jeetje dames wat een hoop goed nieuws! hier voorlopig ook nog niets spannend! ga dinsdag pas testen denk ik vanwege lage hcg van vorige week maandag. voel me nog steeds mega zwanger! enorme ( ) en zeer moe ennn boeren niet normaal wie test er mee dinsdag? liefs
ook hier is de ongi gekomen afgelopen zaterdag.. helaas op naar de volgende ronde! ben wel een beetje dipperig maar ja
.....ehhhh.....ehhhh...gloeiende gloeiende.......kan iemand me toch op blauw (twijfel) zetten? Het is vandaag bij een druppel oud bloed gebleven....hele dag voor niks met een inlegkruisje gelopen......denk dat het wel doorzet, maar je weet nooit..........
Hallo Meiden, Nou ...was weer een gezellig weekend! Zaterdagochtend met een kater op gestaan van heb ik jou daar (heb ik dat ook een x meegemaakt haha) vette ruzie gekregen met vriendlief en vanavond weer vette ruzie.... Ik zie ineens alles zooooo somber in...snap er niets van. Of nou ja....ik vind mijn werk niet meer leuk en weet niet precies wat ik dan wel wil doen maar dan zou je toch denken dat je het in het weekend juist extra gezellig probeert te maken? Bah...wat een kutweekend zeg! (xcuse my language)... Hopen dat de zon snel weer schijnt! Kus, Kweenie
Vandaag mijn NOD en ongi geworden Maar dit was pas mijn 1e ronde, en na t stoppen met de pil, gelijk een cyclus van 28 dagen....
Ik kan op rood OP naar ronde 6! Een kindje krijgen op mijn eigen verjaardag lijkt me ook wel wat 8) Veel succes meiden op de wachtbank en ik kom zekers nog binnen wippen om te kijken wie er rose zijn geworden en de rest zie ik misschien wel terug bij het Mei NOD. xxx
Hey Ladybug en Mupske, Balen zeg, maar succes in de volgende ronde. En Ladybug, een kindje op je eigen verjaardag. Leuk cadeautje . Bij m'n eerste zwangerschap was ik ook op m'n eigen verjaardag uitgeteld. Gelukkig werd ze acht dagen te vroeg geboren. Was ook wel blij dat ze er eerder was. Groetjes, Maine
Gefeli Coco, super hoor. Hier alles rustig. Alhoewel, mijn buik is mega, dus zal wel niet zwanger zijn. Dan komt die megabuik na een maand of 3...
hi iedereen! was ik weer na rustig maar zeer bevredigend avondje werken.. @hhoneybee: weird dat heb ik ook soort van raar spierpijngevoel terwijl ik miss a-sportief ben! voel me net of er diep in mijn buik/maag iets wordt samengetrokken. snapniet; ben best relaxt en niet gespannen! @natjes: echt SUPERGAAF die taart van jouw link! helemaal ME! ik zou er bijna NU mijn lief voor ten huwelijk vragen @ jedid: mooie foto's! grappig; ik had een klein donkerharig meisje voor me, but je bent een enorme blondie! @ goofy: stop met bloed lijkt posi, toch? hoop hoop hoop hoop.... @ de wachters: ik trek nog een paar blikjes geduld open... @ mezelf: voel me raar. aan de ene kant heb ik dit buikgevoel gewoon nog niet eerder gehad, aan de andere kant denk ik dat dat allemaal psychisch is. of dat het me nu opeens op valt. je geest kan je lichaam rare dingen laten doen.... woensdag pre-test doen? ik twijfel... gewoon maar eens kijken of dit weekend de komen. they are NOD! invited! :x slaaplekker.... klingel
ZO bijna op de helft van de maand en er is al aardig wat gebeurt. Spannend allemaal zeg. Hier ben ik ongeloofelijk ziek geweest en nog steeds ben ik eindelijk van het een af begint het andere :s Heel vervelend. Iedereen suc6 met klussen testen en wachten. GRoetjes
goedenmorgen allemaal! Hier in geen velden of wegen ongi te bekennen! Wel nog steeds (al zo'n 2 weken) veeeuuulllll waterige afscheiding..loopt er soms gewoon uit :S 2e nacht achtereen waarin ik droom dat ik een zwangerschapstest doe en dat deze positief is... Werd een beetje met dubbel gevoel wakker door! Ga zelf niet meer testen maar ga donderdag naar ha voor bloedtestje...
NOD lijst april 2008 1: Rosanna04 & Melanietje & Maria79 & Jesske & Beverly & Peaceful & Vera77 & Nessy & Maysarah 2: Rian & Yustin & Lana & Nikkijane & PriscillaR & Nynke1980 & Marlieke10 & Mouse & Iggylover 3: Kim78 & Aussie73 & Maybe & Mootjen & Sandy25 & Marijee & Natjes & Maine & joss81 4: Moontje & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & Arianne22 & Naatje30 & Vibeke & Sim80 & WeegschaalA 5: Trees & Jent & Kristel83 & Toetje77 & Liftrasa & Enise & Mieke74 & Miranke 6: Biebke & Didi1988 7: Saloua & Lautje1979 & Mnq & SSV & Suusje34 & Indira 8: Cinneltje & Wieffie & RDJ & Kristel86 9: Stoetel & Leonie1986 & Deesje80 & Melrosie & Bahar& K3lly & Tom78 & Julita 10: Evitaaa1983 & Fio & Marjolein103 & LiesEd & merel69 & Rozen 11: Re81 & Angela21 & Sisqa & Silvana81 & Athena & Bee & sarai 12: miek78 13: Bonny76 & Lynn1986 & Ladybug & FairyTale & Saffie & Jessica83 & Clarissa18 14: Nikkie80 & Lien78 & Sucre & Peppie01 & Butterfly26 15: FreeWilly8 & Sjansie28 & Coco1972 & Goofychick & Daan0210 & Mammie Paricia & pipikippie & kweenie 16: Lola1982 & Bonny & Lb22 & Dani86 & Netty & Eleni & Libra 17: Noppie & Dani08 & Yippieajee & Vlinder83 & Sjansie28 & Johanna1 & Susanbenjamins & Natascha78 & Karina82 & queensan 18: Natjuh026 & Pearl29 & Claire24 & zeehondje & wondertje 2009 & Gentle 19: Pookie66 & Dib & JedidJah 20: Victoria & Klingel 21: Wannabemommie & Claudia2510 & Sanne 22: Toto & Femmmy & Vogeltje1980 & Natasjaz 23: Tezzz & Kiddo81 24: Marina71 & Nola77 25: Marieke74 & Mieke74 & Anouk & Angelea 26: Daantje25 & Lilith 27: Energy84 & Roosje75 & Meis1984 & Iuno & Enise 28: Fampje & Verhip 29: Dancevalley & Kimtjeuh & Jesske 30: Maar29 & Noukie & Desiree1986 & PriscillaR & Vera77 & Maine & Yustin & Jent & Maybe & caro1978 & Lana 163 passagiers voor de roze bus! 11 Zwanger, 52 Ongesteld , 10 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 2 Cyclus van slag Passagiers voor de testmarathon Testmarathon 1 april 1. Rosanna04 2. Nessy Testmarathon 5 april 1. Jent 2. Mieke74 3. Lichtje Testmarathon 6 april 1. Vera77 Testmarathon 10 april 1. Stoetel 2. Marjolein103 3. Wieffie 4. Merel69 Testmarathon 15 april 1. Fairy Tale Testmarathon 23 april 1. Jedid-Jah Testmarathon 25 april 1. Jessica83 2. Mieke74 3. Tezzz Testmarathon 28 april 1. Fampje 2. Verhip Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spaties. @ Mupske & Ladybug: Ik heb jullie op rood gezet. Veel succes in mei! @ Goofychick, ik heb je blauw gemaakt. Staat dan wel voor een twijfeltest maar vind ook niet dat je cyclus van slag is...
Mag ik ff inbreken Ik had die droom ook, en kijk naar mijn banner Maar goed, zegt niet altijd wat natuurlijk. En die afscheiding had ik ook, nu nog steeds trouwens Lijkt wel of ik lek ben... Dames...succes allemaal
Hey Kweenie, Wat balen zeg! Misschien kwam de ruzie wel door de katers? Dat van je werk niet leuk vinden heb ik ook al een hele tijd. En vooral ook niet weten wat je dan WEL wil doen. Ik hoop dat het vandaag weer gezellig is met je vriend!
Goedemorgen allemaal, het gaat weer spannend worden voor iedereen! Ik ben niet zoveel op het forum maar dat komt meer omdat ik het echt uberdruk heb momenteel ook wel lekker. Nog steeds spannend natjes? Whoeii...succes bij de HA! Ladybug, jammerrrrr In mei leggen alle lieveheersbeestjes een bevrucht ei Hier: een 2de streepje op een drogist eigen merk test vanmorgen. Was eigenlijk de laatste test en daarna zou ik de HA bellen. Ik deed de test om 7.00 uur en 7.10 uur mooi niks te zien. Daarna om 8.00 uur stond er een vaag 2de streepje. Wel paarsig maar superlicht. Ik zal vanavond ff een foto proberen, moet nu zo werken. Dus besloten om nog 2 dagen te wachten, dan weer een test en wanneer negatief naar de HA. Good luck ladies en ik hou jullie op de hoogte!
@ Rosanna04: spannend... laat ons iets weten @ natjes: hier ook veel vocht ... ik voel het zelfs lopen, het gevolg dat ik denk dat ik ongi ben... ik rennen naar de wc en nee niks. @ klingel: iedereen denkt dat ik klein en donker ben... oke klein ben ik wel met mijn 1m66, maar ik ben toch echt blond. Maar dat zegt nix, mijn opa was (hij is al 12 jaar dood) jood en zo blond als ik weet niet wat. Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je niet weet wat je lichamelijk voelt. Ik heb last van mijn onderbuik, maar ik weer niet wat het is. Heel vaag ik heb de laatste paar dagen kramp in mijn darmen en andere darm problemen. Ik ben erg gassig en het minste druk (ondergoed, broeken etc) op mijn buik vind ik vervelend. ik ben misselijk en hongerig tegelijk en ik weet nu niet meer of die buik dingen ongipijn is of niet... ik ben het helemaal kwijt Jedid