NOD april 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door , 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi, ik meld me ook even hier.
    ben begin feb. met de pil gestopt, en nu net voor het eerst ongesteld. als dat over is gaan we ervoor! ronde 1 dus. mijn NOD zou (als m'n cyclus 35 dagen blijft tenminste...) dan 14 april zijn.
    heb 15 april een heel belangrijk examen, hoezo extra druk/stress? ;)

2. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi hoi

Mag ik ook mee in het roze busje mijn NOD is 8 April

3. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Nou, vooruit, ik doe deze ronde ook weer es mee. Deze bus is te mooi om zonder in te stappen door te laten rijden! Als ik uit ga van m'n langste cyclus (35 dagen) dan is m'n NOD op 5 april....wie wil me op de lijst zetten? (doe ook maar bij de testmarathon!)

Ik heb goede hoop dat het deze keer eindelijk maar toch raak is. M'n hele familie is nl in november en december jarig. Heb altijd gekscherend geroepen dat men daar met de babyplanningen even rekening mee moet houden...niet nog meer jarigen in die maand! Mocht het deze ronde raak zijn...dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van m'n zus.....het zal toch niet, hi hi. Nou ja, m'n zus vindt het geen probleem...ze zou het veel te leuk vinden om eindelijk maar toch tante te worden!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

ff wat geks. Iets waar ik nu niet te veel aan wil denken. We hebben net iets gehoord van mijn schoonzus, namelijk bij haar eerste kindje dacht ze dat ze een miskraam had. Het was bij de echo duidelijk een kindje weg, maar er was nog een kindje. Dit is ook gebeurt bij mijn tante en mijn moeder. Bizar.

Ik wil liefst nu die echo. Ik heb ook gehoord van een interne echo. Zou ik die ook nu moeten en hoe gaat dat?

Jedid-Jah

5. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Jeetje, je zou haast denken dat het in de familie zit...en aangezien jij nu ook in zo'n rare situatie zit...wat spannend zeg.

Ik denk dat je een inwendige echo bedoeld, dit is een staafje, met een ronde kop, niet zo groot hoor, die brengen ze in en dan doen ze de echo.
    Volgensmij kun je met een inwendige echo meer zien.

Moet jij morgen naarde gynaecoloog? Ik wens je veel succes en ben vreselijk benieuwd hoe het af gaat lopen! Succes!

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja idd. Ik vind het zekers spannend. Ik ga van het negatieve uit, maar nu ik dit heb gehoord. Laten we hopen dat het een goede voorbode is.

7. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Spannend! Ik duim voor je!

8. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Mijn moeder was op 5 december uitgerekend en wel van moi :D ! Maar om op nr. zeker te gaan dat ik àl mijn cadeautjes (verjaardag èn Sinterklaas) zou krijgen, ben ik toen voor de zekerheid maar 2 weekjes eerder gekomen... ;)

@ JedidJah [-o<

Hier buikgriep (zoonlief en ikzelf) inmiddels weer bestanden. Zoonlief maakt een giga-sprongetje momenteel, dus heb p.c.-verbod van hem gekregen, tenminste, zolang hij wakker is (en dat is nu natuurlijk ook opeens langer dan eerst :rolleyes: ). :evil: :) Vandaar dat ik hier wat minder kom...

Voor het eerst toch maar es ovu-tests besteld. Hoop dat ze deze week nog komen, want zitten inmiddels al op CD 11 (vermoed eisprong op CD 18, maar bij kortere cyclus waarschijnlijk al eerder)!

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Jedid jah: OOh wat spannend zeg... kan me goed voorstellen dat je die gynaceloog nu het liefst uit zijn bed belt! Hopen dat het idd een positief voorteken is!
    HEEL VEEL SUCCES!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden ik kan niet wachten totdat het volgende week is dan krijg ik hopelijk mijn eitjuh.

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Nou, als ik ongesteld word vind ik mijzelf altijd zooooo zielig dat ik ook altijd een dag of 2 snoep enzo hoor. Maar daarna voel ik me weer schuldig en ben ik weer wat strenger voor mezelf. Tja, niet de beste methode om af te vallen, zo'n wisselend eetpatroon want dan gaat het ook heel langzaam, maar iedere kilo die eraf is als ik zwanger raak is weer mooi meegenomen. Maar liever wil ik natuurlijk snel zwanger zijn, dat dieet heeft bij mij toch echt wel een ondergeschikte rol hoor :)

Groetjes Toetje

12. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal (nog een nieuw berichtje want net heb ik op quote gedrukt, moet het nog een beetje uitvinden hoe het hier allemaal werkt)

JedidJah, ik wil jou heel veel succes wensen morgen. Hopelijk krijg je goed bericht.

Natjes (ik doe maar even geen quote meer anders wordt het zo onoverzichtelijk), ik ken dat. Ik heb ook al zitten rekenen wanneer ik uitgeteld zou zijn als het deze maand zou lukken. Ik heb zelfs al zitten tellen wanneer je dan op 12 weken zit, erg he :oops:

Iuno, veel beterschap, hopelijk zijn jullie snel weer beter.

Mupkuh, duurt lang he, zo'n cyclus. Vroeger kon hij niet lang genoeg duren, maar nu is het echt te lang. Maar hopelijk hebben we straks allemaal een heeeeeele lange cyclus van 9 maanden.

Groetjes Toetje

13. Niet meer actief

Ik had het zelfde...weet dus dat het kan. Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat je ons vandaag goed nieuws kan brengen!
    Heel veel succes!

Dikke knuf Naatje

14. natjes

natjes Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal!

Gisteravond weer druk geklust... Wil geen dag overslaan want stel je voor .... hahaha :)
    Gelukkig vind mannetje het geen probleem! Graag zelfs.

Toetje:
    Ik heb ook een beetje zitten rekenen want wij gaan eind mei trouwen en wilde nog wel in me jurk passen... Ik gok dat als het nu raak zou zijn net wel gaat lukken maar dat ik alleen torselet niet zal passen. Maar dan koop ik wel een nieuwe grotere op gewoon een strapless bh!

15. Niet meer actief

NOD lijst April 2008

1: Naatje30 & Rosanna04 & melanietje & Maria79 & jesske & beverly & peaceful & Natjes
    2: Rian & Yustin & Lana & nikkijane & Iuno & PriscillaR &nynke1980 & Marlieke10
    3: Kim78 & Aussie73 & Mupkuh & maybe & mootjen
    4: Moontje & jent & Lichtje & 2deKleine & Mooiniet & arianne22
    5: Trees & Vera77 &jent & Nessy & Kristel83 & Toetje77 & liftrasa & Enise & Mieke74
    6:
    7: Saloua & JedidJah & lautje1979 & Mnq
    8: cinneltje
    9: stoetel & leonie1986 & deesje80 & Melrosie & Bahar
    10: evitaaa1983
    11: Re81
    12: RDJ
    13: pookie66 & Kweenie
    14: Nikkie80 & Lien78
    15: FreeWilly8
    16:
    17:
    18: natjuh026
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

55 passagiers voor de roze bus!
    0 Zwanger, 0 Ongi , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Passagiers voor de testmarathon

1 april
    Naatje30 & Rosanna04 & Natjes
    Tevens waren onderzoek testen, welke werkt het beste :)

5 april
    jent & Mieke74

10 april

15 april

20 april

25 april

30 april

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/27/1204120765-530.jpg[/img ] zijn, zonder spatie

@Lien78, cinneltje & Mieke74, Jullie staan op de lijst. Welkom in de bus!

16. natjes

natjes Niet meer actief

hoi naatje,

Ik zat even in jouw fotoalbum te kijken.. Heftig hoor! En wat was nora een beauty! Mag ik vragen wat er gebeurd is?

17. Niet meer actief

Nee Nora is geen engeltje, Nora is het beebje van mijn buurvrouw, hier bekend al Sizzel.

Als je mijn verhaal wil lezen kan je op onze website lezen, daar staat ons verhaal.
    Ik heb net ook een foto van onze meiden in mijn album gezet ;)

Liefs Naatje

18. natjes

natjes Niet meer actief

oh zo! Ik relateerde die foto inderdaad aan het engeltje..
    Dan nog is nora een beauty, ik zal zo even op de site van jou kijken.

19. Niet meer actief

Heb het even duidelijk bij de foto gezet ;)

20. natjes

natjes Niet meer actief

heb het even gelezen maar heftig hoor! Maar wel geweldig dat de hersteloperatie toch nog kon!
    Vond je het niet heel frustrerend dat de ene arts zegt dat hij je niet verder kan helpen en dat de ander het nog wel wil?

Hoop voor je dat het deze maand raak is! Heb je wel verdiend na alles :)

Deel Deze Pagina