NOD april 2008

Discussion in 'NOD forum' started by , Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    wil iemand mij op rood zetten ik ben ongi geworden...ik meld me niet meer aan voor de volgende maand! heb er even genoeg van voor een maand...ik ga me maandag inschrijven bij een sportschool en me daar even op richten...

doei allemaal

2. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    jammer meid, succes op de sportschool. als je weer verder wilt zien we je graag terug...

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    heey meiden

nou ik ben ook (weer) ongi geworden :(
    Ik ben er even helemaal klaar mee, net even lekker een potje zitten janken met me vriend aan de telefoon.

we gaan nu ronde 8 en maand 8 in.......

zou iemand mijn dan even op rood kunnen zetten, ben zelf zo A-technisch dat snap ik allemaal niet :oops:

4. dancevalley

dancevalley Actief lid

Jan 9, 2008
    238
    0
    0
    He meiden....

Ik denk wat ook heel belangrijk is op dit forum is dat we elkaar met beide benen op de grond houden.. dus ook nuchter en realistisch moeten zijn.. Anders maak je jezelf en elkaar gek.. en draaf je al gauw door.. zoals het testen voor je NOD..
    Ik merk aan mijzelf dat ik dat nu ook weer een beetje meer word.. dat geeft ook een stukje rust en ontspanning.. Geloof dat het wetenschappelijk bewezen is dat wanneer je er niet te erg mee bezig bent en de stress erom heen niet hebt de kans op zwanger worden verhoogd.. uitzonderingen daar gelaten..

Als ik vanuit mijn eigen spreek was ik nooit bezig met kinderen krijgen en dacht ik dat ik onvruchtbaar was vanwege chemo die ik heb gehad.. en ineens spontaan zwanger.. zo uit het niets ;)
    Dankzij mijn MK weet ik dat ik zwanger kan raken en dat ik toch erg graag kinderen wil en met een beetje geduld zal het heus ook nog wel komen..

5. dancevalley

dancevalley Actief lid

Jan 9, 2008
    238
    0
    0
    Maar ga er wel elke maand voor hoor hahaha :D

6. Cien

Cien Lid

Dec 30, 2007
    60
    0
    0
    gastouder
    Deventer
    Nou ik mag over 12 dagen testen ik ben heel benieuwd of het pendelen gelijk krijgt heeft er iemand al wel positief getest?

Ik hopelijk over 12 dagen.

Wie had er al symptomen voor dat zij getest had of iemand kent die dat had?

Groetjes Cien

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo, na mijn negatieve test van gisteren heb ik mezelf gewoon weer op het wachtbankje gezet. Ik ben benieuwd wat mijn lijf voor mij in petto heeft. Ik wacht het maar af. In ieder geval niet weer een cyclus van 66 dagen hoop ik, en al helemaal geen ongi op mijn trouwdag.. We zien het wel.

Succes allemaal!

8. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

Nov 13, 2007
    1,201
    0
    0
    Venlo
    laten we dan hopen dat dat in mijn geval ook echt zo is!
    Ik wil eigenlijk wachten met testen tot na het weekend.
    hoop dat ik dat volhou :oops:

Groetjes,

Angela

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik zou nog even wachten met testen hoor, vooral omdat je laatste cyclus ook zo lang was.

10. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Goedemorgen allemaal. Zo, heb al een flink productief ochtendje achter de rug: 10 puinzakken met sloopafval naar de stort gebracht, de resten van onze keukenverbouwing. Dat ruimt lekker op. Gisteravond weer braaf een rondje geklust. Hoewel erg laat in de cyclus: ach, je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
    Alle meiden die toch hun ongi kregen: jammer hoor, laat je niet kisten, volgende ronde beter!

liefs
    noppie

11. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

Nov 13, 2007
    1,201
    0
    0
    Venlo
    Daarom wil ik ook eigenlijk pas na het weekend testen. Ik heb geen zin in weer die onzekerheid van de vorige keer. Maar zo'n lange cyclus als de vorige keer heb ik nog nooit gehad......... Het lichaam is een vreemd ding. Het zal wel allemaal komen omdat ik er onbewust te veel mee bezig ben, maar ja, ik ben hier gelukkig niet de enige 8)

12. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    Ben niet zo heel vaak meer hier, want ik heb het idee dat het forum verslavend is en ik dan de hele dag met het idee in mijn hoofd loop van: ik moet zwanger worden, ik wil zwanger worden!

Dus ik kom af en toe even lezen hier en zal dan ook een berichtje plaatsen.

Gefeli aan de zwangere dames en succes voor degene die een mindere maand hebben deze maand....

Ik moet nog even wachten voor de kriebels komen...

Groetjes,

Moontje

13. ladybug

ladybug Bekend lid

Feb 28, 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Hier steeds wat steekjes, zelfde soort steekjes die je hebt als je wat koorts hebt, maar dan alleen in mijn onderbuik. Gisteravond enorm veel buikpijn gehad dat ik lekker vroeg in bedje ben gedoken.

Ik ga pas op zijn vroegst testen op zondag, als er dan nog geen bloed is. Het beste zou ik wachten tot maandag maar stel ik zou zwanger testen en ik moet gelijk daarna naar mijn werk dan gaan ze het waarschijnlijk direct aan me merken en dan schreeuw ik liever de buren wakker hihi

Ik zie wel. Ik merk wel aan mezelf dat ik deze keer veel rustiger ben als vorige keer. Toen werd ik zelfs een keer wakker omdat ik er naar van gedroomd had. :(

14. ladybug

ladybug Bekend lid

Feb 28, 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik kan me niet voorstellen dat je er niet bezig mee zou zijn. Want als je dan eenmaal de knop om hebt gezet dat je een kleine wilt, dan is het volgens mij onmogelijk om daar niet aan te denken....

Daarom kan ik er best ooit pissig om worden als bekenden zeggen: "je moet er niet teveel mee bezig zijn" bleeeeeeeeeh

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@ ladybug! Ik ben het helemaal met je eens!
    Mij wordt ook altijd verweten dat ik er te veel mee bezig ben! Bah, daar wordt ik zo boooooooooos van!

@ Sucre, ik heb bij (raar buikgevoel) een berichtje voor je achter gelaten.

@Moontje, ik heb dat ook maar ik denk idd dat aLs je de knop hebt omgezet dat je er moeilijk niet mee bezig kunt zijn.
    Mijn vriend wordt wel een beetje moe van mij achter het zwangerschapsforum...haha

Luna

16. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

Feb 15, 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Gisteravond kwam ik er opeens achter dat mijn borsten groter zijn als normaal. En ik heb al vanaf zondag last van rommelende darmen.... Zou het dan toch eindelijk zo zijn? Iehhh spannend. Nu nog een hele week wachten. :(

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Johanna spannend!
    ronde 5, heb je ook ovulatietesten gebruikt?

Dus je voelt je wel anders dan normaal als je ongi moet worden?
    Week is zo voorbij!

18. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

Feb 15, 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Nee, ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar we hebben wel om de dag geklust dus dat moet wel goed zitten toch?
    Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik nooit grotere borsten. Ik heb wel vaker last van m'n darmen maar nooit zo lang als nu. En avondeten staat me ook een beetje tegen....

Trouwens ik kreeg net de nieuwe Flair en daar zaten gratis foliumzuurtabletten bij en er stond een artikel in over vrouwen met een kinderwens. Leuk he?

19. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja dit moet ook wel goed komen he al dat klussen

leuk had ik nog niet gezien bij de flair

20. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

Feb 15, 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Ja, ik hoop het maar.... ben zo benieuwd. Het liefste zou ik nu al testen maar ja dat kan nog niet... Nou ja, een week is inderdaad zo voorbij.

Share This Page