@ jedid: thanx voor mij overhevelen van de 15e naar de 20e! (ik voelde er nix van ) dat was nodig omdat ik de calculator had laten rekenen met cyclus van 28, om zo qua banner liever te vroeg, dan te laat meldingen als 'vruchtbare dag' en 'eisprong' te krijgen. (vorige x had ik de banner op 33 dagen gezet maar toen was ik eerder ongi en bleek ik dus cyclus van 30 dagen en vroeger ei te hebben gehad mopperr) maar, aangezien ei zondag 6 is gesprongen *poiiing* kan ik ongeveer mijn de 20e verwachten (but they are NOD invited! ) wel lange cyclus weer snurk! hoe is het met de jouwe? van slag of wat? nog test-plannen? succes!
ja testplannen zijn rond 23 april... Dit is de dag na het examen van mijn mannetje... Hij schoot ook in de stress en hij heeft dit examen al 3 keer niet gehaald... Ik heb de druk er even af gehaald
1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee 12: miek78 13: Pookie66 & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Queensan & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 19: Dib & JedidJah 20: Victoria & Klingel 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978&Lana. ik ben door nu naar 30 april
@Sarai: Gefeliciteerd! Genie er maar lekker van, we hopen dat alles goed gaat! Hier nog steeds geen maar eigenlijk ook geen zss.....wacht dus rustig tot er verandering in komt, voor dinsdag word er niet getest hier, heb het vanochtend gedaan omdat ik gewoon te nieuwsgierig was en laatst wel zss heb gehad, die zijn nu eigenlijk weer een beetje over.... NOD staat op de 15de, maar als ik uitga van eerdere cyclus zou 13 mijn NOD zijn (morgen dus...bij vorige zwangerschap teste ik op mijn NOD positiefdeze keer dus waarschijnlijk niet)....heb altijd al onregelmatige cyclusgehad dus ben erg benieuwd wat er nu gaat komen..... Ondertussen neem ik voor de verandering wat vergeperste bloedsinasappelsap en chocolade mee op het wachtbankje, iemand ook een glaasje en een stuk?
hmmm een stukje chocolade lust ik wel. Ik heb hier een zak schepsnoep... en een fles cola. Dus voorlopig zitten we nog goed op de wachtbank...
Weinig roze in april tot nu toe. Wordt toch echt tijd dat daar een keertje verandering in komt dames... Hoewel de meesten van ons er nu niet zoveel meer aan kunnen doen dan afwachten . Ik ben er in ieder geval weer volop mee bezig, zoals ik al verwacht had. Continu op zoek naar mogelijke symptomen, terwijl het daar echt nog veel te vroeg voor is. En ik bovendien bij een eventuele zwangerschap wel weer geen symptomen zal hebben, haha. Nou meiden, succes ermee allemaal, ik kruip weer even terug op de wachtbank. Kijken of er nog wat bloedsinaasappelsap over is, daar heb ik wel zin in. En dan zal ik een keer rondgaan met eierkoeken. Grt. Linda
Ja sorry ben er even tussen uit geweest vandaar dat ik er niet bij stond op de nod lijst, maar je mag mij op 11 april roze maken dames zet em op! ik ga duimen voor jullie allemaal
Goeienavond April-NOD-ers, Ben net terug van een rondje sauna, even lekker helemaal niks. Ben wel alleen in de bubbel- en kruidenbaden en gewoon zwembad gegaan, want stel ik ben toch nog zwanger dan worden die hete sauna's afgeraden..... Morgen de hele dag tenniscompetitie dus dan ben ik er niet om jullie allemaal te volgen. I.i.g. heeeel veeel succes aan de wachters en aan de testers! Ik ga nu lekker op de bank met een rooibos-theetje en pennywafels! groetjes noppie
Hey dames! @Jedid: thanks je hebt mn naam aangepast in de NOD-lijst! Hier nog steeds niks... Zit maar te wachten en te wachten op die ongi...maar durf tegelijk niet te stesten lachuh joh! Goh zag net in de NOD lijst dat de dames op 7 april bijna allemaal rood staan op 2 na...daar iedere dag wel (bijna) iemand op roze staat...krijg ik toch positieve kriebeltjes Hoe is het met de anderen op de wachtbank? Ik ben aan de appelsap, heb nog wel een aantal sapjes over hoor voor diegene die zin hebben? Iets lekkers erbij heb ik helaas niet want er is een stukje van mijn voortand gebroken en eten gaat niet echt goed meer... Ach is goed voor mijn lijntje! groetjes
nog geen ongi en wel een mega dikke buik! Echt niet normaal! Is weer helemaal opgezet en lijkt vooral na sávonds te verergeren... Kon het bijna niet verbergen bij mijn ouders thuis.. Heb geen zin in vragen in dit stadium! :-S
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Pookie66 & Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 19: Dib & JedidJah 20: Victoria & Klingel 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 158 passagiers voor de roze bus! 10 Zwanger, 47 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 2 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.
hajj, hier gaat het redelijk op de wachtbank... Ik ben zo gaar als een konijn. Natjes ik snap hoe je je voelt het lijkt soms wel of ik ook vier maanden zwanger ben en dan kan ik er echt niks aan doen... @ Indira: you're welcome. Nee ik hoef geen sapjes ik ga naar bed... Hoe komt dat van je tand? He weten jullie dat. wij hebben vandaag even voor the fun lkkr geklust zonder reden en ik had daarna een heel vaag gevoel in mijn buik... een beetje tegen kramp aan, maar ook weer net niet... een minuut later was dit over... Naast mijn cyclus nu ook mijn hele lichaam in de war. Nou ik ga naar bed... Mijn hoofd zit vol snot en mijn keel doet pijn ..... JedidJah
Hey JedidJah, wat rot dat je je niet lekker voelt. Slaap lekker, morgen gaat het vast beter. Ik begin ook weer mijn onderbuik te voelen. Ik vrees dat er mogelijk duiveltjes in aantocht zijn.... Wordt vervolgd!
hi lieve NODderella's, hoe gaat het met iedereen? wat wordt er veel gewacht he pff! helaas veel te veel al op de lijst en veel te weinig MOPPER! hopelijk kunnen we daar nog verandering in brengen! @noppie: verwacht je de ? neej he?! stuur zeg wel potjan3! @jedid: ziek? bhoeh rustig aan girl! hier heb je wat kamillethee en een sterk groente-boullionnetje! @nola: waar komt die opgeblazen buik vandaan? hopelijk heeft het een super-reden! @ mezelf: ik heb onwijze buikpijn vandaag. net alsof ik constant alle buikspieren aangespannen hou ofzo, anders kan ik het niet omschrijven. voelt vermoeiend! snap het ook niet. ik krijg ook weer die onzichtbare maar wel voelbare pukkeltjes in mijn gezicht, had ik in januari ook na exit pil. blehg. verder niks, wachten wachten duurt zo lang he... beetje rondsnuffelen hier nog en dan lekker in bed met lief en een boekje. (eenmaal raden wat voor onderwerp het boek heeft) liefs klingel
heej allemaal, hier ben ik weer eens een keertje, ben wat minder op de site geweest omdat ik er "te" veel mee bezig ben geweest (heb ik het gevoel).. @alle zwangeren, super gefeliciteerd @iedereen op de wachtbank, ik duim voor jullie meiden! @iedereen die door is naar de volgende maand, succes Maar voel me nu wel heel raar.. ik heb een raar gevoel onder in mijn buik.. maar dat komt en gaat.. heb in de avond uurtjes veel hoodpijn, ben snel moe en duizelig.. voel me gewoon anders.. ook mijn urine ruikt sinds een dag of 2/3 anders.. wat moet ik hier zou weer mee..? Ik slik al een tijd de pil niet meer, dus dat kan het niet zijn iemand enig idee wat het kan zijn? Groetjes Didi
@ didi: join de wachtclub! Hier ook allemaal symptomen maar geen ongi! Ga donderdag naar huisarts om bloed te laten prikken!
Goeimorgen allemaal, IK BEN ZWAAAAAAAAAAAANGER. Kan het nog niet helemaal geloven maar er stonden echt 2 streepjes. Hoop dat het nu wel goed gaat want bij de vorige zwangerschap is het hartje helaas na 9 weken gestopt. Dus ff een beetje rustig aan. Maar kan echt schreeuwen van geluk. Maarre ga nu naar mijn moeder en zus het goede nieuws vertellen dus tot later. Voor iedereen die nog moet testen suc6. Voor de rest hopelijk mee met de hummer. Wil iemand mij roze maken ik sta op de 15e. Groetjes corina
Corina, van harte gefeliciteerd! Super gaaf. veel plezier met vertellen aan de familie. Ik weet niet hoe ik die lijst moet bijwerken, dus dat moet iemand anders voor je doen. Maar fijn dat er weer wat roze bijkomt.