel suc6! Groetjes, Angela
dank jullie wel voor de felicitaties, ik vandaag niet meer testen. doe dat toch liever met ochtendurine, en ik durf eerlijk gezegd ook niet echt..... ik zal het niet op een zuipen zetten, maar denk wel dat ik een paar witte wijntjes zal drinken....
zo poepoeh... Weer heel wat achterstallig leeswerk ingehaald! Hier nog geen te bekennen. Ik kwam tot de conclusie dat ik deze maand eigenlijk 3 NOD's heb, want eigenlijk ben ik altijd heel regelmatig met een cyclus van 28 dagen (kon nog net de klok niet gelijk zetten op de duiveltjes, maar dat scheelde niet veel). Maar vorige maand was mijn cyclus opeens 32 dagen. Voor de veiligheid ben ik er met mijn banner tussenin gaan zitten op 30 dagen. Dus: Heb mijn 1e NOD (gisteren op basis van 28 dagen cyclus) overleefd Heb morgen 2e NOD (op basis van 30 dagen cyclus) Zondag 3e NOD (op basis van 32 dagen cyclus) Heb daarom met mezelf afgesproken dat ik op z'n vroegst maandag ga testen. Maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben, want kon met tempen geen eisprong ontdekken.
@de nieuwe zwangeren: GEFELIIIIII ! @de roodjes: Heel veel plezier op weg naar de roze hummer! @K3lly: Gefeliciteerd met je birthday \/ @de wachtbank: wat gezellig vandaag op de wachtbank he! Lekker in het zonnetje, heerlijk, maakt veel goed! Ik heb vanille vla en bosvruchtenthee op tafel en nog een paar lekker kussentjes meegebracht dus we gaan nog even verder! Ik heb krampen, darmgerommel en inderdaad een beetje winderig vooral 's avonds... Ook worden de krampen en steken in mijn buik erger in de avond en het ergst in bed Lekker voor mijn vent! Oh en als ik thuiskom en op de bank plof (want ik ben ook zo moe en lui als het maar zijn kan) dan moet die broek meteen open want dan plopt er toch een pens uit (lijkt wel een mannen bierpens ) En ik blijf zo een intens gevoel houden dat ik zwanger ben...oooooooooh ik hoop het zo! Ik ben trouwens vandaag even bij Kruidvat geweest (sorry dames, heb de laatste testen mee! ) en heb de CB digitaal zwanger-niet zwanger testen mee. Die kosten 19 euro bij ons voor 3 testen...en de Kruidvat eigen merk test kost 7 euro voor 1 testje...nou 7 x 3 is ook 21 euro! Ja je hebt ook die van 5 euro voor 2 maar dan moet je met zo een pipetje in de weer dus dat kon echt niet. Als ik test dan tril ik zo enorm...ligt strakt heel mijn wc onder de druppeltjes! Kan ik iedere keer na het testen dweilen! Dames sterkte en succes!
Haha, wat wordt er hier gekletst zeg. Gezellig hoor! Ik ging gisteravond met m'n schoonzusje op kraamvisite, vraagt ze opeens of ik het niet vervelend vind om op kraamvisite te gaan. "Omdat het bij jullie niet lukt!" Nou ja zeg! Ze heeft dus zelf bedacht dat het bij ons niet lukt om kinderen te krijgen omdat wij "al" 3,5 jaar getrouwd zijn en nog geen kids hebben. Belachelijk toch? Ik heb er maar nix op gezegd.... Hoe durft ze zoiets te zeggen....grrrrr
Hallo dames! Ik kom ook eens weer om het hoekje koekeloeren! Heb het zo druk gehad de afgelopen dagen....pfffff.... ben het even zat nu. Gisteren bijna flauwgevallen ale: toen ik lekker met mijn vriendje onder de douche stond om eindelijk eens te ontspannen.... Heb het wel vaker hoor, dan daalt mijn bloedsuikerspiegel in 1x te snel. En dat is nog erger als ik het zo druk heb. Hier is verder alles prima. Voel me naast alle drukte kippie lekker...want IK HEB DINSDAG EEN SOLLICITATIEGESPREK! Ben helemaal hieperdepieper...hihi Verder helemaal geen symptomen of wat dan ook... Heb vanmorgen nog een ovu-test gedaan om eens even te spieken, maar de het teststreepje kwam niet mee.... Wie weet kan het nog...
Hoi dames, de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD ! de roodjes: Heel veel plezier op weg naar de roze hummer! de dames op de wachtbank en vooral degene die ook nog eens dagen overtijd zijn, heel veel geduld toegewenst en dat jullie maar snel mogen horen wat er nu aan de hand is. Zit hier zelf ook maar te wachten, de tijd tikt niet snel genoeg voorbij. Verder las ik ook nog ff over het eten. Ik dacht dat Mozarella wel mocht, heb het veelvuldig tijdens mijn eerste zwangerschap gegeten Groetjes Victoria
Klingeltje: een goede vriendin van mij, die nu voor de tweede keer zwanger is, wist mij te vertellen dat je ALLE kaasjes van de Albert Heijn gewoon mag eten!
Gewoon 1 of 2 drankjes nemen! Je hoeft niet roomser te zijn dan de paus hoor. Ik heb net een heerlijke chardonnay en 1 sigaret op
hallooow daar, @ kelly: gefeliiiii! @ noppie: álle kaasjes van de albert heyn mogen? dat kan ik me niet voorstellen want ze hebben ook veel buitenlandse ongepasturiseerde kaasjes (*kwijl*) anyway, ik drink zo af en toe nog een glas mooie witte wijn. en dan te bedenken dat het vóór dit babymaak-avontuur eerder een FLES dan een GLAS was als het gezelli was! grappig dat het helemaal niet zo moeilijk is als het me leek, hier heb ik gewoon alles voor over!
Haaai Klingeltje: volgens die vriendin van mij mag het inderdaad echt. Ze had het aan haar VK gevraagd ofzo iets, ! Ik ga weer terug naar mijn wachtbankje....
Hai, Wel jarig...maar nog geen extra cadeautje. Geen menstruatie maar ook geen positieve test! Afwachten maar en doorklussen!
hi noppie, nou als dat zo is is dat mooi nieuws ! dat scheelt weer want naast wijn zijn kaasjes ook een levensbehoefte van mij ik ga ook weer op het wachtbankje. dekentje over me heen, mooi boek en sleepyhead tea! en een kat op schoot. of 2. of 3!
Hallo dames, Ik sluit me even aan op dit forum. Ik ben dan niet bezig om zwanger te worden. Maar ben nu toch al bijna 5 dagen niet ongesteld. Heb 2 testen gedaan en allebei negatief. Kan het zijn dat je negatief test en toch zwanger bent? Moet erbij zeggen dat ik vorige maand echt maar 1 druppeltje ongesteld was. Ik heb morgen toch maar een afspraak bij de HA gemaakt want ik vind het allemaal maar raar..... Ben benieuwd! Misschien weten jullie ofdat het kan, negatief testen maar toch niet ongesteld.... Liefs Shir
..........ben zoooooo moe......niet normaal meer gewoon.....ik wijt het maar aan mijn werk....heb niet eens meer mijn lievelings soap kunnen kijken.....eergisteren al een keer verslapen....ahhhhhh
nou ik heb 4 wijntjes op, en zit nu nog heerlijk aan de laatste, zag trouwens net met de toiletgang bij afvegen wat bruine sliertjes.... denk helaas dat ik weer ongesteld word