jeetje meiden zo veel zwangeren al weer 11 stuks wie komen er nog meer bij meiden die moeten ongie worden (liever niet) sterkte voor de volgende ronde en meiden die gaan testen duimpie duimpie ik moet nog ff geduld hebben gr sandra
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah 20: Victoria & Klingel 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 163 passagiers voor de roze bus! 11 Zwanger, 51 Ongesteld , 10 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 2 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. Zo, mijzelf maar ff op de lijst gezet. Zag dat er nog niemand stond op 23 april: nu wel! Ben zo blij! Ik heb een ei!
Je bent niet de enige op 23 april.. ik ook! Maar... krijg het niet voor mekaar om mezelf er bij te zetten. Zou iemand me misschien kunnen helpen.. ben soms zo klungel...
Hahaha nou je bent echt niet de enige die klungelig kan zijn ......als er een stoeptegel 5 graden hoger ligt dan lig ik ook hahahahahaha
Hallo iedereen, Heb me pas aangemeld op jullie site. Hartstikke leuk hierzo. Ben sind feb gestopt met de pil en ga nu voor de eerste echte ronde. Vandaag is mn NOD, maar nog niet ongesteld. Duimen dus! ( maar kan ook mn cyclus lengte fout hebben )
Hey allemaal, Kwam weer even checken hoe het met de nod van april was. Pfff, veel ongi's zeg . @ de nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! @ degene die nog op het wachtbankje zitten, succes (met de stress? ) @ degene die helaas de zijn tegengekomen, succes in de volgende ronde. Groetjes, Maine
Hoihoi, net terug van de tennisbaan en lees nu je berichtje. Ik weet er weinig van: mijn schoonzus heeft vorig jaar een BBZ gehad en is daar bijna dood aan gebloed. Ze had een hevige inwendige bloeding, maar de artsen sloegen te laat alarm. Zij heeft erg veel pijn gehad. Ik denk eerlijk gezegd dus niet dat jij een BBZ hebt gehad, dat zou je wel geweten hebben.... liefs noppie
nee, ik denk het ook niet meer, want heb net even gegoogled en bij een BBZ test je wel positief en ik heb 2x negatief getest net voor ongi vorige cyclus
@ Coco en Julita: gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ JedidJah: wat een mooie trouwfoto's zeg! Pfff, moet nog eten. Hele dag op de tennisbaan gestaan, maar nog geen ongi te bekennen. Ik had gehoopt dat ik nu of zwanger ben of een kortere cyclus zou gaan krijgen. Dit schiet echt voor geen meter op zo... Wist ik veel dat als je lang aan de pil bent dat je je lijf dan zooo ontregeld! Ik baal hier echt van!
Ik mag inmiddels weer op rood. Weer... op naar ronde 12 dan maar. Ik denk dat we daarna toch maar eens naar de ha gaan...
hier ook nog steeds geen ongi hele middag lekker brak op bank gelegen samen met mannetje. Daarna samen gedouched en lekker geklust en samen babynamen liggen verzinnen! Dacht misschien wekt het klussen de ongi wel op, maar tot nu toe nog niks
Balen voor je Fairy Tale! Ik zie dat je al een aardige tijd aan het proberen bent. Geef de moed niet op!
Poeh, ik wist niet dat wachten en een dag niets doen zo vermoeiend is. Ik weet niet wat mijn lichaam allemaal aan het doen is, maar mijn broek kan nu echt niet dicht, ik voel me zo dik, moe, hoofdpijn... Ik ben misselijk ook Nog meer mensen in de categorie 'blegh' ?
Hahah, komt bekend voor! Ben gewoon lomp, maar ja, wij hebben weer andere kwaliteiten denk ik dan maar
meiden ben een paar dagen afwezig geweest, lekker uitlogeren geweest bij mijn zus, maar ben weer terug! alle zwangere gefeliciteerd en alle dame's die de duivels zijn tegen gekomen succes de volgende ronde! en alle meiden op de wachtbank hoe is het ermee? ik weet hier niet goed of ik buikgriep aan het krijgen ben of zwanger ben... we wachten nog tot volgend weekend dan gaan we testen! morgen kom ik uitgebreider terug!